Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

We hebben met het lerarenteam een erg gave kookervaring gehad!

Rustige uitleg. De recepten waren goed te volgen.

Ha Guido!
Een 10/10! Dat zijn nog eens mooie cijfers. Wat fijn te lezen dat jullie een geslaagde avond hebben gehad gister. Komen jullie snel weer bij ons terug?
Met culinaire...
Ha Guido!

Frank

Wij hebben met de afdeling een leuke workshop gehad. Mooie en sfeervolle locatie. Mooie gerechten en vriendelijk en ervaren begeleiding.

Hai Frank,
Dank voor het schrijven van de review! Dat zijn nog eens mooie woorden. We hopen jullie snel weer terug te zien.

Maike

Gemiddeld. Te veel mensen. Vaak niks te doen.
Recepten waren ok en eten goed

Gezellig
Goede recepten

Keuken beter schoon maken( veel dode vliegjes op de lamp boven afzuigkap)
Filter afzuigkap was oud en er waren spinnenwebben

Minder mensen. 50% niks te doen en kon alleen maar...
Keuken beter schoon maken( veel dode vliegjes op de lamp boven afzuigkap)
Filter afzuigkap was oud en er waren spinnenwebben

Minder mensen. 50% niks te doen en kon alleen maar kijken

De workshop was erg leuk mooie producten en goede begleiding

Hi!
Dank voor het schrijven van de review. Fijn te lezen dat het een leuke middag is geweest. Kom je de volgende keer een ander menu uitproberen?
Team...
Hi!

Erik Boers van zurich

Een zeer gezellige kookworschop met ons team gehad en heerlijk gegeten.

De begeleiding was super. Ontspannen en vakkundig. Precies goed voor een bedrijfsuitje

Toen wij aan tafel gingen was een andere (grotere) groep aan het koken. Toen merkten we dat de ruimte redelijk "blauw" stond. Omdat we al min of meer klaar waren hebben we er nauwelijks last van... Toen wij aan tafel gingen was een andere (grotere) groep aan het koken. Toen merkten we dat de ruimte redelijk "blauw" stond. Omdat we al min of meer klaar waren hebben we er nauwelijks last van gehad maar wellicht is het goed om een keer naar afzuiging / ventilatie te kijken.

Hi Erik,
Dank voor het schrijven van de review! We gaan even kijken naar de afzuiging. In ieder geval onwijs fijn om te lezen dat jullie een geslaagde avond hebben gehad.
Tot de volgende...
Hi Erik,
Tot de volgende keer.

alco energy

Was een hele leuke ervaring. Goede begeleiding, lekker eten, goede uitleg en een gezellige atmosfeer.

het was erg ontspannen en heel gezellig. Leuke gerechten. Zeker een aanrader

Hoi Mariska,
Dank voor het schrijven van de review! Zo te horen hebben jullie een geslaagde avond gehad, daar worden we heel blij van.
We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!
Met...
Hoi Mariska,
We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!

Maaike Gonzalez

Het was een gezellige avond. De plek is leuk, maar we misten wat warmte en een gezelliger onthaal. Daar moet ik wel de kanttekening bij zetten dat wij zelf met veel minder waren dan verwacht, op het... Het was een gezellige avond. De plek is leuk, maar we misten wat warmte en een gezelliger onthaal. Daar moet ik wel de kanttekening bij zetten dat wij zelf met veel minder waren dan verwacht, op het laatste moment zeiden er nog een paar af en iedereen kwam langzaam binnen druppelen, te langzaam.
Het koken was leuk, maar hier en daar hadden we meer begeleiding leuk gevonden. De interactie met de kok had actiever gemogen.
Het eten was heerlijk. Helaas, was het dessert verbrand. Dat laatste lag natuurlijk aan de verantwoordelijken voor het dessert en hebben we hard om gelachen.

In de hele voorbereiding zijn jullie zeer behulpzaam, geduldig en flexibel geweest. Ik had een heel goed gevoel over de organisatie naar de avond toe. Op de avond zelf vond ik het contact met de kok... In de hele voorbereiding zijn jullie zeer behulpzaam, geduldig en flexibel geweest. Ik had een heel goed gevoel over de organisatie naar de avond toe. Op de avond zelf vond ik het contact met de kok wat koud en afstandelijk. Misschien waren we een lastige groep, maar onbeleefd of ongeïnteresseerd zeker niet. Wat je ook van de groep vindt, het lijkt mij dat je de gasten altijd een goed gevoel wilt geven en een mooie avond/belevenis.

Dina Justo

Wij hebben een moie avond gehad. De recepten zijn leuk en de eten is heerlijk. De sfeer is heel gezellig.

Hoi Dina!
Goed te horen dat jullie gisteravond een geslaagde avond hebben gehad op de Keizersgracht. Komen jullie de volgende keer een ander menu uitproberen?
Met culinaire...
Hoi Dina!
Team Keizer Culinair

Alles prima georganiseerd, goede uitleg, leuke gezellige sfeer. Zeker aan te bevelen!

Prima uitleg. Enthousiast personeel. Prima eten

Kennedy Van der Laan

Wij hebben een hele mooie avond gehad. De begeleiding was deskundig, maar ook zeker gezellig.