Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

WZH ICT Den Haag

We hebben met onze afdeling een super gezellige en sfeervolle avond gehad onder leiding van Isabel.
Met op de achtergrond de klanken van Franstalige chansons hebben we het Paris Bistro menu bereid.
Een goed samengesteld, uitdagend en smaakvol menu .

We kijken terug op een zeer geslaagde avond en komen zeker nog een keer terug!

Goedemiddag,
Bedankt voor jouw reactie!
Wat leuk dat jullie een gezellige avond met z'n allen hebben beleefd.
Fijn dat het menu zo goed is bevallen! Wie weet zijn een van onze andere...
Goedemiddag,
Bedankt voor jouw reactie!
Wat leuk dat jullie een gezellige avond met z'n allen hebben beleefd.
Fijn dat het menu zo goed is bevallen! Wie weet zijn een van onze andere menu's ook nog eens leuk om te proberen;)
Hopelijk tot een volgende keer.

FedEx Express International BV

A very professional and well organized event. The perfect experience for being able to engage with colleagues on a different level. Everyone was included and made to feel very comfortable.

the chef was engaging, activity for everybody, good instructions and equipment. Nice atmosphere and the wine was free flowing

The assistant struggled with some of the instructions.

Als teamuitje bij Keizer Culinair het Paris Bistro menu bereid èn gegeten, chef Jeroen stelde ieder op zijn/haar gemak en bood waar nodig of gevraagd hulp, we hebben het allemaal als héél leuk... Als teamuitje bij Keizer Culinair het Paris Bistro menu bereid èn gegeten, chef Jeroen stelde ieder op zijn/haar gemak en bood waar nodig of gevraagd hulp, we hebben het allemaal als héél leuk ervaren !

Informeel, goed uitgeruste keuken, leuke locatie ( Rotterdam Hofbogen ) gratis parkeren om de hoek

Meer keukenrol houders

Hoi Petra,
Hoi Petra,
Dank voor het schrijven van deze review! Heel fijn te horen dat jullie een gezellige avond hebben gehad in Rotterdam met Jeroen. Jullie zijn van harte welkom binnenkort weer een andere menu te komen uitproberen.
Tot snel!

Anneloes

23 oktober 2018 hebben wij met ons team een workshop gedaan bij Keizer Culinair in Breukelen, hartelijk ontvangen door chef Frans en de gerechten waren voor iedereen goed te doen om te bereiden. Een... 23 oktober 2018 hebben wij met ons team een workshop gedaan bij Keizer Culinair in Breukelen, hartelijk ontvangen door chef Frans en de gerechten waren voor iedereen goed te doen om te bereiden. Een aanrader!

kleinschalig en informeel

Hoi Anneloes!
Hoi Anneloes!
Dank voor het schrijven van deze review! Fijn te horen dat jullie de kookworkshop een aanrader vonden. We hopen jullie snel weer terug te zien, voor een ander menu wellicht?
Tot de volgende keer!
Team Keizer Culinair

Super gezellige sfeer voor een teamuitje, mooie locatie en goed aangekleed

miste een aantal gerechtje (wel op het menu)

Eline

Op maandag 15 oktober hebben wij de kookworkshop van Ben Ungermann gevolgd, wat een fantastische avond! Een prettige ontvangst en ruimte om een praatje met hem te maken en daarna een heel leerzame... Op maandag 15 oktober hebben wij de kookworkshop van Ben Ungermann gevolgd, wat een fantastische avond! Een prettige ontvangst en ruimte om een praatje met hem te maken en daarna een heel leerzame en interactieve kookles.

Ontvangst
Ruimte
Vriendelijkheid en behulpzaamheid
Kwaliteit van de producten
Opzet van de workshop

Misschien alleen ervoor zorgen dat er op verschillende plekken genoeg kookgerei aanwezig is. Bijv. nu moesten we af en toe zoeken naar een lepel, de alumiumfolie of de boter. Dankzij de andere... Misschien alleen ervoor zorgen dat er op verschillende plekken genoeg kookgerei aanwezig is. Bijv. nu moesten we af en toe zoeken naar een lepel, de alumiumfolie of de boter. Dankzij de andere koks(assistenten) kreeg je dit uiteindelijk wel, maar was handiger geweest als dit overal al lag.

Hai Eline!
Dank voor het schrijven van de review! We vonden het ook erg gezellig dat je er was en je bent van harte welkom om een keer een ander menu te komen uitproberen :)!
Met culinaire...
Hai Eline!
Team Keizer Culinair

Op maandag 15 oktober de masterclass gevolgd van Ben Ungermann van Masterchef Australia 2017. Ontzettend leuke avond waarin we veel hebben geleerd en gezien. Er was voldoende ruimte om te kunnen... Op maandag 15 oktober de masterclass gevolgd van Ben Ungermann van Masterchef Australia 2017. Ontzettend leuke avond waarin we veel hebben geleerd en gezien. Er was voldoende ruimte om te kunnen kijken en werken. Goede adviezen gekregen van niet alleen Ben maar ook van de medewerkers van Keizer Culinair. We kijken terug op een geweldige avond en komen zeker nog eens terug voor een kook workshop.

Ruime opzet. Goede persoonlijke aandacht. Enthousiast personeel. Locatie goed bereikbaar.

Hai!
Hai!
Wat fijn te lezen dat het gister een geslaagde avond is geweest in Den Haag. Jullie zijn natuurlijk van harte welkom om ook een een van onze andere workshops te komen uitproberen :)!
Team Keizer Culinair

Op zondagmiddag de workshop Parijs Bistro in Rotterdam gevolgd. We werden vriendelijk ontvangen. Tot onze grote verbazing was de keuken echt niet schoon!! Er stond een hele vieze, aangekoekte... Op zondagmiddag de workshop Parijs Bistro in Rotterdam gevolgd. We werden vriendelijk ontvangen. Tot onze grote verbazing was de keuken echt niet schoon!! Er stond een hele vieze, aangekoekte friteuse onder op een plank (hoefden we gelukkig niet te gebruiken), de ruimte tussen 2 ovens (boven elkaar) lag vol met etensresten, schimmel op een grillrooster! Dit kan echt niet. Uitleg van de bereidingswijze gerechten was niet altijd even duidelijk, bijv. de bereiding van de bavette ging de mist in (terwijl wij de kok van te voren hierop hebben gewezen). Aan de andere kant kregen we wel een aantal handige tips voor snijden e.d. Ook het samen eten met een onbekende groep mensen was gezellig.

Leuk gedekte tafel, ruim voorzien van drankjes.

De keuken (vloer, apparatuur e.d. moet echt schoner).
De keuken (vloer, apparatuur e.d. moet echt schoner).
Verhoudingen recepten moet misschien nagelopen worden omdat sommige gerechten (kaassoesjes, bavette) echt de mist in gingen terwijl het recept wel werd gevolgd.

Wesley

Hele leuke ervaring met Ben Ungermann in Amsterdam. We hadden niet verwacht dat de interactie met de gasten zo groot zou zijn. Ook blij met hoe open Ben alles vertelde. Het personeel bij Keizer was... Hele leuke ervaring met Ben Ungermann in Amsterdam. We hadden niet verwacht dat de interactie met de gasten zo groot zou zijn. Ook blij met hoe open Ben alles vertelde. Het personeel bij Keizer was ook top!

Top locatie! Alles was goed geregeld. De masterclass was leuk en leerzaam.

Weinig verbeterpunten! Het enige was dat de messen waarmee we werkten niet heel scherp meer waren. Bij het kippetje de-bonen was dat soms wat lastig. Voor de rest was het helemaal top!

Mark Hopman

Super avond gehad!

De ontvangst mag wat soepeler, er stonden mensen buiten in de straat te wachten en daar stonk het nogal. Ook de conditie en bereikbaarheid van materialen (messen, lepels) kan beter.

Ha Mark!
Dank voor het schrijven van de review! Leuk dat je er was en tot de volgende keer.