Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

H.Voois

Het was erg leerzaam goed begeleiding, erg gezellig na het koken gezellig eten en napraten met de groep.

Goede begeleiding rustig geen stress waardoor je rustig je gang kan gaan

Reactie Keizer Culinair:

Hoi Herman, Dank voor je mooie cijfers en woorden. Fijn dat je zo een leuke avond hebt gehad!

Leuke kookworkshop. Goede begeleiding. Knap opgezet programma.

Professionele aanpak.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor je mooie cijfers en positieve woorden. We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen voor een kookworkshops!

Plezierige avond met leuke groep mensen. Niveau van koken is vrij laag, echt bedoeld voor de beginnende kok of iemand die gewoon een gezellige avond wilt. Mede door de beperkte begeleiding (1... Plezierige avond met leuke groep mensen. Niveau van koken is vrij laag, echt bedoeld voor de beginnende kok of iemand die gewoon een gezellige avond wilt. Mede door de beperkte begeleiding (1 begeleider op ca 12 kandidaten) leer je niet veel nieuwe skills.

Meer begeleiding per groep. Nu 1 kok met 2 assistenten, welke in werkelijkheid 2 afwashulpen zijn zonder enige kennis en affiniteit met koken. Vragen stellen aan de assistenten levert geen reactie... Meer begeleiding per groep. Nu 1 kok met 2 assistenten, welke in werkelijkheid 2 afwashulpen zijn zonder enige kennis en affiniteit met koken. Vragen stellen aan de assistenten levert geen reactie op. Verbeterpunt is of 2 koks of het niveau van de assistenten omhoog brengen.

Reactie Keizer Culinair:

Hoi, dankjewel voor je feedback punten, daar kunnen we mee aan de slag, Fijn dat jullie het als een plezierige avond hebben gevonden met een gezellige groep!

Gezellige workshop Paris Bistro bijgewoond. Erg leuk om een keer gedaan te hebben.

Sfeer van de locatie is goed, verzorging is uitstekend en alle voorbereiding en uitvoering verliep vlekkeloos

Geen.

Reactie Keizer Culinair:

Fijn dat jullie zo een leuke avond hebben gehad. We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen!

Mariska

Wij hebben met een groep van 14 personen de kookworkshop gevolgd. Het was een gezellige ontspannen sfeer, waar een hoop is gelachen en heerlijk is gegeten. We werden zeer gastvrij ontvangen en... Wij hebben met een groep van 14 personen de kookworkshop gevolgd. Het was een gezellige ontspannen sfeer, waar een hoop is gelachen en heerlijk is gegeten. We werden zeer gastvrij ontvangen en Walther heeft ons op een kundige manier wegwijs gemaakt in de keuken. Een echte aanrader voor een leuke avond.

Heldere communicatie en gezellige gastvrije sfeer

Hi Mariska!
Hartelijk dank voor je review.
Wat onwijs leuk te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad:)
Wij zijn erg blij met dit soort reacties, helemaal top.
Hopelijk...
Hi Mariska!
Hartelijk dank voor je review.
Wat onwijs leuk te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad:)
Wij zijn erg blij met dit soort reacties, helemaal top.
Hopelijk tot een volgende keer en veel kookplezier!
Met Culinaire Groet,
Team Keizer Culinair

Tanja Rizzo TIMEFF B.V.

Gisteren een leuke avond gehad met het hele team. Leuke ontvangst, lekkere hapjes, goede begeleiding en leuke competitie. Gelukkig ook lekker gegeten (we moesten het zelf doen natuurlijk). Zeker een... Gisteren een leuke avond gehad met het hele team. Leuke ontvangst, lekkere hapjes, goede begeleiding en leuke competitie. Gelukkig ook lekker gegeten (we moesten het zelf doen natuurlijk). Zeker een aanrader om hier eens een workshop te doen met het bedrijf.

Goede begeleiding

Goedemorgen,
Dank voor de mooie beoordeling en positieve woorden. We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen voor een kookworkshops!

De workshop ''Puur Borrel'' ter gelegenheid van ons teamuitje. Zeer geslaagde middag gehad met veel gezelligheid, creativiteit en erg lekker eten! Leuk om onze eigen gerechten met elkaar te bereiden... De workshop ''Puur Borrel'' ter gelegenheid van ons teamuitje. Zeer geslaagde middag gehad met veel gezelligheid, creativiteit en erg lekker eten! Leuk om onze eigen gerechten met elkaar te bereiden en hier later samen van te genieten aan een lange mooi gedekte tafel! Zeker een aanrader.

Leuk ingerichte en zeer sfeervolle locatie in Den Haag met genoeg ruimte. Fijn om in kleinere groepjes meerdere gerechten te bereiden, wat maakt dat je allemaal genoeg te doen hebt (puur borrel... Leuk ingerichte en zeer sfeervolle locatie in Den Haag met genoeg ruimte. Fijn om in kleinere groepjes meerdere gerechten te bereiden, wat maakt dat je allemaal genoeg te doen hebt (puur borrel menu). Erg goede producten en lekkere gerechtjes, die niet té veel vakmanschap vragen.

Wij waren hier ter gelegenheid van ons teamuitje. Om het wat interactiever te maken en te zorgen voor betere communicatie etc. werd het spelelement aangeraden. Dit bleek uiteindelijk niet helemaal... Wij waren hier ter gelegenheid van ons teamuitje. Om het wat interactiever te maken en te zorgen voor betere communicatie etc. werd het spelelement aangeraden. Dit bleek uiteindelijk niet helemaal te zijn hoe we het in gedachte hadden (slechts een aantal vragen op een papiertje beantwoorden en kruiden ruiken).

Taxi Butler

Te gek! Aanrader voor iedereen die met een groep wat leuks wil doen!
Nieuwe ervaring voor allen, en iedereen doet vol enthousiasme mee!
Daarna met elkaar tafelen en samen van de creaties...
Te gek! Aanrader voor iedereen die met een groep wat leuks wil doen!
Nieuwe ervaring voor allen, en iedereen doet vol enthousiasme mee!
Daarna met elkaar tafelen en samen van de creaties genieten is een groot feest!
TIP

Locatie, Sfeer, Plezier, zelf pakken, is echt helemaal top!

Meer kaarsen op tafel / iets meer licht @ dinner table.
Goeie koffie: Bijv 2 Espresso aparaten, en dan tel je de kupjes na afloop (Gooi je boven op rekening)
(Of geef je als optie...
Meer kaarsen op tafel / iets meer licht @ dinner table.
(Of geef je als optie vooraf, te bestellen)
Een geluids systeem wat je kan koppelen met je Iphone (Bluetooth)

Lekker eten, gezellige sfeer, fijne begeleiding kok.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor je reactie en positieve woorden! We hopen je nogmaals te mogen verwelkomen bij Keizer Culinair!

Maarten Kroon

Erg goed

begeleiding van Walther was top

Zoey was wel erg grumpy

Reactie Keizer Culinair:

Dankjewel voor je review en bedank voor de tip. Hopelijk mogen we jullie nog eens verwelkomen voor een kookworkshop!