Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Maaike Gonzalez

Het was een gezellige avond. De plek is leuk, maar we misten wat warmte en een gezelliger onthaal. Daar moet ik wel de kanttekening bij zetten dat wij zelf met veel minder waren dan verwacht, op het laatste moment zeiden er nog een paar af en iedereen kwam langzaam binnen druppelen, te langzaam.
Het koken was leuk, maar hier en daar hadden we meer begeleiding leuk gevonden. De interactie met de kok had actiever gemogen.
Het eten was heerlijk. Helaas, was het dessert verbrand. Dat laatste lag natuurlijk aan de verantwoordelijken voor het dessert en hebben we hard om gelachen.

In de hele voorbereiding zijn jullie zeer behulpzaam, geduldig en flexibel geweest. Ik had een heel goed gevoel over de organisatie naar de avond toe. Op de avond zelf vond ik het contact met de kok wat koud en afstandelijk. Misschien waren we een lastige groep, maar onbeleefd of ongeïnteresseerd zeker niet. Wat je ook van de groep vindt, het lijkt mij dat je de gasten altijd een goed gevoel wilt geven en een mooie avond/belevenis.

Score voor Keizer Culinair: 3.5/5
Zou je ons aanbevelen? Ja