Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Het was gezellig, mooie werkruimte en heb lekker gegeten.
Het was gezellig, mooie werkruimte en heb lekker gegeten.
Ik had andere verwachtingen, namelijk dat ik in de workshop ook ‘les’ zou krijgen. Over de keuken van Piemonte, over bereidingstechnieken etc. Dat was niet het geval. Ik vind het om die reden veel geld voor een etentje.

Duidelijker zijn over wat volgens de organisatie een workshop is: samen komen volgens recept is een groepsactiviteit wat mij betreft. Samen koken en ook les krijgen is meer ween workshop denk ik.

Veel geleerd over snijtechniek, goede inleiding over de basisingrediënten and kookmethoden.

Presentatie, ingredienten, gezelligheid

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie woorden en cijfers. Fijn dat je veel hebt geleerd. Graag tot de volgende keer!

Krijn

Onder leiding van Jurre hebben we een fantastische avond gehad. De Italiaanse keuken, lekkere drankjes en veel gezelligheid kwamen volledig tot hun recht in de perfect gecreëerde huiselijke sfeer.... Onder leiding van Jurre hebben we een fantastische avond gehad. De Italiaanse keuken, lekkere drankjes en veel gezelligheid kwamen volledig tot hun recht in de perfect gecreëerde huiselijke sfeer. Ik heb helemaal niets aan te merken op de avond.

Huiselijke sfeer, goede producten, gezellige mensen

Geen verbetertips

Reactie Keizer Culinair:

Hi Krijn! Wat leuk te horen dat je zo'n fijne avond hebt gehad tijdens je kookworkshop. Hier doen we het natuurlijk voor. Mocht je voor een andere gelegenheid nog eens terug willen komen of een van... Hi Krijn! Wat leuk te horen dat je zo'n fijne avond hebt gehad tijdens je kookworkshop. Hier doen we het natuurlijk voor. Mocht je voor een andere gelegenheid nog eens terug willen komen of een van onze andere menu's willen proberen dan ben je uiteraard weer van harte welkom!

Marlies

Ontzettend geslaagde Italiaanse Kookworkshop gevolgd onder bezielende leiding van Jeroen op de Haagse lokatie. Ruimte is gezellig en ruim opgezet. De ingredienten waren vers en biologisch. De... Ontzettend geslaagde Italiaanse Kookworkshop gevolgd onder bezielende leiding van Jeroen op de Haagse lokatie. Ruimte is gezellig en ruim opgezet. De ingredienten waren vers en biologisch. De middag vloog voorbij

goede voorbereiding
goede en verse ingredienten
losse sfeer

Beste Marlies,
Super leuk om te lezen dat het zo geslaagd is geweest voor jullie!
Wat een hoge scores, daar zijn we erg blij mee:)
Hopelijk zien we jullie nog eens terug voor een van...
Beste Marlies,
Super leuk om te lezen dat het zo geslaagd is geweest voor jullie!
Wat een hoge scores, daar zijn we erg blij mee:)
Hopelijk zien we jullie nog eens terug voor een van onze menu's.
Met Culinaire Groet,
Team Keizer Culinair

E. Dam

Erg leuke workshop. Gezellige mensen met interesse voor koken. Knusse locatie met uitstekende host/workshopleider. Voldoende ruimte, kookgerei en producten. Uiteindelijk heerlijk en uitbundig... Erg leuke workshop. Gezellige mensen met interesse voor koken. Knusse locatie met uitstekende host/workshopleider. Voldoende ruimte, kookgerei en producten. Uiteindelijk heerlijk en uitbundig gegeten. Een aanrader.

Knusse locatie en uitstekende begeleiding

Meer zelf doen vanaf het menu

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de positieve woorden, mooie cijfers en verbeterpunten. Fijn dat je een geslaagde middag hebt gehad en we hopen je nog eens te mogen verwelkomen!

ABN AMRO

Wij hebben het Parijs Bistro menu gekookt met 18 man. De begeleiding door Frans en Mireille was erg goed.
Iedereen vond het een geslaagde avond.

Bied de mogelijkheid om gebruikte schorten te gebruiken en niet te hoeven kopen. Dit ook in het kader van duurzaamheid en ik denk dat bijna iedereen thuis wel een kookschort heeft en deze dus in de... Bied de mogelijkheid om gebruikte schorten te gebruiken en niet te hoeven kopen. Dit ook in het kader van duurzaamheid en ik denk dat bijna iedereen thuis wel een kookschort heeft en deze dus in de kast verdwijnt en niet gebruikt gaat worden.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de complimenten, mooie cijfers en de feedback! Wat betreft de schorten, deze kunnen ook gehuurd worden. Kennelijk is dat niet goed doorgekomen in het voortraject, dus daar gaan we even... Dank voor de complimenten, mooie cijfers en de feedback! Wat betreft de schorten, deze kunnen ook gehuurd worden. Kennelijk is dat niet goed doorgekomen in het voortraject, dus daar gaan we even naar kijken.
Hopelijk tot een volgende keer!

Diederik Bakker

Leuk, wel beetje druk en de indruk was dat we alles konden koken maar we moesten een beetje verdelen tussen een grote groep onbekenden.

Leuke chef

De website zei echt dat we 5 gerechten gingen maken, niet zelf maar 2

Reactie Keizer Culinair:

Bedankt voor de feedback en toch ook mooie cijfers. Wij begrijpen de verwarring, maar als groep maak je het gehele menu. Wij nemen de feedback mee om ook ons informatie in het voortraject te kunnen... Bedankt voor de feedback en toch ook mooie cijfers. Wij begrijpen de verwarring, maar als groep maak je het gehele menu. Wij nemen de feedback mee om ook ons informatie in het voortraject te kunnen verbeteren!

Het raam digital cinema

Leuke workshop. Aardige kok en assistent. Heerlijk gegeten. Hadden graag iets meer over technieken geleerd. Misschien iets meer tijd voor nemen?

In recepten staat oven temp op 160 graden. Bleek 190 of 200 te moeten zijn.
Gekochte schorten bleken gebruikt want met vlekken.

Reactie Keizer Culinair:

Dankjewel voor de mooie cijfers en fijn om te horen dat jullie een leuke avond hebben gehad. De kookschorten hebben wij inmiddels alsnog naar jullie verstuurd. Hopelijk mogen we jullie nog eens... Dankjewel voor de mooie cijfers en fijn om te horen dat jullie een leuke avond hebben gehad. De kookschorten hebben wij inmiddels alsnog naar jullie verstuurd. Hopelijk mogen we jullie nog eens verwelkomen!

BCG

Erg leuke ervaring

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers. Fijn dat jullie dus een mooie avond hebben gehad. We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Topavond gehad

de sfeer

nee

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers. Fijn dat jullie een geslaagde avond hebben gehad en we hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen bij Keizer Culinair!