Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Eline

Super mooie locatie, de chefs waren heel aardig en behulpzaam, menu was top (wij deden Italiaans in de Jordaan). Het enige wat ik zou zeggen is dat ik eigenlijk had verwacht dat je alles zou leren... Super mooie locatie, de chefs waren heel aardig en behulpzaam, menu was top (wij deden Italiaans in de Jordaan). Het enige wat ik zou zeggen is dat ik eigenlijk had verwacht dat je alles zou leren op het menu. Vanwege de tijd en de grootte van de groep kon je maar 1 gerecht kiezen en je had ook eigenlijk geen tijd om bij de rest te kijken. Het is niet goedkoop en eigenlijk heb ik dus alleen geleerd hoe ik pasta maak. Dat vond ik wel teleurstellend.

Hi Eline,
Hi Eline,
Bedankt voor je uitgebreide feedback! Jammer om te horen dat de workshop niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan. Zoals je zelf al aan geeft was er eigenlijk niet eens tijd om bij de andere gerechten te kijken, moet je nagaan als je alle gangen zelf gaat maken. De workshop zou dan wel 6 uur of langer moeten duren. Ik begrijp echter wel dat het een teleurstelling is als je verwacht het hele menu te koken.
Team Keizer Culinair

Het gehele concept spreekt aan, combinatie van koken, borrelen, eten. Ideaal voor een gemixte groep, al kokend leren mensen elkaar beter kennen

Hoewel van te voren goed aangegeven, jammer dat uitloop na 12 uur beperkt mogelijk was. Sommelier was onzichtbaar

Hoi Raymond,
Wat heerlijk om te lezen dat jouw 50e verjaardags feest zo'n succes was!
Wij zijn erg blij dat wij hebben kunnen bijdragen aan het slagen van deze avond :).
Excuus dat wij...
Hoi Raymond,
Wat heerlijk om te lezen dat jouw 50e verjaardags feest zo'n succes was!
Excuus dat wij jullie na 12en weg moesten sturen, maar onze buren willen op een gegeven moment ook naar bed. Gelukkig begreep ik dat jullie nog wel een leuke avond hebben gehad!
Tot de volgende keer!
Team Keizer Culinair

Heel geslaagde en gezellige avond. Goede ontvangst, alles perfect verzorgt. Heerlijk menu en kwaliteit was heel goed.

Kwaliteit producten en personeel

Goedemorgen!
Goedemorgen!
Bedankt voor jouw fijne feedback! :) We zijn altijd blij om te horen dat de workshop goed bevallen is. Erg leuk dat ook de begeleiding zo prettig was en jullie het zo gezellig hebben gehad!
Tot de volgende keer!

Annemarie

Wij hebben een prima vond gehad met de afdeling onder de leiding van kok Rogier. De ontvangst was hartelijk, de begeleiding prettig en de recepten waren heerlijk. Voor herhaling vatbaar!

De borden konden wel wat schoner :)

Hai Annemarie,
Dank voor het schrijven van deze review! We zijn heel blij te horen dat jullie een leuke avond hebben gehad in Haarlem met Rogier.
We hopen jullie snel weer terug te...
Hai Annemarie,
We hopen jullie snel weer terug te zien.
Met culinaire groet

Irdeto BV

Wat een geweldige locatie (Haarlem), hele gezellige sfeer en de 'kok' die ons leerde hoe we moesten koken was top. De hele avond was een succes en voor herhaling vatbaar.

Hai Ingeborg,
Hai Ingeborg,
Wat fijn om te lezen dat jullie gister een leuke avond hebben gehad in Haarlem. Ik zal aan Rogier doorgeven dat jullie zijn begeleiding top vonden. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!

Elaine van Driel

Het was een inspirerende middag: veel geleerd, hard gewerkt en heerlijk gegeten met een leuke groep mensen!

de begeleiding was prima, niet te dwingend, eigen inbreng werd ook op prijs gesteld.
de sfeer in de groep was ontspannen en hoewel we elkaar nog niet kenden was dat geen enkel probleem

schoonmaak zou iets beter kunnen (materiaal en lades, toilet)

Hoi Elaine,
Hoi Elaine,
Dank voor het schrijven van de review! Wat leuk te horen dat je een geslaagde middag hebt gehad in Breukelen afgelopen zondag. Je bent van harte welkom om de volgende keer een ander menu te komen uitproberen :).
Tot dan!
Team Keizer Culinair

TOP Locatie, TOP begeleiding, heerlijk gegeten.

De begeleiding en de locatie zijn TOP

De porties in het bistro 3-gangen diner zijn te groot (maar wel heel lekker!)

Arthur van Haarlem

We hebben met de familie een leuke en geslaagde kooksessie gehad bij Keizer Culinair. Een mooi menu waar ieder naar eigen kunnen een bijdrage aan heeft kunnen leveren met een mooi en smakelijk... We hebben met de familie een leuke en geslaagde kooksessie gehad bij Keizer Culinair. Een mooi menu waar ieder naar eigen kunnen een bijdrage aan heeft kunnen leveren met een mooi en smakelijk resultaat.

Goede en plezierige begeleiding.

Arthur van Haarlem

We hebben met de familie een leuke kookavond gehad bij Keizer Culinair. Een mooi diner waar iedereen naar eigen kunnen een bijdrage kon leveren met een mooi en smakelijk resultaat.

Goede en plezierige begeleiding

Dag Arthur,
Dag Arthur,
Dank voor het schrijven van deze review! Wat ontzettend fijn te lezen dat jullie zo'n geslaagde avond hebben gehad op de Keizersgracht gisteravond. Jullie zijn van harte welkom om bij jullie volgende familie-uitje weer een ander menu te komen uitproberen. Of wellicht met jouw collega's?
We zien je hopelijk snel weer terug!
Team Keizer Culinair

Ik vond het een geslaagde ervaring, want ik had nog niet eerder arabisch gekookt. De recepten zijn goed te volgen de de kok helpt en begeleidt heel goed. De groep was ook erg gezellig, er was een... Ik vond het een geslaagde ervaring, want ik had nog niet eerder arabisch gekookt. De recepten zijn goed te volgen de de kok helpt en begeleidt heel goed. De groep was ook erg gezellig, er was een fijne interactie.

Communicatie per mail over de workshop. Begeleiding door de kok. Groepsgrootte. We waren met 10 en dat vond ik voor die ruimte net goed. 12 lijkt met echt teveel.

De ruimte kan een grote schoonmaak- en opruimbeurt gebruiken. Ik vond het echt behoorlijk vies. De potten waarin de kruiden zitten zijn plakkerig. De vloer is vies , de tafel ook. Heel rommelig hoe... De ruimte kan een grote schoonmaak- en opruimbeurt gebruiken. Ik vond het echt behoorlijk vies. De potten waarin de kruiden zitten zijn plakkerig. De vloer is vies , de tafel ook. Heel rommelig hoe alles erbij staat. Kortom: ik zou best nog wel een workshop willen volgen, maar niet meer daar als het zo blijft. Sorry dat ik zo direct erover ben, maar ik heb vaker kookworkshops gevolgd en de ruimtes waren nooit zo vuil en rommelig. Ik zou jullie wel aanbevelen, maar niet in Breukelen.

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Dank voor het schrijven van deze review. We zijn heel blij te horen dat je over het algemeen een geslaagde middag hebt gehad in Breukelen. Wat betreft de ruimte, dit heb ik gelijk opgenomen met de vestigingsmanager van de vestiging. Het is zeker niet de bedoeling om in een vieze ruimte te koken. Uiteraard ben je van harte welkom om de volgende keer op een van onze andere vestigingen te komen koken.
Hopelijk tot dan.