Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Wij hebben een heel gezellige zondagmiddag gehad. Leuke recepten en heerlijk gegeten.

Goede begeleiding, maar ook gezellige begeleiding.

Het zoeken naar keukengerei maakte het wel rommelig.

Goedemiddag,
Heel erg bedankt voor de review.
Super dat het een leuke dag is geweest! Wij vinden het inderdaad belangrijk dat de workshop zowel leerzaam als gezellig is :)
Dank ook voor...
Goedemiddag,
Heel erg bedankt voor de review.
Dank ook voor de tip. Wij hopen je snel nog eens te mogen ontvangen op een van onze locaties!

Makelaardij Van der Linden Dronten

Wij hebben een ontzettend leuke avond gehad! De sfeer was goed. Het contact met de kok (Frans) was erg ontspannen. Fijn om zo samen bezig te zijn en ook nog eens heerlijk te eten. Ook het... Wij hebben een ontzettend leuke avond gehad! De sfeer was goed. Het contact met de kok (Frans) was erg ontspannen. Fijn om zo samen bezig te zijn en ook nog eens heerlijk te eten. Ook het voortraject is erg goed verlopen. Fijn en snel contact met Laura. Wij komen zeker nog een keer terug!

Ontspannen en gezellige sfeer.

Het had wat uitdagender mogen zijn ;-)

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor je reactie!
Erg fijn dat alles zo goed is verlopen en dat jullie tevreden waren over Frans en Laura.
Het klinkt alsof jullie het erg naar jullie zin...
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor je reactie!
Het klinkt alsof jullie het erg naar jullie zin hebben gehad!
Ook jouw verbeterpunten nemen wij zeker mee. Super dat jullie weer eens terug komen.
Tot dan;)

Kees de Raaf

Wij hebben een leuke avond gehad bij Keizer Culinair. Het programma zat goed in elkaar en was precies lang genoeg.

Het programma zit goed in elkaar. Leuke locatie.

Hallo Kees,
Bedankt voor jouw review en wat goed dat jullie een leuke avond hebben gehad bij Keizer!
Super om te zien dat wij zo'n mooi beoordeling van je krijgen.
Wij hopen je uiteraard...
Hallo Kees,
Super om te zien dat wij zo'n mooi beoordeling van je krijgen.
Wij hopen je uiteraard nog eens terug te zien:)

C.M. Heppener-Tromp

Locatie Breukelen, zo. 18-11-2018 10 deelnemers

Intieme locatie. Prettige , behulpzame chef. Goed geoutilleerd.

Volgorde (+ efficiency/duur) van te bereiden onderdelen (2 groepjes van 5) bleef wat onduidelijk. Met 1 'warme' hoek werd het wat dringen en onoverzichtelijk. De deelnemers waren echter relaxed en... Volgorde (+ efficiency/duur) van te bereiden onderdelen (2 groepjes van 5) bleef wat onduidelijk. Met 1 'warme' hoek werd het wat dringen en onoverzichtelijk. De deelnemers waren echter relaxed en compromis-bereid..

Goedemorgen,
Bedankt voor het plaatsen van de review.
Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad en wij zullen de verbeterpunten meenemen naar de komende workshops.
Wie weet tot een...
Goedemorgen,
Bedankt voor het plaatsen van de review.
Wie weet tot een volgende keer?

Boer & Croon

Top avond gehad. iedereen heeft het erg naar zijn zin gehad.

gezellige sfeer, en fijne communicatie zowel voor als tijdens.

afzuigers, het stond goed blauw in de keuken

Goedemorgen,
Heel erg bedankt voor jouw beoordeling.
Fijn dat het traject zowel voor de workshop als tijdens, positief is geweest voor jullie.
Wij zijn erg blij met deze mooie...
Goedemorgen,
Heel erg bedankt voor jouw beoordeling.
Wij zijn erg blij met deze mooie cijfers!
Jouw verbeterpunt wat betreft de afzuiging nemen wij mee.

Anke Schifferstein

Heel veel geleerd

Hey Anke,
Wat leuk dat wij zo'n goede beoordeling van jou hebben mogen ontvangen.
Super ook dat het een leerzame ervaring is geweest!
Wij zien je graag nog een keer terug voor een van...
Hey Anke,
Wat leuk dat wij zo'n goede beoordeling van jou hebben mogen ontvangen.
Super ook dat het een leerzame ervaring is geweest!
Wij zien je graag nog een keer terug voor een van onze menu's =)

Linda

Geweldige sfeer en een prachtige locatie. Veel geleerd in korte tijd. Dit is een geschikte school voor diegenen die serieus beter willen leren koken.

Leuke, vlotte begeleiding. Mooie selectie aan gerechten. Uitstekend leertempo. Heerlijk gegeten ook.

Wil van Doorn

Leuke avond , lekker eten.

Mooie locatie

De verlichting kan beter.

Beste Wil,
Super fijn dat je een beoordeling hebt geplaatst.
Altijd goed om te lezen dat jullie een fijne avond hebben gehad en dat het goed heeft gesmaakt.
Wellicht een volgende keer...
Beste Wil,
Super fijn dat je een beoordeling hebt geplaatst.
Wellicht een volgende keer een ander lekker menu proberen?
Jouw opmerking over de verlichting nemen wij uiteraard mee.
Met Culinaire Groet,

Jos

Geheel nieuwe zaken geleerd; prima maaltijd, mede door de uitstekende begeleiding.

nieuwe kooktechnieken en uitstekende begeleiding.

Liesbeth

Het was een gezellige middag, maar had meer kooktechnieken en uitleg verwacht. Locatie en kwaliteit ingredienten, kookspullen en kennis koks was heel goed.

Mooie locatie, mooie keuken apparatuur

De technieken kwamen niet voldoende aan bod. Als je aan het voorgerecht bezig was, miste je toch een groot deel van wat de anderen aan het doen zijn. Wij hadden verwacht dat meer centraal zaken... De technieken kwamen niet voldoende aan bod. Als je aan het voorgerecht bezig was, miste je toch een groot deel van wat de anderen aan het doen zijn. Wij hadden verwacht dat meer centraal zaken uitgelegd zouden worden en dat je dan aan de slag ging. Ook stond op een groep van 24 mensen maar drie koksassistenten en zij legden zaken goed uit als je het vroeg, maar ze kunnen niet overal tegelijk zijn.

Hi Liesbeth,
Bedankt voor je feedback! Jammer dat de workshop niet aan jouw verwachten heeft voldaan. Het is wel de bedoeling dat je van alle gerechten wat mee krijgt.
Fijn dat het wel een...
Hi Liesbeth,
Fijn dat het wel een gezellige middag was en dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan de workshop!
Jouw punten nemen we mee.