Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

We hadden een heel leuke en gezellige avond. De gerechten waren heel lekker!

Hi Kerstin,
Dankjewel hiervoor! We hopen jullie natuurlijk snel weer terug te zien voor een gezellige kookworkshop.

Ineke

In Den Haag gekookt met collega's. Was erg geslaagd. Geschikt voor verschillende niveaus. Goede kwaliteit producten, goed georganiseerd. En ook fijne en vriendelijke service en hulp qua drinken,... In Den Haag gekookt met collega's. Was erg geslaagd. Geschikt voor verschillende niveaus. Goede kwaliteit producten, goed georganiseerd. En ook fijne en vriendelijke service en hulp qua drinken, uitserveren, koffie en thee. Akoestiek locatie kan beter.

Akoestiek van locatie zou beter kunnen.

Hoi Ineke,
Hoi Ineke,
Hartstikke bedankt voor het schrijven van deze review! Heel goed te horen dat het een geslaagde avond is geweest in Den Haag afgelopen donderdag. We hopen jullie uiteraard snel weer terug te zien.

Wim

Zeer plezierige middag. Niet iedereen had hetzelfde kook-niveau, maar dit werd onderling aardig geregeld. Dat vond ik ook wel erg leuk.
Keuze van de gerechten was verder prima.

Prima sfeer, ontspannen.

Ik vind het niet goedkoop.
Er zou nog wat meer uitleg mogen zijn over technieken, ook bij een aantal ingredienten leek meer uitleg prettig voor een aantal mensen.

Beste Wim,
Beste Wim,
Dank voor deze review. Fijn om te lezen dat het een plezierige middag is geweest. Als tip gaan we aan de koks meegeven dat zij voortaan meer zullen ingaan op de producten en de technieken, dank hiervoor!
Hopelijk tot snel.

Roos

Eerste kookworkshop ooit. Prima ervaring! Sfeer was goed, de chefs waren hulpzaam en een leuke groep.

Duidelijke recepten, gezellige sfeer, aardige koks.

Kan me er zo snel niet eentje bedenken

Hoi Roos,
Fijn te horen dat je een leuke middag hebt gehad in Rotterdam. Kom je binnenkort een nieuw menu uitproberen?

A Lubert

Hartelijke ontvangst, een goede uitleg over de receptuur en een professionele manier van uitleggen hebben gezorgd voor een bijzonder geslaagde dag. Gezellig en ongedwongen.

Fijne sfeer en goede receptuur

Nee, heb het erg naar mijn zin gehad

Hallo!
Hallo!
Dank voor het schrijven van deze review! Wat fijn te horen dat het gister een geslaagde middag is geweest in Haarlem. We hopen je snel weer terug te zien, wellicht voor een ander menu?
Team Keizer Culinair

We hebben een geslaagde, leuke en gezellig middag gehad.
Het was een 'lekkere' activiteit.
De begeleiding was hartstikke goed, duidelijke uitleg en ontspannen sfeer.

Prettig ontvangst en begeleiding.

Bij Puur Borrel zou het fijner zijn als er nog een zoet borrelhapje is. Die dan als laatst uitserveren als 'toetje'.
Denk aan bv. fruit met chocoladedip.

We bezochten de kookworkshop met een International groep. De ontvangst was uiterst gastvrij en de locatie was erg sfeervol. De begeleiding was prima en zoals gevraagd in goed Engels. We hebben een... We bezochten de kookworkshop met een International groep. De ontvangst was uiterst gastvrij en de locatie was erg sfeervol. De begeleiding was prima en zoals gevraagd in goed Engels. We hebben een fantastische avond gehad en heerlijk gegeten.

Prettige ontvangst en begeleiding en sfeervolle locatie

het was met 21 personen wel een beetje krap aan tafel.

Hoi Carola,
Wat fijn te horen dat jullie een fantastische avond hebben gehad in Haarlem gisteravond. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen, wellicht dan met een ander team?
Tot...
Hoi Carola,
Tot snel!
Team Keizer Culinair

We hebben een leuke en gezellige avond gehad.
De keuken in Haarlem is goed uitgerust en voldoende ruim voor 12 collega's. De begeleiding was hartstikke goed.

Goed uitgeruste keuken in Haarlem.

In plaats van 4 uur een tijdslot van 5 uur.

Hi Robbert,
Hi Robbert,
Dank voor het schrijven van deze review! Fijn te horen dat je zo enthousiast bent over de locatie en de begeleiding. Dat gaan we uiteraard even aan Campbell en Mireille delen :).
Tot de volgende keer.
Met Culinaire groet,
Team Keizer Culinair

We had a great evening! The cook and his assistants were excellent. A well organized event that resulted in a tasty meal.

Hi Morten,
Thanks a lot for writing this review. We're glad to hear that you enjoyed your evening in The Hague. You're more than welcome to visit us again in the future :).
See you...
Hi Morten,
See you then!
With culinary regards,

Willem van Zanten / DNB

Goed georganiseerd, duidelijke uitleg, ontspannen sfeer

Dag Wim,
Dag Wim,
Hartelijk dank voor het schrijven van de review! Wat fijn te horen dat jullie een goede avond bij ons hebben gehad op de Elandsstraat. Jullie zijn van harte welkom om binnenkort een ander menu te komen koken.
Hopelijk tot snel.