Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Deborah

Masterclass met Ben Ungermann gedaan, was heel leuk geregeld en een superleuke avond gehad. Mijn boeking was in eerste instantie niet helemaal goed gegaan, maar dat is heel snel en fijn opgepakt.... Masterclass met Ben Ungermann gedaan, was heel leuk geregeld en een superleuke avond gehad. Mijn boeking was in eerste instantie niet helemaal goed gegaan, maar dat is heel snel en fijn opgepakt. Dit was mijn eerste ervaring met Keizer Culinair en meteen ook goed.

Makkelijk bereikbaar als er problemen zijn met de boeking en worden ook meteen opgelost.

Hai Deborah,
Fijn te lezen dat je een geslaagde avond hebt gehad afgelopen zaterdag. Ik ben blij dat je een fijne indruk hebt over gehouden aan Keizer Culinair!
Tot de volgende keer!
Hai Deborah,
Tot de volgende keer!

Familiegroep

Familiegroep, 26 personen, haarlem. Alle lof voor het Keizer Culinair Team, we hadden een geweldige avond, top!

Goede organisatie, goede instructies, goed voorbereid, goede werkplekken, supervriendelijk en meedenkend team, regie was uitstekend, alles verliep gladjes. Top!

Kunnen we niet bedenken... :)

Hai Thea,
Wat is dit een fijne start op maandagochtend! Hier worden we ontzettend blij van.
We hopen jullie snel weer terug te zien, een keer met collega's wellicht?
Met culinaire...
Hai Thea,
We hopen jullie snel weer terug te zien, een keer met collega's wellicht?
Team Keizer Culinair

We hebben een zeer geslaagde avond gehad. We zijn gastvrij ontvangen, hebben lekker gekookt en gegeten. Ook de begeleiding tijdens het koken werd als prettig ervaren en communicatie voorafgaand aan... We hebben een zeer geslaagde avond gehad. We zijn gastvrij ontvangen, hebben lekker gekookt en gegeten. Ook de begeleiding tijdens het koken werd als prettig ervaren en communicatie voorafgaand aan de workshop was ook goed.

Goede communicatie/overleg
Flexibel in het maken van afspraken

Nee.

Hoi Renieta!
Dank voor het schrijven van deze review. We zijn heel blij om te lezen dat het een geslaagde avond is geweest in Den Haag.
We hopen jullie snel weer terug te zien :).
Hoi Renieta!
We hopen jullie snel weer terug te zien :).

Rita Meuwese

Leuke zondagmiddag gehad in Haarlem en gezellig gekookt olv. de chefkok. Groep was ook niet al te groot (12) waardoor je tijd hebt voor vragen aan de chef.

Goed georganiseerd en wat een luxe dat je niet hoeft af te wassen en op te ruimen :)

Ga zo door!

Dag Rita,
Dag Rita,
Bedankt voor het schrijven van deze review. We zijn blij te horen dat je een geslaagde middag hebt gehad in Haarlem. Ga je nu thuis ook aan de slag met de recepturen? Zo ja, stuur je ons het resultaat door?

De ontvangst, begeleiding door de kok en assistente zonder meer prima.
Ambiance en zetting hebben voor een heerlijke en gezellige avond...
De ontvangst, begeleiding door de kok en assistente zonder meer prima.
Ambiance en zetting hebben voor een heerlijke en gezellige avond gezorgd.

De ontvangst, begeleiding door de kok en assistente zonder meer prima.
Ambiance en zetting hebben voor een heerlijke en gezellige avond...
De ontvangst, begeleiding door de kok en assistente zonder meer prima.
Ambiance en zetting hebben voor een heerlijke en gezellige avond gezorgd.

Klein puntje voor jullie management om toch aandacht te besteden aan de apparatuur van de kookeilanden.
Bij enkele fornuizen zijn de knoppen zwaar beschadigd of ontbreken en niet alle afzuigkappen functioneren.
Gevolg dat de ruimte snel "blauw"staat.

Maaike

Mooie locatie en goed verzorgde avond.
Was wel een beetje vechten om de aandacht van de chefkok, voor tips en de fijne kneepjes, maar uiteindelijk hebben we een heerlijk gerecht op tafel gezet.

De sfeer was zeer goed.

Er mag iets meer aandacht zijn voor vragen. 1 kok op 20 mensen die tegelijk aan de slag zijn, is eigenlijk wat weinig.

Hi Maaike,
Heel erg bedankt voor het plaatsen van een review.
Fijn om te zien dat je tevreden was over de locatie en de avond in het geheel.
Jouw tips zullen wij ook absoluut meenemen,...
Hi Maaike,
Heel erg bedankt voor het plaatsen van een review.
Fijn om te zien dat je tevreden was over de locatie en de avond in het geheel.
Jouw tips zullen wij ook absoluut meenemen, bedankt daarvoor!
Wellicht tot een volgende keer. Genoeg leuke menu's om uit te proberen!
Team Keizer Culinair

Mooie locatie, leuke recepten, maar de workshop was erg ingestoken op het maken van je eigen gerecht. Ik had verwacht iets op te steken over alle gerechten van het menu.

Behulpzaam, meedenkend bij boeken.
Mooie locatie

Bij ieder gerecht iets gezamenlijk doen/voor doen. Iedereen was nu veel met het eigen gerecht bezig.

Huisartsenpraktijk de Plantage

Het was een geweldige avond. We hebben heerlijk gekookt en gegeten. Kok Frans stond ons bij daar waar nodig.

De goede organisatie. We waren plotseling met een persoon meer en dat was geen probleem.

Persoonlijk vind ik het wat dwingend dat als er een informatie mail wordt verstuurd dat er dan een dag later al gebeld wordt.

Martin Koster - Arup

Een leuke avond voor ons team en dankzij de goede begeleiding en hulp was het heel gemakkelijk om een heerlijk diner op tafel te zetten.

Een mooie keuken en goede uitleg over de recepten

We komen nog een keer terug en dan kun je ons ook af en toe wat fout laten doen hoor. Dat hoort ook bij koken en dan smaakt het vast ook nog steeds heel lekker.

Hi Martin,
Hi Martin,
Dank voor het schrijven van deze review! Wat fijn te horen dat jullie een geslaagde avond hebben gehad op de Keizersgracht! Jullie zijn van harte welkom om binnenkort weer langs te komen, zodat jullie dan wat foutjes kunnen maken.
Team Keizer Culinair

Leuke ontvangst, heldere uitleg, mooie producten, heerlijk eten, gezellige ontspannen sfeer, in een woord TOP.

Flexibiliteit van de chef, timing was precies goed,

Ik kan niks bedenken.

Hai Catherine,
Dank voor het schrijven van jouw vrolijke review! We zijn erg blij te lezen dat je enthousiast bent over de kookworkshop. Kom je snel weer een andere workshop volgen?
Hai Catherine,