Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Voor onze groep van 17 personeelsleden waar rond 18:30 nog een aantal partners bijkwamen was de ambiance perfect! Heel gaaf om met elkaar in de sfeervolle keuken te koken. Alles stond goed... Voor onze groep van 17 personeelsleden waar rond 18:30 nog een aantal partners bijkwamen was de ambiance perfect! Heel gaaf om met elkaar in de sfeervolle keuken te koken. Alles stond goed voorbereid klaar.
In de knusse eetkamer hebben we aan de lange tafel genoten van het onwijs lekkere Italiaanse diner, met Kerstmuziek op de achtergrond. Toen we aan tafel konden, was door het personeel de tafel al feestelijk en compleet gedekt zodat we gelijk konden genieten van de eerste gang.
Het door Keizer Culinair verzorgde en feestelijk verpakte kerstpakket is goed ontvangen. Dank daarvoor!

Grote keuken met alle benodigde kookgerei, ruim voldoende verse producten, goede voorbereiding voor de kokers, gezellige eetkamer, goede kok.
De sfeer van een Amsterdams grachtenpand is overal...
De sfeer van een Amsterdams grachtenpand is overal zicht- en voelbaar.

Bijna aan het einde van het koken bleek dat een groot deel van het pastadeeg over moest. Dat had voorkomen kunnen worden als er tussentijds iets meer begeleiding was geweest en eerder naar ons... Bijna aan het einde van het koken bleek dat een groot deel van het pastadeeg over moest. Dat had voorkomen kunnen worden als er tussentijds iets meer begeleiding was geweest en eerder naar ons resultaat was gekeken.
We hebben wel geleerd waar het fout kan gaan :-)

We hebben als bedrijf ons kerstfeest bij Keizer Culiniar gehouden en waren heel tevreden. Het eten en de drankjes waren heel lekker en de sfeer was uitstekend.

De begeleiding was uitstekend en de locatie is prachtig.

Een keer de muren en stopcontacten etc. heel goed schoonmaken. Werkplekken waren wel mooi schoon.

Goedendag!
Hartelijk dank voor het plaatsen van de review.
Hartstikke leuk dat jullie je kerstfeest bij Keizer Culinair hebben gehouden!
Super te horen dat het zo leuk is geweest....
Goedendag!
Hartelijk dank voor het plaatsen van de review.
Hartstikke leuk dat jullie je kerstfeest bij Keizer Culinair hebben gehouden!
Super te horen dat het zo leuk is geweest. Wellicht zijn een van onze andere locaties ook leuk om eens te komen koken:)
Fijn ook dat je een tip hebt gegeven, daar gaan wij wat mee doen!

wim de grefte

Met onze familie ,Opa Oma Kinderen en kleinkinderen (27mensen)de tweede kerstdag na een theaterbezoek samen gekookt .Prima verlopen,veel gezelligheid,veel humor en smakelijk gegeten.

De uitstekende voorbereiding en de vriendelijke reaktie op wat bijzondere wensen.

geen.

Hallo Wim,
Dank voor jou review! Wat goed dat het zo'n gezellige dag is geweest, dat horen wij graag!
Fijn ook om te lezen dat er verder geen verbeterpunten waren, helemaal top.
Wie weet...
Hallo Wim,
Fijn ook om te lezen dat er verder geen verbeterpunten waren, helemaal top.
Wie weet zien we jullie nog eens terug.
Team Keizer Culinair

Puur piemonte gekookt. Met een groep mensen, voornamelijk koppels, aan de slag met de recepten voor dit menu en lekker ervan gegeten.

Leuke locatie (Rotterdam Hofbogen), mooi materiaal

Meer verwachtingsmanagement: ik had meer uitleg, echt een soort kook"les" verwacht. Nu is het met koppels aan de slag met recepten die al klaar liggen. Leuk om meer te leren over basistechnieken... Meer verwachtingsmanagement: ik had meer uitleg, echt een soort kook"les" verwacht. Nu is het met koppels aan de slag met recepten die al klaar liggen. Leuk om meer te leren over basistechnieken tijdens het koken.

Goedemiddag,
Bedankt voor jouw reactie!
Goedemiddag,
Bedankt voor jouw reactie!
Fijn te horen dat het menu goed is bevallen. Jammer te horen dat je verwachtingen niet helemaal zijn uitgekomen. Wij zullen de tips hierin absoluut meenemen.
Hopelijk tot een volgende keer!

EC

Ontzettend gezellige en mooie avond op de Keizersgracht gehad!
Verjaardags feestje met 18 personen, erg leuk om te doen!

Hallo Eveline,
Onwijs leuk dat je je verjaardag bij ons hebt gevierd en dat het een succes is geweest!
Bedankt voor jouw reactie:)
We zien je graag weer terug voor een van onze...
Hallo Eveline,
Bedankt voor jouw reactie:)
We zien je graag weer terug voor een van onze menu's.
Fijne feestdagen!
Met Culinaire Groet,

Disney Streaming Services

Super leuke avond gehad met mijn collega's bij Keizers Culinair in de Jordaan. Het menu Feest was zeer geslaagd en paste perfect bij de setting, ons jaarlijks Kerstuitje. De chefs en hosts waren... Super leuke avond gehad met mijn collega's bij Keizers Culinair in de Jordaan. Het menu Feest was zeer geslaagd en paste perfect bij de setting, ons jaarlijks Kerstuitje. De chefs en hosts waren zeer professioneel en vriendelijk.

sfeervolle locatie

Goedemorgen,
Wauw wat een super mooie beoordeling!
Heel leuk dat jullie ervoor hebben gekozen het kerstuitje bij ons doen.
Leuk menu he!? Wie weet zien we jullie nog eens terug voor een...
Goedemorgen,
Wauw wat een super mooie beoordeling!
Heel leuk dat jullie ervoor hebben gekozen het kerstuitje bij ons doen.
Leuk menu he!? Wie weet zien we jullie nog eens terug voor een ander lekker menu:D
Bedankt voor jullie reactie.
Met Culinaire groet,
Team Keizer Culinair

Met een groep van circa 40 personen hebben wij een avond bij Keizer Culinair doorgebracht, in het kader van ons jaarlijkse afdelings-uitje. Wij hebben een ontzettend leuke avond gehad, waar... Met een groep van circa 40 personen hebben wij een avond bij Keizer Culinair doorgebracht, in het kader van ons jaarlijkse afdelings-uitje. Wij hebben een ontzettend leuke avond gehad, waar werkelijk (zelfs de grootste sceptici) iedereen het naar zijn/haar zin heeft gehad! Erg leuke activiteit voor de team building, waarbij een gezellige en ongedwongen sfeer is gegarandeerd. De koks(assistenten) waren ook erg betrokken en hebben voor een leuke avond gezorgd! Zouden het aan een ieder aanraden - ook voor een gemengde groep (leeftijd, kookervaring e.d.)!

Strakke organisatie, van alle gemakken voorzien, ondanks dat je met veel personen in één ruimte bent is een knusse en warme sfeer gegarandeerd!

Wat een super reactie!
Wij zijn erg blij dat het zo leuk is geweest:)
Een groot compliment dat 40 mensen allemaal tevreden waren, top!
Hopelijk zien we jullie nog eens...
Wat een super reactie!
Wij zijn erg blij dat het zo leuk is geweest:)
Een groot compliment dat 40 mensen allemaal tevreden waren, top!
Hopelijk zien we jullie nog eens terug op een van de locaties.
Team Keizer Culinair

De workshop die ik met mijn dochter bij jullie volgde was erg geslaagd: was leuk om te doen (prettige begeleiding), veel geleerd en heerlijk gegeten!

Groetjes,

Nathalie

Goedemorgen!
Wat fijn om te lezen dat de workshop zo goed is bevallen.
Super ook dat jullie tevreden zijn over de begeleiding en het eten, erg belangrijk!
Leuk als we jullie wellicht nog...
Goedemorgen!
Wat fijn om te lezen dat de workshop zo goed is bevallen.
Leuk als we jullie wellicht nog eens terug zien:D
Met Culinaire Groet,

ISIC Global Office team

Erg gastvrij, vriendelijk en perfect verzorgd.
Een enorm mooie manier om een teamuitje vorm te geven.
Complimenten aan Campbel en Cory, van Keizer Culinair Haarlem

Enthousiasme, kennis, begeleiding in de juiste dosering.
Vriendelijk en gastvrij!!

nvt

Hoi Adwy,
Wauw! Dat is nog eens een enthousiaste review op de maandagmiddag :)! Jullie zijn van harte welkom om in de toekomst weer te komen koken, wij kijken er naar uit!
Tot dan!
Met...
Hoi Adwy,
Tot dan!
Team Keizer Culinair

We hebben met ons team een heerlijke, maar ook heel gezellige avond gehad.

De locatie was erg mooi en sfeervol! We hebben heerlijk gegeten.

De recepten in het Nederlands aanleveren. Engels spreken is ons niet vreemd, maar de taal in de keuken gebruiken we niet iedere dag.

Ha Gertrud,
Wat een enthousiaste review! Daar worden we erg blij van. We hopen jullie snel weer terug te zien.