Fam. van Ekeren

Twee keer hebben wij een kastenwand door de kasten

Twee keer hebben wij een kastenwand door de kastenspecialist laten verzorgen. Prima materiaal, goed advies, gezellige vakman. Onze bijkeuken is super geworden en ook op zolder zijn wij tevreden met... Twee keer hebben wij een kastenwand door de kastenspecialist laten verzorgen. Prima materiaal, goed advies, gezellige vakman. Onze bijkeuken is super geworden en ook op zolder zijn wij tevreden met het resultaat. Dat laatste was ingewikkelder omdat ons huis nogal scheef bleek te zijn maar de uiteindelijke oplossingen die kastenspecialist aanreikt zijn inventief.

Zuzana & Steven Brusik - Amersfoort

Afgelopen November hebben wij twee inbouwkasten me

Afgelopen November hebben wij twee inbouwkasten met schuifdeuren besteld en laten plaatsen. Tevens op de werkkamer een vaste kast opstelling laten plaatsen. Wij zijn zeer tevreden over de... Afgelopen November hebben wij twee inbouwkasten met schuifdeuren besteld en laten plaatsen. Tevens op de werkkamer een vaste kast opstelling laten plaatsen. Wij zijn zeer tevreden over de vakkundigheid en professionaliteit van de kastenspecialist. Beide kamers zien er prachtig uit. Het is niet alleen inmeten en plaatsen maar tevens meedenken, wat wij minstens zo belangrijk vinden. Dit was een uitstekende keus voor ons !

Annemarie

Afgelopen vrijdag een mooie kast geïnstalleerd doo

Afgelopen vrijdag een mooie kast geïnstalleerd door de Kastenspecialist. Ziet er perfect uit. Wij en met name onze dochter zijn er erg blij mee. Service was goed en alle afspraken zijn netjes... Afgelopen vrijdag een mooie kast geïnstalleerd door de Kastenspecialist. Ziet er perfect uit. Wij en met name onze dochter zijn er erg blij mee. Service was goed en alle afspraken zijn netjes nagekomen. En wat blijkt: we krijgen ook nog een mooie fles wijn met een bloemstuk. Hartelijk dank.

Edwin & Marini

Kastenspecialist heeft ons prima geadviseerd over

Kastenspecialist heeft ons prima geadviseerd over de indelingen van beide kasten en de toe te passen materialen (hij is bij ons aan huis geweest, terwijl hij daar meer dan een uur voor moest... Kastenspecialist heeft ons prima geadviseerd over de indelingen van beide kasten en de toe te passen materialen (hij is bij ons aan huis geweest, terwijl hij daar meer dan een uur voor moest rijden). Hij heeft alles keurig in offertes verwerkt en tekeningen gemaakt. Na een aantal aanpassingen van de tekeningen en offertes hebben we overeenstemming bereikt en kwam hij wederom naar ons huis om zekerheidshalve alles nog een keer te meten en de tekeningen nog even door te nemen. Vervolgens alles binnen ca. 4 weken geleverd en gemonteerd. Door de fabriek was 1 plank niet goed geleverd, maar dat heeft hij binnen een week hersteld, zonder gezeur. Kortom, wij zijn zeer te spreken over de Kastenspecialist. Overigens zeer scherpe prijs en prima materiaal.

Jurgen

Wij zijn zeer tevreden over de vakkundigheid, dit

Wij zijn zeer tevreden over de vakkundigheid, dit hadden we zelf niet voor elkaar gekregen. De hal is echt opgeknapt hierdoor. Zeer kundige en gezellige vakman.

fam. Ytsma

Nette schuifdeuren voor een stokoude kast; ziet er weer uit als nieuw! Ook de op maat gemaakte draaideurkast ziet er goed uit, de kastenman is vakkundig en prettig gezelschap