Zollinger

Zeer klant vriendelijk

goed advies en helpen bij het zoeken naar een oplossing

Remko Dieker

Professioneel en deskundig. Afstemming behoeftes klant

- snelle communicatie
- flexibel
- klantgericht

Olga Chalenko

Zeer tevreden met geleverde kast, heel mooi en solide kwaliteit. Service van het bedrijf is ook uitstekend: precies, flexibel, bereikbaar. Geven nuttige adviezen, maar niet overdreven. Ben achteraf... Zeer tevreden met geleverde kast, heel mooi en solide kwaliteit. Service van het bedrijf is ook uitstekend: precies, flexibel, bereikbaar. Geven nuttige adviezen, maar niet overdreven. Ben achteraf erg tevreden, als ik nog een kast wil plaatsen ga ik zeker naar kastenspecialist.

Uitstekende kwaliteit van het product, professioneel afhandeling vanaf het begin tot het eind.

Familie Mooibroek

Kastenspecialist De Rijp/ Purmerend

Wij hebben de service die Bas Knip van de kastenspecialist ons heeft gegeven als zeer professioneel en ontzettend plezierig ervaren.

J. van Bruggen

We zijn heel tevreden over de plaatsing van onze kastenwand door de Kastenspecialist

levering en plaatsing keurig op tijd

Veel aandacht voor persoonlijke wensen, denkt mee in praktische oplossingen en biedt kwaliteit.

We zijn positief over de klantgerichtheid, het meedenken en de manier waarop de heer Knip ons de kast liet zien in het systeem.

Roel van Tiel

Erg goed, responsief, betrouwbaar.

Prijs (zeer scherpe offerte).
Zeer klantvriendelijk (herstellen van zaken geen probleem).

Afspraken per telefoon gaan niet altijd goed. Tekstuele terugkoppeling hiervan zou kans op foutjes verkleinen.

de keijzer

We hadden een afspraak staan op 30 april. Ondanks dat het die dag een feestdag was kwam de heer Knip gewoon uit amsterdam naar arnhem om de maten op te nemen. Ik vond dat zeer netjes en... We hadden een afspraak staan op 30 april. Ondanks dat het die dag een feestdag was kwam de heer Knip gewoon uit amsterdam naar arnhem om de maten op te nemen. Ik vond dat zeer netjes en professioneel. De levering was zeer snel en de monteurs erg vriendelijk en netjes qua afwerking. Ik ben helemaal weg van mijn nieuwe kast. En raad dit bedrijf zeer hoog aan.

Zeer klantvriendelijk, super snelle levering.
Kwaliteit van de kast is uitermate hoog.
Contact is uitstekend.
Levering en de mensen die de kast kwamen zetten waren erg vriendelijk...
Zeer klantvriendelijk, super snelle levering.
Kwaliteit van de kast is uitermate hoog.
Contact is uitstekend.
Levering en de mensen die de kast kwamen zetten waren erg vriendelijk en netjes.
Ik vind hier niks op aan te merken en zal deze mensen zeker aanraden.

Goede service, goede kwaliteit, snel geplaatst binnen een dag.

Website heb ik niet bezocht. Ze kwamen direct lagns, waardoor het direct duidelijk werd.

Ed Molekamp

Tevreden met de afwikkeling