Andre van der Zwet

Goede ervaring gehad met Bas Knip van de Kastenspecialist

zeer klantvriendelijk en deskundigheid

Er was wat verwarring over wat nu de laatste offerte en ontwerp was. Hierin kan de opdrachtgever zich in verbeteren.

Rick

De Kastenspecialist

Prettige en professionele aanpak vanaf het eerste telefonische contactmoment tot en met de navraag of alles naar wens is geweest. Bas heeft gezorgd voor een erg mooie en strakke boekenkast, ons... Prettige en professionele aanpak vanaf het eerste telefonische contactmoment tot en met de navraag of alles naar wens is geweest. Bas heeft gezorgd voor een erg mooie en strakke boekenkast, ons voorzien van goede adviezen en een nette installatie. Bij deze bevelen wij De Kastenspecialist en Bas Knip in het bijzonder dan ook van harte aan!

el khallabi

Een ontzettende goede service

Goede service, klantvriendelijk

Jan

Ik heb prima ervaringen met de kastenspecialist.nl. Telefoon wordt direct beantwoord, snel een afspraak gemaakt en bestelling snel geleverd. Montage ook prima. Kortom alleen maar positieve feedback.

Johan

Vorige maand besloten om een kledingkast op maat te laten maken, deze werd binnen zeer korte tijd en correct op de afgesproken dag geplaatst. Het resultaat mag er zijn, kast is geplaatst onder een... Vorige maand besloten om een kledingkast op maat te laten maken, deze werd binnen zeer korte tijd en correct op de afgesproken dag geplaatst. Het resultaat mag er zijn, kast is geplaatst onder een schuine wand voorzien van o.a. 2 spiegel deuren, het geheel wordt gemaakt op verzoek en aangepast naar wat je het meeste nodig hebt b.v. meer leg of hang mogelijkheden. Ben heel erg tevreden over het geleverde product wat mij besloten heeft nogmaals met deze kastenspecialist in zee te gaan en een boekenkast cq vitrinekast op maat te laten maken.

Keurig volgens afspraak gehandeld en geleverd!

nierop

Gewoon heeeeeeeel goed !!!

goed personeel

ik zou niet weten

Dumernit

Uitstekend, zeer flexibel

uitstekend, zeer flexibel

Lunterse

Goede ervaringen.

Goede montage, vriendelijke mensen, goede kwaliteit.

De offerte en de omschrijving van de te leveren kasten kan duidelijker.

Mr G G uinau

Uitmuntend

Deskundigheid en goed kunnen luisteren naar de wensen van de klant en met de klant meedenken.

klussenbedrijf Eric Hulsman

Super. Buitengewoon goede mede ondernemer. Snel, goede prijs kwaliteit verhouding. Buiten gewoon prettige samen werking. Zal zeker meer beroep op hem doen.

hoeft geen betoog