Jarno Janssen

Van begin tot eind erg tevreden. De kast is precies zo geworden als we voor ogen hadden. Professioneel gaat men te werk.

D. Korthals Altes

Zeer goed service, vriendelijke en deskundige kastenspecialist. Niet te duur.

Kwaliteit van het geleverde is conform de belofte: uitstekend.

Nee.

Ronaldo Overman

Vriendelijke en behulpzaam

Vriendelijk en deskundige hulp. Daarnaast meedenken voor de beste mogelijkheden en oplossingen. De plaatsing van de kast gebeurde snel en vakkundig.

Joke

Kastenspecialist

Snelle reactie na aanvraag per mail, zeer betrouwbaar in gemaakte afspraken

Tussentijds informeren of de bepaalde streefdatum wordt gehaald zou prettig zijn. Nu moest ik het zelf navragen (wat ook geen ramp is natuurlijk)

De jong

Duidelijke afspraak nagekomen,zeer goede monteurs en heel vriendelijk

Netheid

In mijn geval na tekenen van koopcontract,afspraak voor plaatsing nakomen op afgesproken datum,en niet later ivm sluiting fabriek(onderhoud machines)

Zeer goed en erg vriendelijk

Zeer goede informatie en begeleiding

Marijke Daamen

Geweldige inloopkast voor mij geplaatst. Ziet er super uit! Snelle afhandeling en snelle levering. Ben super tevreden.

Alleen maar sterke punten!

Alles is zeer vlot verlopen,

alles is zeer vlot verlopen,

misschien in de toekomst een tekening maken van waar de kast moet staan. Bij ons is ze op een andere muur geplaatst dan gevraagd. Ikzelf was niet thuis wanneer de kast geplaatst werd, mijn man... misschien in de toekomst een tekening maken van waar de kast moet staan. Bij ons is ze op een andere muur geplaatst dan gevraagd. Ikzelf was niet thuis wanneer de kast geplaatst werd, mijn man wel, maar die let daar niet op. Uiteindelijk staat ze ook wel goed.

Fam Burggraaff

Een kast op deze hoogte was niet standaard beschikbaar. Door de inventiviteit van Bas Knip is het toch gelukt! En toen bleek dat we "een poortje gemist hadden" bij het bedenken heeft hij net zolang... Een kast op deze hoogte was niet standaard beschikbaar. Door de inventiviteit van Bas Knip is het toch gelukt! En toen bleek dat we "een poortje gemist hadden" bij het bedenken heeft hij net zolang gezocht tot hij een goede oplossing gevonden had. Klasse!

Persoonlijke benadering
Aandacht voor details