Judith en Patrick

Goed geholpen door de Kastenspecialist

Goed geholpen door de Kastenspecialist. Eerst netjes alles opgemeten en doorgesproken wat de mogelijkheden waren. Gelukkig merkte je tijdens het gesprek de ervaring van dhr. Knip. Uiteindelijk een... Goed geholpen door de Kastenspecialist. Eerst netjes alles opgemeten en doorgesproken wat de mogelijkheden waren. Gelukkig merkte je tijdens het gesprek de ervaring van dhr. Knip. Uiteindelijk een mooie schuifkast op maat uitgezocht met interieur. Bestelling werd gedaan en uiteindelijk geplaatst. Super mooi resultaat. Mooie degelijke kast. Ik kan dit iedereen aanbevelen! Nogmaals bedankt!

Theo Ris

Het rolletje van de schuifdeur was kapot,binnen 24 uur hersteld

het rolletje van de schuifdeur was kapot,binnen 24 uur hersteld.Chapeau.

Tara

Naar aanleiding van een advertentie in de zondagsk

Naar aanleiding van een advertentie in de zondagskrant ben ik in aanraking gekomen met de kastenspecialist. Tijdens een huisbezoek werd alles opgemeten en werd direct bij mij thuis de computer erbij... Naar aanleiding van een advertentie in de zondagskrant ben ik in aanraking gekomen met de kastenspecialist. Tijdens een huisbezoek werd alles opgemeten en werd direct bij mij thuis de computer erbij gepakt en werd de kast virtueel gemaakt. Daarbij wist ik direct het bedrag wat de kasten zouden gaan kosten. Dit alles kreeg ik ook via de mail toegezonden. Het plaatsen van de kast kon op een redelijk snelle termijn en de kasten (twee wanden) stonden binnen een dag!

Eric

Na een gesprek me de Kastenspecialist zijn we het

Na een gesprek me de Kastenspecialist zijn we het eens geworden over hoe en wat het zou worden. Na 4 weken waren de spullen binnen en een paar uur later alles in elkaar gezet,we zijn tevreden met... Na een gesprek me de Kastenspecialist zijn we het eens geworden over hoe en wat het zou worden. Na 4 weken waren de spullen binnen en een paar uur later alles in elkaar gezet,we zijn tevreden met het resultaat.

Kes

Ik wil hierbij even laten weten dat we heel blij z

Ik wil hierbij even laten weten dat we heel blij zijn met de kast in de garage. Hij is geweldig. Snel geleverd, snel klaar en goede service.

Fam de Ruiter

We hebben door de Kastenspecialist een kast op maa

We hebben door de Kastenspecialist een kast op maat laten maken voor onze slaapkamer. Na een prettig orienterend gesprek hebben we besloten om de kast te bestellen. Het hele proces verliep prima en... We hebben door de Kastenspecialist een kast op maat laten maken voor onze slaapkamer. Na een prettig orienterend gesprek hebben we besloten om de kast te bestellen. Het hele proces verliep prima en we zijn erg tevreden met onze mooie kast op maat!

Jeroen (fa. Jonk B.V.)

Geheel terloops in gesprek geraakt met de heer Kni

Geheel terloops in gesprek geraakt met de heer Knip, bleek een echte vakman te zijn. Snel een offerte gekregen evenals snelle montage (van twee displays in dit geval). Vooral prettig dat nabellen... Geheel terloops in gesprek geraakt met de heer Knip, bleek een echte vakman te zijn. Snel een offerte gekregen evenals snelle montage (van twee displays in dit geval). Vooral prettig dat nabellen niet nodig was (afspraak = afspraak). Een 10.

Fam Brouwers

Wij hebben een supermooie inloopkast mede dankzij

Wij hebben een supermooie inloopkast mede dankzij het meedenken en goede advies.Het materiaal is van hoge kwaliteit, goede service en alles op tijd geleverd volgens afspraak. Wij zijn zeer tevreden!!

Paul en Marion

Wij hebben een paar prachtige kasten in de slaapkamer gekregen

Wij hebben een paar prachtige kasten in de slaapkamer gekregen. Ondanks dat het niet in een keer goed ging was de service en nazorg uitstekend en werden problemen goed en adequaat opgelost.

Katja en Siegfried

Kastenspecialist,heeft bij ons werkelijk een prach

Kastenspecialist,heeft bij ons werkelijk een prachtige inbouw- en boekenkast gemaakt. We genieten er iedere dag in volle teugen van. Uitstekende en persoonlijke service, doet er alles aan het geheel... Kastenspecialist,heeft bij ons werkelijk een prachtige inbouw- en boekenkast gemaakt. We genieten er iedere dag in volle teugen van. Uitstekende en persoonlijke service, doet er alles aan het geheel naar wens te maken. Wij zijn zeer tevreden en kunnen hem iedereen aanraden! Op en top vakmensen!