fam. vd hoorn Heemstede

Zeer goed en uitstekend vertegenwoordigd door Bas Knip

snelle reactie op offerteaanvraag
goede advisering op mogelijkheden in bestaande situatie
zeer correcte en deskundige montage met inprovisatie-mogelijkheden ter plekke

neen houden zo!

Mw Ton

Kastenspecialist De Rijp-Purmerend

Sterke focus op kwaliteit en after sales service. Vervanging van een kastdeel wegens een kleine beschadiging was geen enkel probleem. Kwalitatief een echte aanrader!

Informeren van klant over verloop van order is voor verbetering vatbaar. Zeker niet slecht, maar kan veel beter.

Youssef Haider

Zeer behulpzaam, vriendelijk en snel

kreeg een snelle visuele indruk van het eindproduct. Vriendelijke medewerking. Snelle oplevering!

Machiel Troost

Bij toeval kwamen we bij de kasten specialist terecht, na ons 1ste bezoek aan de showroom in de Rijp vonden we al snel wat we zochten. Dhr. Bas Knip leverde niet alleen de inbouw kast die we zochten... Bij toeval kwamen we bij de kasten specialist terecht, na ons 1ste bezoek aan de showroom in de Rijp vonden we al snel wat we zochten. Dhr. Bas Knip leverde niet alleen de inbouw kast die we zochten maar had ook geweldige ideeën voor de tv kast/commode en hoofdbord. De inmeting en plaatsing verliepen prima en we zijn dan ook dik tevreden. Bas Knip helpt zijn klanten graag en niet alleen met de kast zo hebben we persoonlijk ondervonden. We zijn hem zeer dankbaar voor zijn hulp bij de oplossingen voor onze keuken problemen. Echt Bas Knip heeft overal een oplossing voor en levert prima werk af en we kunnen hem aan iedereen aanbevelen. Een zeer tevreden klant uit Monnickendam.

Prettige en correcte communicatie. Snelle reactie op offerteaanvraag en punctuele levering en vakwerk.

Correcte en snelle afhandeling. Vakwerk afgeleverd!

Kastenspecialist

vriendelijk, meedenkend en voortvarend.

Zorgvuldiger met aanvullende vragen en wensen omgaan.

Een zeer tevreden klant uit Monnickendam.

Zeer persoonlijk betrokken en heeft voor alles een oplossing.

Miguel de Paz Smit

Wij zijn zeer tevreden over de service en kwaliteit die Bas Knip van de Kastenspecialist levert. Vorige maand zijn er twee inbouwkasten geplaatst door twee vriendelijke, hardwerkende jongens. Het... Wij zijn zeer tevreden over de service en kwaliteit die Bas Knip van de Kastenspecialist levert. Vorige maand zijn er twee inbouwkasten geplaatst door twee vriendelijke, hardwerkende jongens. Het resultaat is prachtig, precies wat we hadden uitgetekend bij Bas Knip in zijn winkel in de Rijp. Al met al zeer tevreden dus.

Noortje Oliemuller

Bijzonder goed bevallen, snel en netjes afgehandeld

De professionele manier van werken en de buitengewone klantvriendelijkheid.

Geen verbeterpunten.

Werts

Ik heb een boekenkast laten inmeten en plaatsen in mijn studeerkamer. Hierbij werd ik uitstekend geadviseerd.Over het resultaat ben ik meer dan tevreden.

Wat mij vooral is opgevallen is de prettige manier van omgaan met de klant. Zowel het inmeten als het plaatsen van de boekenkast vriendelijke en beschaafde werknemers. En ze leverden goed werk af,... Wat mij vooral is opgevallen is de prettige manier van omgaan met de klant. Zowel het inmeten als het plaatsen van de boekenkast vriendelijke en beschaafde werknemers. En ze leverden goed werk af, een pracht van een boekenkast in mijn studeerkamer. Inmiddels is hij gevuld en geniet ik ervan.

N.V.T.