Veenman

Van een idee tot een handige inloopkast

Van een idee tot een handige inloopkast. Snelle service, fijn meegedacht, keurig geplaatst. Wij zijn heel tevreden met het resultaat.

Fam. Tulling

Het zat even tegen, maar dat is keurig opgelost

Het zat even tegen, maar dat is keurig opgelost. Al met al erg tevreden met het resultaat en de service!

Paul & Marie-José

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe inloopkast

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe inloopkast. Zeer correcte en vriendelijke service. Geweldig in een paar uur een volledige nieuwe kamer. Bij de volgende kast op maat weten wij waar we moeten... Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe inloopkast. Zeer correcte en vriendelijke service. Geweldig in een paar uur een volledige nieuwe kamer. Bij de volgende kast op maat weten wij waar we moeten zijn.

Anne & Theo

Wij zijn heel erg tevreden met de inloopkast die d

Wij zijn heel erg tevreden met de inloopkast die de kastenspecialist voor ons heeft geplaatst echt geweldig de kast was zo geplaatst door een vakman helemaal naar onze verwachting wij kunnen niet... Wij zijn heel erg tevreden met de inloopkast die de kastenspecialist voor ons heeft geplaatst echt geweldig de kast was zo geplaatst door een vakman helemaal naar onze verwachting wij kunnen niet anders schrijven dan gewoon laten doen door de kastenspecialist betrouwbaar en geweldige service TOP!!

Ruben en Fabienne

Kastenspecialist combineert aantrekkelijke prijzen

Kastenspecialist combineert aantrekkelijke prijzen met een uitstekende service. Het sprak ons bij de 1-ste afspraak aan dat we het gevoel hadden dat men alle tijd voor ons had. Snelle levering,... Kastenspecialist combineert aantrekkelijke prijzen met een uitstekende service. Het sprak ons bij de 1-ste afspraak aan dat we het gevoel hadden dat men alle tijd voor ons had. Snelle levering, piekfijn montage: eind resultaat is een mooi kast die voldoet aan alle verwachtingen! Wij willen een ieder graag Kastenspecialist aanbevelen om er voor te zorgen dat alles wat te maken heeft met kasten in uw woning in goede handen is.

ria trouwborst

Ik heb bij de kastenspecialist uit Gorinchem mijn

Ik heb bij de kastenspecialist uit Gorinchem mijn schuifkasten in het nieuwe huis besteld. Zijn nummer had ik via internet, dus best gewaagd, maar het is prima terecht gekomen een snelle en hele... Ik heb bij de kastenspecialist uit Gorinchem mijn schuifkasten in het nieuwe huis besteld. Zijn nummer had ik via internet, dus best gewaagd, maar het is prima terecht gekomen een snelle en hele goede service bedankt!

Bernard Schaap

Van begin tot eind, verzorgd, professioneel en vriendelijk

Van begin tot eind, verzorgd, professioneel en vriendelijk. Tijdig over alles geinformeerd, snel antwoord op vragen en gewoon een vakman. Kast wordt gebracht, netjes geplaatst en alles opgeruimd.... Van begin tot eind, verzorgd, professioneel en vriendelijk. Tijdig over alles geinformeerd, snel antwoord op vragen en gewoon een vakman. Kast wordt gebracht, netjes geplaatst en alles opgeruimd. Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed. Ik ben heel tevreden!

Stepan

Kastenspecialist kwam bij ons langs op vrijblijvende basis

Kastenspecialist kwam bij ons langs op vrijblijvende basis. We waren niet zeker over de investering en hoe we het wilden doen. kastenspecialist heeft ons toen aangeraden onze oude kast anders in te... Kastenspecialist kwam bij ons langs op vrijblijvende basis. We waren niet zeker over de investering en hoe we het wilden doen. kastenspecialist heeft ons toen aangeraden onze oude kast anders in te richten en een nieuwe te bouwen. Dat scheelde de helft. Vervolgens een goed ontwerp, en oplevering was zoals afgesproken. Wij zijn erg blij met de kast en raadden dit zeker aan (kwaliteit, eigen ontwerp en duurzaam).

fam.Koster

In december vorig jaar kast laten maken door de kastenspecialist

In december vorig jaar kast laten maken door de kastenspecialist. Alles op afgesproken tijd netjes geleverd en geplaatst. Na plaatsing wilde we toch nog iets veranderen (eigen schuld).... In december vorig jaar kast laten maken door de kastenspecialist. Alles op afgesproken tijd netjes geleverd en geplaatst. Na plaatsing wilde we toch nog iets veranderen (eigen schuld). Kastenspecialist stond na 1 telefoontje bij ons op de stoep en heeft geholpen ons probleem op te lossen. Wat dat dan koste?..... niets SERVICE. Kastenspecialist bedankt voor de goede adviezen en service!

Lucia E

Na lang zoeken en diverse offertes hebben wij cont

Na lang zoeken en diverse offertes hebben wij contact gezocht met de Kastenspecialist. 4 dagen en 2 afspraken later stond er een prachtige inloopkast op papier voor een heel interessante prijs. 4... Na lang zoeken en diverse offertes hebben wij contact gezocht met de Kastenspecialist. 4 dagen en 2 afspraken later stond er een prachtige inloopkast op papier voor een heel interessante prijs. 4 weken nadien stond er in onze slaapkamer een heel mooie kast. Netjes gemonteerd en prachtig afgewerkt en het leuke was bij het openen van de deuren de mooie bos bloemen. Dit was in december 2011 en tot nog toe genieten wij nog elke dag van deze kast.