Fam. Duman&Verkooijen

Wij zijn eerst bij een paar andere zaken geweest m

Wij zijn eerst bij een paar andere zaken geweest maar bij kastenspecialist was er meteen een klik en was het voordeligste. Wij hebben vier inbouw kasten laten maken. Er waren twee kleine... Wij zijn eerst bij een paar andere zaken geweest maar bij kastenspecialist was er meteen een klik en was het voordeligste. Wij hebben vier inbouw kasten laten maken. Er waren twee kleine probleempjes en de dag daarna zijn ze langsgekomen om de problemen te verhelpen. Prima service, aardige en klantvriendelijke bediening. Echt aanbevolen

fam. Hoogland, Purmerend

Wij hadden een kamer met een niet haakse hoek waar

wij hadden een kamer met een niet haakse hoek waar we graag een nette linnenkast wilden hebben. na een bel-verzoek kwam er contact en was de zaak snel beklonken. Binnen 3 weken de kast netjes... wij hadden een kamer met een niet haakse hoek waar we graag een nette linnenkast wilden hebben. na een bel-verzoek kwam er contact en was de zaak snel beklonken. Binnen 3 weken de kast netjes geplaatst, zonder enige rommel achter te hebben gelaten. Prima service!

Rampersad

Na heel lang zoeken naar een goed kastenspecialist

Na heel lang zoeken naar een goed kastenspecialist is dat gelukt in 1 dag , binnen 2 dag had ik al een afspraak. Wij zijn zeer tevreden over de vakkundigheid, kastenspecialist heeft ons goed... Na heel lang zoeken naar een goed kastenspecialist is dat gelukt in 1 dag , binnen 2 dag had ik al een afspraak. Wij zijn zeer tevreden over de vakkundigheid, kastenspecialist heeft ons goed geadviseerd super bedankt . Kastenspecialist is echt TOP

Heinis

Nadat bij ons het probleem zich voordeed dat er ge

Nadat bij ons het probleem zich voordeed dat er geen plaats meer was voor m'n bierglazen, die ik altijd meeneem van onze reizen naar Duitsland, hebben wij ons georienteerd op de kastenmarkt. We... Nadat bij ons het probleem zich voordeed dat er geen plaats meer was voor m'n bierglazen, die ik altijd meeneem van onze reizen naar Duitsland, hebben wij ons georienteerd op de kastenmarkt. We kwamen uit bij de Kastenspecialist. Na een goed gesprek waren we overtuigd van de kwaliteit en de goede kwaliteit/prijsverhouding. De kast is heel snel en keurig geinstalleerd. Wij zijn heel tevreden!

Fam. Zijlstra

Prima voorgesprek met duidelijke digitale tekening

Prima voorgesprek met duidelijke digitale tekening. Vervolgens snelle en vakkundige installatie van een boekenkast naar wens. Service en flexibiliteit zoals het hoort!

Daniëlle

Ik vindt mijn nieuwe kast schitterend, met mooie k

Ik vindt mijn nieuwe kast schitterend, met mooie klassieke paneeldeuren en bronzen handgrepen en precies op maat. Het geeft mijn slaapkamer een extra mooie uitstraling. De aftersales was echt top,... Ik vindt mijn nieuwe kast schitterend, met mooie klassieke paneeldeuren en bronzen handgrepen en precies op maat. Het geeft mijn slaapkamer een extra mooie uitstraling. De aftersales was echt top, alle gemaakte afspraken werden door de medewerkers van Kastenspecialist volledig nagekomen.

Klinkert

Ik heb een slaapkamer met schuine wanden waardoor

Ik heb een slaapkamer met schuine wanden waardoor het heel lastig was de ruimte goed te benutten. Nu staat er een prachtige op maat gemaakte garderobekast en kan ik al mijn mooie spullen en rotzooi... Ik heb een slaapkamer met schuine wanden waardoor het heel lastig was de ruimte goed te benutten. Nu staat er een prachtige op maat gemaakte garderobekast en kan ik al mijn mooie spullen en rotzooi lekker opgeruimd kwijt. En het ziet er fantastisch uit!

Fam. Vet Wormerveer

We zijn heel tevreden met de op maat gemaakte slaa

We zijn heel tevreden met de op maat gemaakte slaapkamerkast, de service van  Kastenspecialist is uitstekend.

Fam.Albers

Bedankt voor de prima service en de mooie kast echt vakwerk

bedankt voor de prima service en de mooie kast echt vakwerk.

fam. Kanon

Ik ben heel tevreden over de boekenkast die geplaatst is

Ik ben heel tevreden over de boekenkast die geplaatst is. Je kunt natuurlijk wel een kant en klare kast kopen, maar nu heb ik een kast die precies ingemeten is en van een heel behoorlijke kwaliteit.... Ik ben heel tevreden over de boekenkast die geplaatst is. Je kunt natuurlijk wel een kant en klare kast kopen, maar nu heb ik een kast die precies ingemeten is en van een heel behoorlijke kwaliteit. De service was ook prima. Zelfs toen bleek dat de plinten er per ongeluk door de bouwer waren opgezet, was dat geen probleem om te verhelpen.