Fam Steinhart

De heer Knip Kastenspecialist Purmerend is een zee

de heer Knip Kastenspecialist Purmerend is een zeer kundige en professionele man die direct bij het eerste gesprek de situatie goed in zich opneemt en met een pasklare oplossing komt. het hele... de heer Knip Kastenspecialist Purmerend is een zeer kundige en professionele man die direct bij het eerste gesprek de situatie goed in zich opneemt en met een pasklare oplossing komt. het hele proces van bestellen tot plaatsen gaat zeer snel en professioneel, op de dag van plaatsing waren de twee heren keurig op tijd en plaatsten de kast kundig en snel. zeer netjes. kortom, wij zijn tevreden en gaan voor een volgend kastenproject zeker de heer Knip bellen!

Ada van dijk

Mijn ervaring met Bas Knip top! en wel waarom als eerste schrijf ik wat een aardige man daar wil je gewoon bij kopen die gun je dat ook,en dan de drie deurs kast kleine slaapkamer wat moet dat... Mijn ervaring met Bas Knip top! en wel waarom als eerste schrijf ik wat een aardige man daar wil je gewoon bij kopen die gun je dat ook,en dan de drie deurs kast kleine slaapkamer wat moet dat worden nou Bas weet daar wel antwoord op en het is dan ook een prachtige kast geworden!Vandaag is Bas nog even geweest had wat tussen de kast gezeten het railtje zat niet goed Bas hoeft er maar naar te kijken en het is weer goed dus ook zeer goeie service.nou Bas meer lof kan ik niet schrijven o ja sorry dat ik geen stroopwafel bij de koffie had.

H.W.Jansen

Als er dan ook nog een bloemstukje met een flesje

Als er dan ook nog een bloemstukje met een flesje wijn achteraan komt met de tekst "Bedankt voor de opdracht en veel plezier met de inloopkast" is dat helemaal geweldig. Bas, bedankt en veel succes... Als er dan ook nog een bloemstukje met een flesje wijn achteraan komt met de tekst "Bedankt voor de opdracht en veel plezier met de inloopkast" is dat helemaal geweldig. Bas, bedankt en veel succes in de toekomst. Gr. Henri en Gonnie.

H.W.Jansen

Wij hebben op onze slaapkamer een inbouwkast laten

Wij hebben op onze slaapkamer een inbouwkast laten plaatsen door de kastenspecialist uit Purmerend. Bas heeft bij ons ingemeten en Arnold en Tim hebben de kast geplaatst. Wij kunnen niet anders... Wij hebben op onze slaapkamer een inbouwkast laten plaatsen door de kastenspecialist uit Purmerend. Bas heeft bij ons ingemeten en Arnold en Tim hebben de kast geplaatst. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat zij een keurig stukje werk heben geleverd. Dit zijn echt keurige nette mensen die hun vak verstaan. Er wordt echt naar wensen gekeken en niet naar de duurste oplossing. Wij hebben erg veel plezier van onze kast en zijn er erg gelukkig mee. Wij kunnen hen dan ook een ieder aanbevelen. Veel succes in de toekomst met jullie bedrijf. Ps. Als er nog eens een kast geplaast moet worden, weten wij julie zeker te vinden. Gr. Henri en Gonnie Jansen

Fam. Arts

Door onze schoonzoon geattendeerd op de Kastenspecialist

Door onze schoonzoon geattendeerd op de Kastenspecialist. Van de heer Bas Knip prima advies ontvangen. Correcte levering. Vakkundige plaatsing. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeer tevreden

M. Scheffer

Ik ben nu 3 dagen bezig met een vraag over schuifd

Ik ben nu 3 dagen bezig met een vraag over schuifdeuren en een tussenwand. Ik zou terug gebeld worden, maar tot opheden geen resultaat. Hopelijk bellen ze morgen na dat ik vandaag weer een bel terug... Ik ben nu 3 dagen bezig met een vraag over schuifdeuren en een tussenwand. Ik zou terug gebeld worden, maar tot opheden geen resultaat. Hopelijk bellen ze morgen na dat ik vandaag weer een bel terug reactie heb aangevraagd. Echter ook hier de terugbel tijd niet gehaald dat ik had ingevuld. Jammer.

Lucien Back

De bestelling van twee boekenkasten, elk 2 m breed

De bestelling van twee boekenkasten, elk 2 m breed en 2 m hoog, verliep snel en probleemloos. Na vergelijking van verscheidene offertes, viel mijn keuze op de Kastenspecialist vanwege het... De bestelling van twee boekenkasten, elk 2 m breed en 2 m hoog, verliep snel en probleemloos. Na vergelijking van verscheidene offertes, viel mijn keuze op de Kastenspecialist vanwege het gedetailleerde voorstel en het feit dat de heer Knip op een soepele wijze aan mijn specifieke wensen tegemoet kwam. Oorspronkelijk had ik kasten van massief eiken- of notenhout in mijn hoofd, maar de heer Knip overtuidge mij, dat een kast van furnier noten natuur ook prima zou voldoen. De levering vond binnen een redelijke termijn en precies op de afgesproken datum plaats. De heer Griekspoor en zijn collega die de plaatsing verzorgden waren deskundig en vriendelijk. Al met al een bijzonder positieve ervaring!

Thijs Verheij

Na een paar zaken te hebben bezocht uitgekomen bij de Kastenspecialist

Na een paar zaken te hebben bezocht uitgekomen bij de Kastenspecialist. Prijs is scherp en het was ons vooral duidelijk dat Bas iemand is met verstand van zaken. Hij kon ons net even dat extra info... Na een paar zaken te hebben bezocht uitgekomen bij de Kastenspecialist. Prijs is scherp en het was ons vooral duidelijk dat Bas iemand is met verstand van zaken. Hij kon ons net even dat extra info en vertrouwen geven. Fijn dat hij voor en na de verbouwing langs is gekomen om de maten goed op te meten. Vervelend dingetje was dat de deuren niet i hoogglans waren, zoals we wilden. Misverstand en uiteindelijk keurig opgelost door de verkoper met een leuke korting. Al met al een goede ervaring. Zeker een zaak die ik andere zou aanraden vanwege de goede persoonlijke service.

S. Ozturk

Verkoper kwam gelijk heel warm en vriendelijk over

Verkoper kwam gelijk heel warm en vriendelijk over wat ervoor zorgde dat er gelijk een klik ontstond. Deze man sprong ook goed in op onze wensen en kwam met goeie suggesties wat betreft de kast... Verkoper kwam gelijk heel warm en vriendelijk over wat ervoor zorgde dat er gelijk een klik ontstond. Deze man sprong ook goed in op onze wensen en kwam met goeie suggesties wat betreft de kast indeling. Montage van de kast ging super snel, de jongens waren met 3 uurtjes klaar ondanks dat ze heel voorzichtig te werk gingen.

Jellema & Kramer, Purmerend

We hebben via Kastenspecialist De Rijp een prachti

We hebben via Kastenspecialist De Rijp een prachtige kast op maat besteld. Onze kamer bleek iets afwijkend te zijn, waarvoor de Kastenspecialist medewerker een passende oplossing heeft bedacht. Ook... We hebben via Kastenspecialist De Rijp een prachtige kast op maat besteld. Onze kamer bleek iets afwijkend te zijn, waarvoor de Kastenspecialist medewerker een passende oplossing heeft bedacht. Ook suggereerde hij een goedkopere oplossing voor een accessoire die niet bij hem vandaan kwam terwijl hij het voor een hogere prijs ook zelf kon leveren! Ook de communicatie tussen het moment van bestellen en plaatsen was altijd snel en correct. Tenslotte bleek bij de plaatsing een onderdeel overbodig te zijn. Hiervoor hebben wij zonder morren € 100 korting gekregen. Kortom: alles is grote klasse!