Mieke

Op zeer korte termijn een afspraak voor inmeten kunnen maken, binnen 3 weken geleverd en gemonteerd en gewoon heel erg blij mee!

Snelle levering, veel keuze, professioneel advies

Ali Goldi

Als je over een kastenspecialist denkt, dan is dit bedrijf de juiste adres.

Frits

Bas Knips heeft precies die kast kunnen leveren die wij wilden, het is gemaakt van prima materiaal en alles paste precies. Waarvoor mijn dank.

Bas Knips heeft goed meegedacht bij het ontwerpen van de kast die ik wilde hebben. De kast die wij wilden hebben stond niet in het computerprogramma, maar door creatief met het computerprogramma om... Bas Knips heeft goed meegedacht bij het ontwerpen van de kast die ik wilde hebben. De kast die wij wilden hebben stond niet in het computerprogramma, maar door creatief met het computerprogramma om te gaan wist Bas precies de kast samen te stellen die wij wensten. Ook de montage ging snel en vakkundig.

Om de kast waterpas te krijgen heeft Bas twee kunststof wigjes gebruikt. Echter door het gewicht van de kast zullen deze wigjes op den duur in het laminaat "verdwijnen". Ik heb de wigjes vervangen... Om de kast waterpas te krijgen heeft Bas twee kunststof wigjes gebruikt. Echter door het gewicht van de kast zullen deze wigjes op den duur in het laminaat "verdwijnen". Ik heb de wigjes vervangen door over de gehele breedte van de zij staander een pdf strip van 3 cm breed te plaatsen, dit heeft m.i. meer draagkracht.

Fam Steinhart

Wij hebben inmiddels bijde kastenspecialist 2 x een product gekocht en beide keren naar volle tevredenheid geholpen en kasten geinstalleerd, top!

persoonlijke aandacht en meedenken met de klant. Goede vakjongens die de kast inbouwen en netjes en voorkomend zijn, heel belangrijk! Ook aan hen een compliment!

L. Maarleveld

Goede en vooral prettige ervaring met de kastenspecialist. Ik heb van begin tot het eind het gevoel gehad, dat dit project goed zou gaan verlopen.

Alice

Wij zijn heel tevreden over de aankoop en plaatsing van onze schuifdeurkast, keurig alles geplaatst en afgewerkt !!
Alice

Dorstijn

Echt vakmanschap bestaat nog! Goed advies en 'gewoon' langs komen om mogelijkheden en wensen te bespreken (vrijblijvend), super! Het eind resultaat is fantastisch, prijs kwaliteit verhouding is goed.

Khadija Aghbal

Erg klantvriendelijk, goede uitleg en verliep van begin tot eind zoals afgesproken en naar wens.
Wij zijn erg tevreden met onze twee nieuwe inbouwkasten.

Rebecca Hofman

Een professioneel bedrijf, met bekwame vakmensen die waar maken wat ze beloven!
Service, kwaliteit en de klant ontzorgen staat hier hoog in het vaandel.
Wij hebben het gehele traject van...
Een professioneel bedrijf, met bekwame vakmensen die waar maken wat ze beloven!
Service, kwaliteit en de klant ontzorgen staat hier hoog in het vaandel.
Wij hebben het gehele traject van aanschaf, tot plaatsing en nazorg als heel prettig ervaren en zouden zo weer bij Bas Knip en zijn team een kast op maat bestellen!