Jos en Cora

Een zeer prettig contact met Bas Knip en uitvoering van onze ideeën en mee denken aan oplossingen. Bedankt Bas hartelijke groeten van Jos en Cora tot een volgende keer.

Vriendelijke benadering van Bas Knip

Eigenlijk niet misschien alleen dat de showroom maar beperkt open is. Maar dit komt ook door dat Bas Knip ook dingen moet regelen en bij klanten langs moet.

Super vriendelijke en meedenkende professional

Zeer service gericht.

fam. landman

Bas Knip krijgt van ons een dikke 10+ voor de geweldige service en het leveren van een top-product ! Wij hebben zelden een bedrijf meegemaakt waar de samenwerking zo prettig mee was en het nakomen... Bas Knip krijgt van ons een dikke 10+ voor de geweldige service en het leveren van een top-product ! Wij hebben zelden een bedrijf meegemaakt waar de samenwerking zo prettig mee was en het nakomen van gemaakte afspraken zo probleemloos verliep - en neen , wij hebben geen aandelen in de Kastenspecialist ! En nu glunderen wij elke dag bij het zien van onze prachtige nieuwe kasten en hebben maar van een ding spijt : wij hadden veel eerder "een kast bij bas" moeten bestellen .Bas ( en Ben! ) hartelijk dank voor alles en nog heel veel succes en tevreden klanten , Ulli & Willem Landman

goede adviezen , meedenkend , geduldig , heel erg attent , betrouwbaar en symphatiek

Frances Meijssen

Ik heb lang gezocht naar een kast met een goede uitstraling en van een goede kwaliteit en met mooie, strakke profielen. Bij de heer Bas Knip in de Rijp wist ik meteen dat ik goed zat. Ik had er... Ik heb lang gezocht naar een kast met een goede uitstraling en van een goede kwaliteit en met mooie, strakke profielen. Bij de heer Bas Knip in de Rijp wist ik meteen dat ik goed zat. Ik had er alle vertrouwen in en dat was terecht. Op een zolder waar je niet een standaard kast kunt plaatsen,moet je creatief zijn. En dat is hij. De kast is goed geplaatst, prachtig afgewerkt en mooi. De kwaliteit is goed en de prijs is het zeker meer dan waard. Het contact met de heer Knip is prettig en hij doet wat hij belooft. Ik zou niet willen dat hij om komt in het werk, maar wil men iemand waar je van op aan kunt en die kwaliteit levert, ga dan naar Bas Knip.

Ja, kwaliteit, integriteit, efficiëntie, vakmanschap. Bovendien is het een aardige man.

Nee, ik ben zeer tevreden.

Ineke

Anderhalf jaar geleden een mooie kast op maat geplaatst. Nu naar volle tevredenheid de deuren gesteld.

Betrokkenheid.

Miedema

Prettig, betrouwbaar, prima kwaliteit.

Gemakkelijke en duidelijke ontwerpsoftware, veel keuze materiaal en accessoires, goed advies en after-service. Alle afspraken zijn nagekomen. Prettig contact.

Friso de Zeeuw

Bas is een vakman; heeft creatieve ideeën en biedt service (ook bij de after sales). Zeker dit laatste is ongebruikelijk is ons land.

After sales en foutjes zonder gedraal herstellen en nog even wat extra s doen.

Bij opnemen van de order nog iets preciezer zijn.

familie Verkooijen

In een huis van 100 jaar oud moet er nogal worden gepast, gemeten en gezaagd, als er een kledingkast over de hele slaapkamerbreedte moet worden geplaatst. Het is allemaal keurig gelukt, geheel... In een huis van 100 jaar oud moet er nogal worden gepast, gemeten en gezaagd, als er een kledingkast over de hele slaapkamerbreedte moet worden geplaatst. Het is allemaal keurig gelukt, geheel conform wat afgesproken was.

vakmanschap ligt op een hoog niveau. Dat is zeker nodig als het geen alledaagse klus is.

Zeer goede service. Uitstekend contact met de klant.

Uitstekend contact met de klant

Bas heeft ons goed geholpen met de keuze van de inbouwkast. Ook bij de installatie van de kast heeft hij slimme adviezen gegeven. Wij zijn tevreden over de klantgerichtheid en de afwerking.