Familie Bastiaenen

Wij zochten een kast die niet bestond....totdat wij bij de kastenspecialist binnenliepen! Daar werd een kast ontworpen en gemaakt, precies zoals wij hem wilden hebben. Haute couture op het gebied... Wij zochten een kast die niet bestond....totdat wij bij de kastenspecialist binnenliepen! Daar werd een kast ontworpen en gemaakt, precies zoals wij hem wilden hebben. Haute couture op het gebied van kasten. Top gedaan, bedankt.

Afgelopen vrijdag (16-11) mijn kast gekregen, heel tevreden, ook met de mannen die de kast hebben geplaats, ze werken keurig netjes. Zaterdag belde meneer Knip op hoe ik het vond dat vond ik ook... Afgelopen vrijdag (16-11) mijn kast gekregen, heel tevreden, ook met de mannen die de kast hebben geplaats, ze werken keurig netjes. Zaterdag belde meneer Knip op hoe ik het vond dat vond ik ook heel netjes. Thea, Heerhugowaard

Prima service, levering, contact en installatie. Afwerking kan beter, niet alles perfect recht geplaatst. Ook had ik achteraf de deuren graag op een andere afstand tot de kast geplaatst.

Persoonlijk gesprek vooraf en installatie ook mogelijk in de avonduren. Concurrerende prijzen. Snelle installatie.

Meer technische details van tevoren doorspreken met de klant. Ook meer samples van deuren, rails, en kleuren zou handig zijn. Evenals prijslijsten van de verschillende opties.

Fam. Rodrigues

Thank you for taking the time and effort to design the perfect multifunctional closet for our living room. We appreciated the professional advice a service of Bas Knip, a specialist in his field.

Elisabeth

Proffesioneel en klantvriendelijk bedrijf en zeker een aanrader! Onze totale benedenverdieping werd door de hr. Knip voorzien van prachtige design kastenwanden met druksysteem. Dit verliep... Proffesioneel en klantvriendelijk bedrijf en zeker een aanrader! Onze totale benedenverdieping werd door de hr. Knip voorzien van prachtige design kastenwanden met druksysteem. Dit verliep gesmeerd en het geheel is echt een plaatjes! Op zoek naar een mooie solide kast met een correcte prijs kwaliteit en uitstekende service........zeker doen!

Meijssen

De droom van iedere vrouw is voor mij werkelijkheid geworden een inloopkast!!!
De droom van iedere vrouw is voor mij werkelijkheid geworden een inloopkast!!!
Dankzij de super service van de kastenspecialist! Goed contact, staan altijd voor je klaar, erg klantvriendelijk! Ik zou het iedereen aanbevelen! TOP

Geweldige service

Nog niets tegengekomen, maar anders laten wij dit uiteraard weten

Karel en Annelies

Het contact met Bas was steeds zeer correct. Hij heeft ons een prachtige hoek-linnenkast geleverd waar ik elke dag erg blij mee ben. We hebben al veel complimenten voor de kast gehad en die wil ik... Het contact met Bas was steeds zeer correct. Hij heeft ons een prachtige hoek-linnenkast geleverd waar ik elke dag erg blij mee ben. We hebben al veel complimenten voor de kast gehad en die wil ik dan ook graag aan jou, Bas, doorgeven. Afspraak maken, plan doorspreken en met ideen komen, kast inbouwen, alles verliep vlekkeloos, zoals men het graag ziet .
Nogmaals bedankt voor de leuke attentie na het plaatsen van de kast, erg leuk!

Alles was steeds tot in de puntjes verzorgd. Compliment!!

Geen tips of verbeterpunten.

Digiworld

Contact uitstekend.
Snelle afspraak voor het inmeten en het bekijken van de mogelijkheden en onmogelijkheden.
Afspraken daarna punctueel.
Plaatsing en montage op de mm nauwkeurig...
Contact uitstekend.
Afspraken daarna punctueel.
Plaatsing en montage op de mm nauwkeurig en er werd keurig meegedacht met wat kabel werk dat achter de kast langs moest.
Eindresultaat conform verwachting. Dus top!!!
Bas is een aanrader als je een maatkast zoekt. (zorg wel dat er koffie is!)

Goed meedenken door Bas bij het inmeten van de 2 maatkasten.
Prima werk geleverd.
Afspraken puntueel.
Eind resultaat conform het idee op papier.

Eigenlijk geen. Levertijd viel iets tegen maar had waarschijnlijk met de vakantie te maken.
Bas heeft daarbij meegedacht door het interieur al voor de deuren te monteren

Tamara brandenburg

Uitstekend!!!!!!

Ik ben erg enthousiast over alles. Ik stuurde een mail en kreeg gelijk antwoord. Ik had een aantal wensen en Bas die langs kwam heeft een prima voorstel gedaan. Hij gaf goede ideeën aan en liet mij... Ik ben erg enthousiast over alles. Ik stuurde een mail en kreeg gelijk antwoord. Ik had een aantal wensen en Bas die langs kwam heeft een prima voorstel gedaan. Hij gaf goede ideeën aan en liet mij de schets zien. Bij plaatsing was Bas er ook en heeft samen met David een prachtige kastenwand neergezet. Heel netjes gewerkt ik ben erg tevreden.

Fotastique

TOP SERVICE en ZEER klantvriendelijk!
TOP SERVICE en ZEER klantvriendelijk!
De Kastenspecialist heeft voor mijn bedrijf een op maat gemaakte computer cq. kantoorkast gemaakt. In het voorstadium namen ze alle tijd bij de gezamenlijke ontwikkeling en uitwerking van deze kast. De levering van de kast was zéér snel, binnen 4 weken! Het plaatsen en monteren van de kast was in een halve dag gedaan en verliep zeer soepel. Wat ook plezierig was dat al het verpakkingsmateriaal mee terug werd genomen.

Zeer klantvriendelijk en snelle levering!

Alle elementen voor kantoorgebruik uitdenken en deze verwerken in de maatvoering van de planken in de kast. Ordners waren hierin prima meegenomen maar postbakjes passen helaas niet in de kast. Een... Alle elementen voor kantoorgebruik uitdenken en deze verwerken in de maatvoering van de planken in de kast. Ordners waren hierin prima meegenomen maar postbakjes passen helaas niet in de kast. Een tip voor een volgende klant!