Utrecht

Vakkundig , betaalbaar en snel

Persoonlijke benadering

bevestiging plaatsings datum
Reactie bleef uit na mail en telefoon contact
Ook waren de installateurs te laat en kreeg ik geen tussentijdse update

Correcte, snelle, en vakbekwame afhandeling van de opdracht.

Prima product geleverd, exact zoals afgesproken.

Neen

neen

Goede informatie, denken mee met de klant, zijn oplossingsgericht. Zijn klantvriendelijk en leveren goed werk af.

Klantvriendelijk, oplossingsgericht, leveren goed werk.

Planning kan beter

G. Koster

Uitstekend! Bas Knip luistert goed naar de wensen en weet die te vertalen in praktische en mooie oplossingen, binnen de bestaande mogelijkheden. Zeer snelle en plezierige service.

Er wordt actief en constructief meegedacht om tot de best mogelijke oplossing te komen. Super!

E.Wind

Prim

snelle service en klantvriendelijkheid

We werken zeer prettig samen met kastenspecialist. Eindelijk een bedrijf die niet moeilijk doet en met je meedenkt.

Zeer goede ervaring .

doedens

klantvriendelijk, goede informatie, meedenken met klant

Jos en Cora uit Purmerend

Zeer prettige samenwerking en meedenken van Bas Knip zowel met onze keuze van de laminaat vloer als het uit kiezen van schijfdeuren voor onze eigen gemaakte kast. Bedankt en tot gauw want ons huis... Zeer prettige samenwerking en meedenken van Bas Knip zowel met onze keuze van de laminaat vloer als het uit kiezen van schijfdeuren voor onze eigen gemaakte kast. Bedankt en tot gauw want ons huis is nog niet klaar. Jos en Cora

Vriendelijkheid en zeer inlevend en meedenken met het oplossen en uitvoeren van de wensen van de klant. Helemaal top dit kom je bijna niet meer tegen in deze gehaaste tijd.