Wouter van der Wijst

Uitstekend! Bestelling vanuit het buitenland gedaan en prima geholpen. Goed advies.

Klantvriendelijk door de telefoon

Raimond Zonneveld

Uitstekende service.

Mooi ingepakt. Persoonlijke touch.

Assortiment zou iets groter kunnen met nog meer exclusieve merken.

Pakketje mooi en verzorgd verzonden

Duidelijke info op website; pakketje mooi verzorgd.

Reactie geven op mail die is verstuurd tav retourzending

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, bedankt voor je mooie review. Ik ben het met je eens. Normaal gesproken stuur ik altijd een reply op de retour aanmelding. Dat ben ik bij jullie vergeten. Fijn dat jullie me er op... Beste klant, bedankt voor je mooie review. Ik ben het met je eens. Normaal gesproken stuur ik altijd een reply op de retour aanmelding. Dat ben ik bij jullie vergeten. Fijn dat jullie me er op attenderen alert te blijven op alle kleine dingen. Ik hoop jullie nog eens terug te zien. Groetjes, Alexandra.

Prima correct en netjes

overzichtelijke site

nee

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, bedankt voor je hele mooie beoordeling. Veel plezier van je bikini. Groetjes, Alexandra.

Eerste keer bij Kant iets besteld en afwikkeling verliep voorspoedig.

De persoonlijke benadering, zeer vriendelijk en meelevend.

Tot dusver niet.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Wat fijn dat je eerste bestelling bij ons als positief is ervaren. Wij doen onze best om de klantervaring in de winkel ook naar webshopbestellingen door te voeren. Groetjes, Alexandra.

Duidelijke website, makkelijk betalen, snelle verzending

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, wauw wat een mooie review. Hier zijn we erg blij mee. We blijven onze beste doen. Groetjes, Alexandra.

Goede service!

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, bedankt voor je compliment. Groetjes, Alexandra.

Snelheid

Sjoukje de Jong

Goede ervaring alleen jammer dat het badpak te klein was. Was alleen in de maten 38 en 40 te krijgen.

Ja, echt wat anders dan anders.

Misschien toch iets meer grotere maten?

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste Sjoukje, bedankt voor je beoordeling. Wij laten alleen de maten in de webshop zien, die we op voorraad hebben. We kopen bijna altijd in tot maat 42-44, het ligt aan het model. Maat 42 was al... Beste Sjoukje, bedankt voor je beoordeling. Wij laten alleen de maten in de webshop zien, die we op voorraad hebben. We kopen bijna altijd in tot maat 42-44, het ligt aan het model. Maat 42 was al verkocht vandaar dat je alleen de mogelijkheid had om 40 te bestellen. Daarbij valt Gottex ook nog eens heel klein. Ik neem je advies ter harte. Groetjes, Alexandra.

Erg goed, pro actief en oplettend.

enthousiast in zijn soort en duidelijk beter dan de rest in deze branche zowel nationaal als internationaal

foto's zijn erg klein wat niet handig is, en maar 1 opname dus geen voor achter zij kant. blijf bij de collectie (sets) zoals de fabrikant die op de site heeft staan en maak er (niet alleen) een... foto's zijn erg klein wat niet handig is, en maar 1 opname dus geen voor achter zij kant. blijf bij de collectie (sets) zoals de fabrikant die op de site heeft staan en maak er (niet alleen) een bestelboek van. Draag bij aan de klant beleving en voeg iets toe wat van kant amsterdam is. De beleving van pagina tot pagina is niet erg consistent qua ontwerp en de bewegingen op de home voegen niets toe.