Keurig!

Keurige site

Iets meer informatie over de maat

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Hier zijn we erg blij mee. Wat betreft uw verbeter suggestie, ik ga er rekening mee houden. Door tijdgebrek staat er heel veel niet op de webshop en soms staat... Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Hier zijn we erg blij mee. Wat betreft uw verbeter suggestie, ik ga er rekening mee houden. Door tijdgebrek staat er heel veel niet op de webshop en soms staat er summiere informatie bij. U kunt ons altijd even contracteren over de producten. Wel fijn dat u blij bent met het aangekochte artikel en over de rest. We zien u graag nog eens terug. Groetjes, Alexandra.

We hebben een set besteld, waarbij het wat langer duurde om te leveren, omdat de BH besteld moest worden. We werden steeds op de hoogte gesteld, kregen excuses en daarna een mooi ingepakt pakketje... We hebben een set besteld, waarbij het wat langer duurde om te leveren, omdat de BH besteld moest worden. We werden steeds op de hoogte gesteld, kregen excuses en daarna een mooi ingepakt pakketje met een persoonlijke boodschap. Top!

Persoonlijke service, ook online.

Geen.

Top en attent

opvolging over maat, persoonlijk aandacht

Super vriendelijk! Bij vragen, heel snel antwoord.

De snelheid. Bij vragen maar ook de snelle bezorging

Ga zo door!

Helemaal top

Mooie collectie.

Beschrijving mag soms wat gedetailleerder of meer afbeeldingen (voor en achterkant)

Fantastisch geholpen!

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Bedankt voor je enthousiaste reactie, daar zijn we blij mee. Veel plezier van je aangekochte artikel. Groetjes, Alexandra.

Lonneke

Zeer goed !
Ik deed online een bestelling en werd direct daarover terug gebeld omdat ze wat aanvullende info wilde met betrekking tot mijn aankoop of de maat ect wel goed was

Persoonlijke aandacht bij een online aankoop en willen alleen verkopen als het echt goed zit

Nee

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste Lonneke, Wat fijn dat je blij bent met onze service. Of je nu online of offline bij ons shopt... we willen je blij maken. Fijn dat dat gelukt is. Groetjes, Alexandra.

Vriendelijk, goede service

Klantvriendelijk

Super goed snelle levering

Vriendelijke service

Jac Faber

Uitstekend!! In contact, levering en persoonlijke noot in de vorm van een kaartje bij de bestelling