Ik kreeg mijn product snel geleverd.
Ook werd ik persoonlijk gebeld over de verzending.
Behulpzaam en vriendelijk!

Snell service en heel persoonlijk, leuk!

Het ontvangen van een persoonlijk geschreven bericht

Klanten inlichten over sales?????

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, fijn je reactie. Om een webshop bestelling toch enigszins persoonlijk en leuk te maken schrijven we er een kaartje bij. Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je ook te horen... Beste klant, fijn je reactie. Om een webshop bestelling toch enigszins persoonlijk en leuk te maken schrijven we er een kaartje bij. Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je ook te horen wanneer er sale is. Online hebben we nooit sale. Jouw bestelde artikel zit in de basis collectie so don't worry, deze komt niet in de sale. Groetjes, Alexandra.

Inge

Zeer klantvriendelijk en ondernemend, zeer snelle levering! Top!

Klantvriendelijk en ondernemend, zeer snelle service!

Geen, doe zo voort!

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste Kantlover, bedankt voor je mooie review. We blijven ons best doen. Groetjes, Alexandra.

Bea Correa

Beautiful lingerie and swimwear <3

Jan

Altijd goed!

Reactie Kantamsterdam.com:

Hallo Jan, Bedankt voor de mooie review. We proberen de 10-en te handhaven. Fijn om een klant zoals jij te hebben. Groetjes, Alexandra.

Uitstekend

Goede communicatie en afstemming

Eigenlijk een verbeterpunt voor PostNL, ik zou in het bestelproces graag de keuzeoptie zien om het pakket af te kunnen laten leveren bij een ophaalpunten van PostNL.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, wat fijn dat je tevreden bent. Wij blijven ons best doen. Groetjes, Alexandra.

Ariadne

Top service!!

Goede service, goed advies, goede website

Reactie Kantamsterdam.com:

Wauw, wat een mooie review. We doen ons beste en ik ben ontzettend blij dat jij dat voelt en ervaren hebt. We zien je graag terug. Groetjes, Alexandra.

Telefonisch advies gevraagd en gekregen! Heel goed geholpen

Goed advies, fijne medewerksters, denken graag met de klant mee

Maatvoering op website verduidelijken. Mij zeggen maten 1,2,3 niets...

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, bedankt voor je mooie review. Ik ben het helemaal met je eens dat de maatvoering in dit geval onduidelijk was. Normaal gesproken voeg ik een maattabel toe, waar ik dit jaar niet aan toe... Beste klant, bedankt voor je mooie review. Ik ben het helemaal met je eens dat de maatvoering in dit geval onduidelijk was. Normaal gesproken voeg ik een maattabel toe, waar ik dit jaar niet aan toe gekomen ben. Ik ga zorgen dat het er volgend badmodeseizoen wel weer bij zit. Groetjes, Alexandra.

Nette verzending

Met zorg is het pakketje klaar gemaakt

Wouter van der Wijst

Uitstekend. Ik had een bestelling vanuit het buitenland gedaan en die is perfect opgepakt en op tijd geleverd. Ook via de telefoon zijn de dames vriendelijk en klantgericht. Een aanrader.

Klantvriendelijk aan de telefoon.