Mooie overzichtelijke website. Snelle levering en kaartje met lieve tekst bij zending was top.

Goede service!

Attente verkoop

Zeer tevreden

Heeft ook 70b van aubade (mijn maat; van dit model niet op veel plekken te koop) & persoonlijk laten weten dat pakketje gepost is leuk!

N.a.

Eerste keer hier besteld, snelle levering en bestelde voldeed aan de verwachtingen

Fija Kers

Omdat het een heel duur badpak is heb ik eerst gebeld om te vragen hoe retourneren in zijn werk gaat. Hier kreeg ik een enthousiaste en helder uitleg over. Ook werd er aangegeven dat dit kledingstuk... Omdat het een heel duur badpak is heb ik eerst gebeld om te vragen hoe retourneren in zijn werk gaat. Hier kreeg ik een enthousiaste en helder uitleg over. Ook werd er aangegeven dat dit kledingstuk normaal valt. En na de vraag wat voor soort brievenbus ik heb, werd er aangeboden om er brievenbuspost van te maken zodat ik er niet speciaal voor thuis hoefde te blijven. Deze benadering heeft mij over de streep getrokken om het meteen te bestellen.
Leuk om een persoonlijk kaartje te ontvangen!

zowel telefonisch contact als het persoonlijke kaartje geven een gevoel van aandacht.

zo doorgaan!

Agnes

Zeer tevreden, snelle levering van pakketje.

Prettig bedrijf. Mooie producten, duidelijke website en snelle levering

Prachtige producten

Meer producten voor dames met afwijkende maten (70F)

Geweldig. ik werd teruggebeld zonder dat ik daar zelf om hoefde te vragen (ik dacht: ik bel zelf nog wel even terug).
De betaling was niet goed gegaan. De panty die ik graag wilde bestellen...
De betaling was niet goed gegaan. De panty die ik graag wilde bestellen werd alsnog apart gehouden.
Ondertussen al thuis ontvangen.

Zeer klantgericht!

nee

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, bedankt voor je review. Dat is een mooi compliment zo voor de kerst. Veel plezier van de prachtige panty. Groetjes, Alexandra.

Super service!

Netjes discreet verpakt. Ik kreeg het zelfs als kado'tje binnen!

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, fijn dat je de tijd hebt genomen een review te schrijven. We hebben het als cadeautje ingepakt omdat wij vinden dat onze mooie spullen ook voor jou als vrouw een cadeau mogen zijn.... Beste klant, fijn dat je de tijd hebt genomen een review te schrijven. We hebben het als cadeautje ingepakt omdat wij vinden dat onze mooie spullen ook voor jou als vrouw een cadeau mogen zijn. Groetjes, Alexandra.