Uitstekend. Er was van de zijde van Kant iets over het hoofd gezien bij betalingsproces. Dit werd snel, vriendelijk en adequaat gecorrigeerd,

Meer op specifieke klant gericht aanbod. Stel ik heb mt 85E dan hoef ik geen aanbiedingen nieuws voor kleinere maten.
Geldt natuurlijk ook voor andere aspecten/voorkeuren

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. De webshop omgeving gaf inderdaad een andere melding aan. Gelukkig hebben we u een mail gestuurd waarna u heel vriendelijk een reply stuurde. Wat betreft uw... Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. De webshop omgeving gaf inderdaad een andere melding aan. Gelukkig hebben we u een mail gestuurd waarna u heel vriendelijk een reply stuurde. Wat betreft uw tips, deze nemen we mee in onze plannen voor de toekomst. We zijn een kleine onderneming en wat u als tip geeft staat al heel lang op mijn verlanglijst. Helaas met onze huidige gegevens en systemen is dit nu nog niet mogelijk. Met vriendelijke groet, Alexandra Worm.

Johannah

Prima prijs, supersnelle levering en mooi verpakt.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste Johannah, Bedankt voor je mooie review. Groetjes, Alexandra.

Man 36

Zeer goede ervaring, snelle levering en klantvriendelijk.
Pakje ingepakt en wel bezorgd

Zeer mooi assortiment en goede en snelle levering

Nvt

Snelle reactie na de bestelling.Maakt de verwachtingen waar

Niet alles wat in de winkel te koop is,staat op website. Maar dat mag misschien ook niet verwacht worden.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Uw tip kan ik nog niet waarmaken. We krijgen zoveel mooie spullen binnen dat ik het niet kan bijhouden. Verder hebben niet alle merken foto's en KANT is te... Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Uw tip kan ik nog niet waarmaken. We krijgen zoveel mooie spullen binnen dat ik het niet kan bijhouden. Verder hebben niet alle merken foto's en KANT is te klein (nog) om alles op model te fotograferen. We werken er wel aan dus blijf nog maar fijn heel wat jaartjes klant bij ons. Groetjes, Alexandra.

Zoe

Een cadeaubon van Kant gekregen en die besteed aan een cadeau voor mijn moeder in de webshop.

Erg snelle en vriendelijke klantenservice. Hoge kwaliteit van de producten. Prachtig verpakt.

1)Shoppen op de site van Kant is eindeloos, ik zag een paar keer door de bomen het bos niet meer, mijn winkelwagentje ging van vol naar leeg naar minder vol naar minder leeg en weer terug. De keuze... 1)Shoppen op de site van Kant is eindeloos, ik zag een paar keer door de bomen het bos niet meer, mijn winkelwagentje ging van vol naar leeg naar minder vol naar minder leeg en weer terug. De keuze is enorm en dat maakt het moeilijk soms.
2) Een deel van de collectie gaat over de grens van het ordinaire en dat vind ik jammer in zo'n mooie en stijlvolle webshop.
3) Mijn digitale cadeaubon kreeg ik niet ingevoerd bij het afrekenen. Dit lukte jullie klantenservice wel, maar het is jammer dat een geldige cadeaubon bij elke poging niet wordt geaccepteerd.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, bedankt voor je review. Dat we zoveel mooie spullen hebben daar willen we graag meer doorgaan. Jammer dat je een aantal artikelen ordinair vindt. KANT Amsterdam wil de dames kleden in... Beste klant, bedankt voor je review. Dat we zoveel mooie spullen hebben daar willen we graag meer doorgaan. Jammer dat je een aantal artikelen ordinair vindt. KANT Amsterdam wil de dames kleden in al haar emoties; de ene keer sportief, dan weer casual, romantisch, uitdagend etc. Hiervoor hebben wij verschillende merken. Wat betreft het verzilveren van je cadeaubon. Bij het invoeren van het nummer heb je deze niet geplaatst bij het kopje "cadeaubon" maar bij "tegoedbon". Gelukkig hebben we het samen goed kunnen oplossen. Dat het een aantal keer fout is gegaan is eigenlijk voor ons een teken dat we dit moeten versimpelen. Bedankt we gaan hiermee aan de slag. Groetjes, Alexandra.

Tina Gray

Zeer goede ervaring

Klant vriendelijkheid super

Gielis Stuart

Kortom een...
Lieve persoonlijke noot toegevoegd is de persoonlijke touch!

Kortom een klasse apart en voorbeeld voor anderen.
Dit nodigd uit voor meer te bestellen.

Lieve persoonlijke noot toegevoegd is de persoonlijke touch!

Zeer attente en persoonlijke service.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste Berjan, Wat een mooie recensie, dan je wel.

Zeer positief

Persoonlijk contact bij vragen of suggesties

Bestelsite toch nog iets verwarrend, vooral indien het aflever adres niet dezelfde is als de besteller. Keuzes niet duidelijk en consequent.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, bedankt voor je mooie review. Er staat een nieuwe webshop klaar om te lanceren en we hopen dat deze, voor jou, de punten er uit haalt waar je problemen mee hebt. In principe is het wel... Beste klant, bedankt voor je mooie review. Er staat een nieuwe webshop klaar om te lanceren en we hopen dat deze, voor jou, de punten er uit haalt waar je problemen mee hebt. In principe is het wel gewoon mogelijk om ook nu, een ander adres in te voeren bij afleveradres. Groetjes, Alexandra.

Snel, behulpzaam, goede service

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste Gert-Jan, Bedankt voor je feedback. We hopen dat je nog eens terug komt in onze webshop of de winkel in Amsterdam. Veel plezier van het aangekochte setje. Groetjes, Alexandra.