Christianne

Super advies & super snelle service . Dang erna al in huis

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste Christianne, Wat een mooie review. Bedankt. Zelfs via webshop aankopen kan je dus een band opbouwen met je klant. Veel plezier van je aangekochte lingerie en hopelijk tot ziens. Groetjes,... Beste Christianne, Wat een mooie review. Bedankt. Zelfs via webshop aankopen kan je dus een band opbouwen met je klant. Veel plezier van je aangekochte lingerie en hopelijk tot ziens. Groetjes, Alexandra.

Ingrid

Alleen maar positief, ik kwam er zaterdag op de webwinkel niet helemaal uit, belde en alles werd vlot opgelost. Het bestelde dinsdag in huis en er superblij mee!

Klantvriendelijkheid, bereikbaarheid.

Hoewel ik het jullie gun! Niet tè groot groeien, volgens mij is juist het persoonlijke jullie kracht.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, krijg alweer kippenvel. Wat een prachtige review. Ik word helemaal blij. Onze service en klantvriendelijkheid blijft. Wat is er nu leuker dan klanten blij maken? Bedankt voor je lieve... Beste klant, krijg alweer kippenvel. Wat een prachtige review. Ik word helemaal blij. Onze service en klantvriendelijkheid blijft. Wat is er nu leuker dan klanten blij maken? Bedankt voor je lieve telefoontje om te zeggen dat je zo blij bent met het product dat je bij ons hebt gekocht. Thanks. Groetjes, Alexandra.

Bryan Szabo

I approached the customer service team with questions via email, and they were more helpful than I even hoped they would be. They helped me select a product and arrange payment and shipment. The... I approached the customer service team with questions via email, and they were more helpful than I even hoped they would be. They helped me select a product and arrange payment and shipment. The product wasn't yet listed on their website, so the service was, indeed, above and beyond. I will be recommending Kant Amsterdam to anybody looking to purchase top-shelf lingerie. A truly exceptional business.

Reactie Kantamsterdam.com:

Dear customer, wauw thanks a lot. It was a pleasure helping you. Fingers crossed the package will arive on time. Greetings, Alexandra.

Astrid

Vriendelijk en supersnel.

Snelle bezorging

Heb ik niet

Reactie Kantamsterdam.com:

Wauw Astrid, thanks. Allemaal tienen. Hier zijn we heel blij mee. Bedankt voor je review. Groetjes, Alexandra.

Wat een leuke ervaring om bij Kantamsterdam iets te bestellen. Ik had wat vragen en werd uitermate plezierig te woord gestaan door een verkoopster. De dag erna had ik een prachtig ingepakt product... Wat een leuke ervaring om bij Kantamsterdam iets te bestellen. Ik had wat vragen en werd uitermate plezierig te woord gestaan door een verkoopster. De dag erna had ik een prachtig ingepakt product op mijn mat liggen en ik ben er blij mee. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, wat lief dat je een review hebt geschreven. Wij zijn ontzettend blij met je feedback. Nogmaals dank. Groetjes, Alexandra.

Ingrid Hoffman

Prachtige winkel en zeer goed geholpen. Ik kom zeker terug!

Service, vriendelijk en behulpzaam en vooral meedenken!

geen idee

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Wat een fijne review. Een 10 is ons streven en gehaald. Heel veel plezier van je aankoop. Alexandra.

Cindey

Super!! Snelle levering en vriendelijke medewerksters!

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, bedankt voor je mooie review. Allemaal top scores, super. We blijven ons best doen. Groetjes, Alexandra.

assortiment in verschillende maten is groot

After sales: Deze enquete dwong mij aanvankelijk om 5 sterren in te vullen bij after sales, anders 'pakte' hij niet. Het systeem werkt niet erg gemakkelijk

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, fijn dat je blij bent met de aangekochte artikelen. We hebben voor aftersales 2 sterren ontvangen. Wat zou u aan onze aftersales willen veranderen. Tevens vind u de info over het... Beste klant, fijn dat je blij bent met de aangekochte artikelen. We hebben voor aftersales 2 sterren ontvangen. Wat zou u aan onze aftersales willen veranderen. Tevens vind u de info over het verloop van de order redelijk. Wij sturen een track en tracecode van Postnl toe. Dan is het verder aan de post of uw pakket aan komt. Hoe zouden wij dat in uw ogen beter kunnen doen. Wij staan open voor feedback. Groetjes, Alexandra.

Heel vriendelijk aan de telefoon, heel correct, bestelling gelijk opgestuurd en twee dagen later in een prachtig doosje, ontvangen! Om blij van te worden.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Wauw wat een mooi compliment. Ik krijg er kippenvel van. Thanks. Groetjes, Alexandra.

Heldere website, uitstekende en snelle service, tussentijds heeft Kant zelf contact opgenomen toen het er even naar uit liet zien dat het bestelde artikel pas later geleverd zou kunnen worden.

Heldere en persoonlijke communicatie zowel telefonisch als per e-mail.

De beschrijving van de artikelen, de afmeting van de artikelen en de foto's van de artikelen kunnen nog verder worden verbeterd.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Bedankt voor je mooie review en het fijne telefooncontact. Groetjes, Alexandra.