Zowel in winkel een goede combinatie van discretie en hartelijkheid

Goede presentatie op website

Goed laten zien wat is uitverkocht

Jan

Ik ben gewend aan bekende franse lingerie merken en deze zijn moeilijk in nederland on-line te vinden.
Gelukkig is het via KANT lingerie gelukt.

Uitstekende producten en goede presentatie.
Uitstekende levering.
De opmerking in de bestelling is goed gelezen en uitgevoerd.

Het assortiment is super groot en dat kan een soort van "vermoeidheid of laksigheid"in het zoeken naar het juiste product veroorzaken. Ipv dat men dus iets koopt, is er een kans van afhaken.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste Jean, Bedankt voor je feedback. We zijn bezig met een nieuwe webshop die iets makkelijker navigeert en je keuzes kan maken bij het zoeken. Echter kost het nog heel wat tijd alles te... Beste Jean, Bedankt voor je feedback. We zijn bezig met een nieuwe webshop die iets makkelijker navigeert en je keuzes kan maken bij het zoeken. Echter kost het nog heel wat tijd alles te veranderen. In ieder geval heb jij doorgezet en iets moois gevonden. Dank je wel. Groetjes, Alexandra.

Dimitra Demmenie

Bestelling na 6 dagen ontvangen. Wil een gedeelte van de zending retoursturen omdat deze niet past, inloggen lukt echter niet waardoor ik mijn retourzending niet kan aanmelden. Kan ook nergens op de... Bestelling na 6 dagen ontvangen. Wil een gedeelte van de zending retoursturen omdat deze niet past, inloggen lukt echter niet waardoor ik mijn retourzending niet kan aanmelden. Kan ook nergens op de mobiele website de retouprocedure vinden. Gewoonlijk kom ik in de winkel. Mijn ervaring daar is een 9 voor mijn online bestelling is het echter een onvoldoende.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, jammer te horen dat je ons een onvoldoende geeft. Daar houd ik niet van. Je hebt je bestelling op zaterdag geplaatst. Wij hebben het meteen, mooi ingepakt, naar PostNL gebracht. Op... Beste klant, jammer te horen dat je ons een onvoldoende geeft. Daar houd ik niet van. Je hebt je bestelling op zaterdag geplaatst. Wij hebben het meteen, mooi ingepakt, naar PostNL gebracht. Op zondagen en feestdagen werken zij niet. De maandag na jouw bestelling was het 2e pinksterdag. Dat was een vrije dag voor de post. Op dinsdag in dit geval hebben ze de pakjes opgehaald en op woensdag is het bij jou afgeleverd. Dit zal in het hele land op dezelfde manier gebeurt zijn. Hier kunnen wij dus niks aan doen. Wat betreft jouw opmerking over het retourneren. In de doos zit een retourformulier met instructie. Ook op de mobiele webshop, onder Algemene Voorwaarden kan je onder het kopje retourneren vinden hoe het retourneren in zijn werk gaat. Ik kan jouw onvoldoende niet begrijpen. Je hebt ons voor klantvriendelijkheid ook een onvoldoende gegeven. Dit kan ik niet verklaren. Groetjes, Alexandra.

Meerdere keren lingerie besteld. Uitstekende kwaliteit producten en prima dienstverlening. Een keer is de bestelling verloren geraakt bij de bezorg service. Hierover prettig contact gehad met KANT... Meerdere keren lingerie besteld. Uitstekende kwaliteit producten en prima dienstverlening. Een keer is de bestelling verloren geraakt bij de bezorg service. Hierover prettig contact gehad met KANT Amsterdam. Zij hebben er voor mij achteraan gezeten en uiteindelijk hebben ze een nieuwe versie voor me besteld, op hun kosten, en deze alsnog laten bezorgen. Een werkelijke uitstekende service dus!

Persoonlijke benadering en uitstekende service

Mijn ervaringen zijn goed, ging iets mis bij eerste bestelling en ik werd direct gebeld.

Mooi productassortiment

Info over verloop logistiek proces

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste mevrouw van der Ham, bedankt voor uw feedback. Kunt u mij vertellen wat u qua verloop logistiek proces minder vond gaan en wat u van de aftersales meer verwacht? Zo kunnen wij proberen onze... Beste mevrouw van der Ham, bedankt voor uw feedback. Kunt u mij vertellen wat u qua verloop logistiek proces minder vond gaan en wat u van de aftersales meer verwacht? Zo kunnen wij proberen onze dienstverlening eventueel te verbeteren indien mogelijk. Groetjes, Alexandra.

Vincent

Heel vriendelijk en goed geholpen. Complimenten

Klantvriendelijk persoonlijk

Zet de post-nl leveringscode op de factuur die per email gezonden wordt.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste meneer van Wissen, Bedankt voor je positieve feedback. Het plaatsen van de PostNL code kan niet op de factuur aangezien de factuur meteen bij bestelling in je mailbox zit en wij pas later het... Beste meneer van Wissen, Bedankt voor je positieve feedback. Het plaatsen van de PostNL code kan niet op de factuur aangezien de factuur meteen bij bestelling in je mailbox zit en wij pas later het pakje inpakken en naar de post brengen. Hierover krijg je dan altijd weer een nieuwe mail van ons. Technisch gezien dus onmogelijk helaas. Groetjes Alexandra.

Een intigrerende website en winkel waarbij de beleving van lingerie centraal staat. Door de uitgestraalde warmte is er ruimte voor de belevenis.

Mooie producten en een goed advies.

Ik kan er zo niet op komen.

Mooie producten en een goed advies.

Ik kan er zo niet op komen.

Positief

Snelheid

Monique

Een geweldige, persoonlijke service. Op deze manier heb ik het nooit eerder meegemaakt. Dit voor mij is al een reden om hier vaker online te kopen, ik wil ook zeker binnenkort een bezoek brengen aan... Een geweldige, persoonlijke service. Op deze manier heb ik het nooit eerder meegemaakt. Dit voor mij is al een reden om hier vaker online te kopen, ik wil ook zeker binnenkort een bezoek brengen aan de winkel.
TOP service.

I LOVE IT!!!

Mooie website met prachtige artikelen.
Een geweldige, persoonlijke service. Het is een cadeautje om je levering te ontvangen, mooi verpakt en dan nog een persoonlijk kaartje.
TOP...
Mooie website met prachtige artikelen.
TOP service.

Geen enkel verbeterpunt.
Fantastisch bedrijf!

Reactie Kantamsterdam.com:

Hahaha, wauw Monique, beter kunnen wij het niet wensen. Wat een enthousiasme. Ik krijg er rode oren van. Thanks, Alexandra.