Bekende bh nabesteld, ik wist mijn maat niet meer. Deze was ergens geregistreerd, ik ben heel vriendelijk en snel geholpen

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Fijn dat we u hebben kunnen helpen. Wat zou u verbeterd willen zien in onze aftersales zodat we de volgende keer een hogere beoordeling krijgen? Groetjes en veel plezier van uw aankoop,... Beste klant, Fijn dat we u hebben kunnen helpen. Wat zou u verbeterd willen zien in onze aftersales zodat we de volgende keer een hogere beoordeling krijgen? Groetjes en veel plezier van uw aankoop, Alexandra.

Cadeau voor mijn vrouw aangeschaft.

Snelle en efficiënte levering. Mooi ingepakt en zelfs met een persoonlijk bericht. Heel erg goed.

In de woorden van Barry Stevens Vooral zo doorgaan!

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Bedankt voor je mooie review. Hier zijn we blij mee en we gaan vooral zo door. Groetjes, Alexandra.

Prima niks op af te dingen

het is bijzonder goed gemaakt.

nee

Klantvriendelijk

Het product meer inzoomen op de website zou het beter kunnen maken

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste anoniem, Bedankt voor je feedback. Wanneer je in het artikel op het plaatje klikt zoomt deze uit. Vind je dit niet groot genoeg? Met een touch screen is dit op te lossen. Dan kan je alles... Beste anoniem, Bedankt voor je feedback. Wanneer je in het artikel op het plaatje klikt zoomt deze uit. Vind je dit niet groot genoeg? Met een touch screen is dit op te lossen. Dan kan je alles helemaal naar je toe halen. Op een desktop is dit helaas niet mogelijk. Veel plezier van het mooie setje. Groetjes, Alexandra.

Prima van a tot z

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, bedankt voor je mooie review. Veel plezier van je prachtige set. Groetjes, Alexandra.

Debby

Prima site, ik heb nu 1keer iets besteld naar tevredenheid. Mooie producten

1 dag na de bestelling ben ik gebeld om nog iets na te gaan. Goede service

Debby

Prima site, ik heb nu 1keer iets besteld naar tevredenheid. Mooie producten

1 dag na de bestelling ben ik gebeld om nog iets na te gaan. Goede service

Karin

Top service, snel en persoonlijk

Communicatie

Prima web shop, mooie spullen

Kaartje mee sturen bij aflevering

Wouter

Twee keer wat gekocht, beide keren uitstekend persoonlijk geholpen, per e-mail en telefoon.

Mooi assortiment, snelle verzending.

Geen, ga zo door.