Kirsten

Supersnelle levering en een leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling, top!

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, bedankt voor je mooie review. Hier zijn we heel blij mee. Hopelijk zien we je nog eens terug.

Petra hermsen

Goede ervaring, snelle levertijd ,mooie website

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Bedankt voor je mooie review. Ik hoop dat je blij bent met je prachtige Primadonna bh. Groetjes, Alexandra.

R Swankhuizen

Had een setje besteld als cadeau voor m'n vrouw.
Duidelijke info op de site en kreeg het mooi ingepakt geleverd

Goede omschrijving bij de artikelen, duidelijke site

Ik kreeg tijdens het shoppen met de telefoon na twee keer klikken een foutmelding, 'dat de website je te vaak heeft omgeleid, en advies m'n cookies te verwijderen wat het probleem niet oplost.... Ik kreeg tijdens het shoppen met de telefoon na twee keer klikken een foutmelding, 'dat de website je te vaak heeft omgeleid, en advies m'n cookies te verwijderen wat het probleem niet oplost. Aankopen was hierdoor niet mogelijk met m'n mobiel (twee telefoons geprobeerd met verschillende providers). Dit is de enige website waar ik dit mee heb gehad. Vervelend dan moet je 't wel met de laptop doen, of elders gaan shoppen.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Wat een fijne en eerlijke review. Ik ben er meteen mee aan de slag. Dit mag niet voorkomen. Bedankt voor je feedback en fijn dat je toch hebt doorgezet met het aanschaffen van iets... Beste klant, Wat een fijne en eerlijke review. Ik ben er meteen mee aan de slag. Dit mag niet voorkomen. Bedankt voor je feedback en fijn dat je toch hebt doorgezet met het aanschaffen van iets moois bij ons. Groetjes, Alexandra.

Yvonne

Top service

Service

Top service !

Correcte opvolging bij omruiling

Meer maatje 38 in de mooie nachtjurkjes 😊

Een geweldige persoonlijke en meedenkende ervaring. Snelle reactie op vraag, en top afhandeling van bestelling.

Goed werkende filter functie

Misschien nog meer suggestie weergeven bij gekozen artikel: of complete set

Mijn bestelling zat als een cadeautje ingepakt in de doos. Dat vond ik erg leuk.

Diverse lingerie is er maar in 1 maat, niet omdat het maar 1 maat bestaat, maar andere maten heeft KA niet.

De leveringsbon had niet als cadeau ingepakt hoeven worden. Nu dacht ik een...

De leveringsbon had niet als cadeau ingepakt hoeven worden. Nu dacht ik een extra cadeautje te krijgen en dat was even een 'teleurstelling'.

Sanda

Het mooiste jurk ooit gevonden op deze site (merk Gottex). Besteld en onmiddellijk ontvangen. Helaas was de jurk veel te groot, daardoor moest het terug. Ondanks dat "Kant" een vrij kleine winkel is... Het mooiste jurk ooit gevonden op deze site (merk Gottex). Besteld en onmiddellijk ontvangen. Helaas was de jurk veel te groot, daardoor moest het terug. Ondanks dat "Kant" een vrij kleine winkel is naar mijn idee, werd ik als koning behandeld, met attente berichtgeving per email en een meer dan uitstekende afhandeling van het terugstorten.

Het assortiment is bijzonder te noemen, uitstekende kwaliteit (dat zegt ook iets over prijs). Echter, alle klantencontacten maken de luxe uitstraling van de winkel waar.

Kan niets bedenken op dit moment! Prima in orde.