Vlot

Goede communicatie

Sarah

Super goede service. Bij twijfel of voor advies word je meteen gebeld. Supersnelle levering èn gemakkelijk te retourneren/ ruilen.

jan

Super service!
Heel klantvriendelijk en snelle communicatie!

Klantvriendelijkheid en snelle communicatie.

Geen, werk zo verder!

Klant vriendeljjk

Goede service

Uitstekend geholpen. Goede informatie op de site, zowel voor wat betreft de product details als algemene informatie over bijvoorbeeld bestellen en bezorgen. Bestelling en bezorging vlekkeloos... Uitstekend geholpen. Goede informatie op de site, zowel voor wat betreft de product details als algemene informatie over bijvoorbeeld bestellen en bezorgen. Bestelling en bezorging vlekkeloos verlopen.

Uitstekende service. Bestelling werd binnen een dag geleverd en bovendien in een prachtige cadeauverpakking opgestuurd.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Bedankt voor je mooie review. Wij streven er naar klanten blij te maken en te houden. Fijn dat je tevreden over ons bent. Hopelijk zien we je nog eens terug. Groetjes, Alexandra.

Excellent choice of lingerie and swimwear; delivery to be urgently updated. A gift voucher purchased nine days ago still has not been received, which totally defeats the purpose of a good surprise.... Excellent choice of lingerie and swimwear; delivery to be urgently updated. A gift voucher purchased nine days ago still has not been received, which totally defeats the purpose of a good surprise. Very disappointing.

Choice

- that there be the option to pay with PayPal;
- that the gift vouchers actually are sent to the recepient

Reactie Kantamsterdam.com:

Dear customer, Thanks you still advise our shop to others. It is a technical problem, we are working on it. Nevertheless I agree with you, your present is not a surprise anymore. My apologies. We... Dear customer, Thanks you still advise our shop to others. It is a technical problem, we are working on it. Nevertheless I agree with you, your present is not a surprise anymore. My apologies. We still think service is most important and your feedback too! I don't like bad grades but those are necessary to make us better. Thanks, Alexandra.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Dat ze meedenken om het in te pakken

Goede serviceverlening. Ook als er iets bij hen niet duidelijk is, wordt er alsnog contact gezocht.

Discretie

Eigenlijk zou een product boven de € 60,- gratis verzonden moeten worden.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Aangezien wij alles per pakketpost versturen zijn de verzendkosten hoog. Tot nog toe is het niet mogelijk de verzendkosten aan te passen. Wij blijven er naar kijken. Fijn dat u toch bij... Beste klant, Aangezien wij alles per pakketpost versturen zijn de verzendkosten hoog. Tot nog toe is het niet mogelijk de verzendkosten aan te passen. Wij blijven er naar kijken. Fijn dat u toch bij ons besteld heeft. Veel plezier van uw aankoop en bedankt voor de hele mooie review. Groetjes, Alexandra.

roland van Schijndel

Zeer vriendelijk,
vaak snel reactie ook richting levering.

persoonlijke aandacht, handgeschreven briefje of kaartje bij aflevering, netjes verpakt.
hetgeen wat je bij iets duurdere aankopen mag verwachten

Zoekopdracht werken goed. alleen bij webshop kun je op maat selecteren maar bijvoorbeeld niet maat 38 en gelijktijdig op cupmaat. dus je moet nu 2 keer zoeken. Je kijkt immers meestal eerst wat er... Zoekopdracht werken goed. alleen bij webshop kun je op maat selecteren maar bijvoorbeeld niet maat 38 en gelijktijdig op cupmaat. dus je moet nu 2 keer zoeken. Je kijkt immers meestal eerst wat er in haar maat is. nu kan dat niet gelijktijdig
( broekmaat + cupmaat )

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, bedankt voor je goede review. Het tegelijkertijd zoeken naar bh maat en slipmaat is inderdaad niet mogelijk. Dit heb ik nooit ergens gezien. Het zou inderdaad wel handig zijn maar nog... Beste klant, bedankt voor je goede review. Het tegelijkertijd zoeken naar bh maat en slipmaat is inderdaad niet mogelijk. Dit heb ik nooit ergens gezien. Het zou inderdaad wel handig zijn maar nog een brug te ver. Wanneer we in de toekomst de webshop gaan vernieuwen zullen we het zeker meenemen. Groetjes, Alexandra.