Ev

Fijn aanbod, snelle en goede levering

Snelle levering, mooie producten in aanbod, duidelijke website

Geen want alles naar wens

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste Ev, Fijn dat je zo'n mooie review hebt geschreven. Daar worden we altijd blij van. Veel plezier van je mooie aankoop. Groetjes, Alexandra.

Esmeralda

Heel goed

Goede communicatie, product komt overeen zoals beschreven op de website en snelle verzending

Daaleman

Prima service, attent ?

Betrokkenheid

Nee

Martin

Top service!

Heel attent een handgeschreven kaartje erbij ?

Reactie Kantamsterdam.com:

Hallo Marin, Bedankt voor je mooie feedback. Veel plezier van je aankoop. We "zien" je graag nog eens terug. Groetjes, Alexandra.

Lies

Heel prettig geholpen

Klant vriendelijkheid

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste Lies, Wat fijn zo'n mooie review. Hier zijn we blij mee en hopen dat jij blij bent met je mooie aankoop. We "zien" je graag nog eens terug. Groetjes, Alexandra.

Stefan van der Wielen

Supergoede persoonlijke service, helaas wel een gebrekkige website.

Persoonlijke service, gebeld worden door een bedrijf of je bestelling een cadeau is! Echt een super ervaring zelfs na alle goede verhalen die ik al had gehoord.

Maak een nieuwe goede website, zorg voor een goede filter functie, combineer artikelen die bij elkaar horen. Jullie hebben de mooiste produkten die best moeilijk te vinden zijn. Er zit een mismatch... Maak een nieuwe goede website, zorg voor een goede filter functie, combineer artikelen die bij elkaar horen. Jullie hebben de mooiste produkten die best moeilijk te vinden zijn. Er zit een mismatch tussen jullie persoonlijke service en de website die best wat frustrerend werkt en waar een enorm kanaal ligt, mochten jullie dit willen gebruiken. Misschien is het een idee om jullie doelgroep eens in de winkel door jullie website te laten navigeren en mee te kijken en te ervaren.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je onze webshop niet gebruiksvriendelijk vindt. Nu is ons eerste doel ook dat via de website, klanten naar de winkel komen. Sommige klanten laten... Beste klant, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je onze webshop niet gebruiksvriendelijk vindt. Nu is ons eerste doel ook dat via de website, klanten naar de winkel komen. Sommige klanten laten weten dat ze het een fijne site vinden. Waarschijnlijk zocht jij naar iets wat dus niet heel duidelijk was. Gelukkig hebben we je wel blij kunnen maken. Fijn dat je wel een fijne beleving aan het shoppen bij ons over gehouden hebt. Bedankt voor je tip ook. Wij laten het op ons inwerken en doen aanpassingen waar mogelijk. Vooropgesteld, de webshop doen we ernaast. Focus ligt op de stenen winkel. Mag ik je daar ook eens uitnodigen? Enne... veel plezier van het aangekochte artikel. Groetjes, Alexandra.

Prima service, keurig op tijd geïnformeerd en artikel geleverd

Ingrid Bergman

Best service and collection in and around Amsterdam!

Always fantastic help and service, easy to park easy to reach.

Non

Nina

Zeer snelle levering van eerste klas producten.

Snelle levering en persoonlijk kaartje ingesloten. Top!

Hoi Nina,
Dankjewel voor de goede review! Zo maken we elkaar blij. We hopen jou in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Groetjes namens team KANT Amsterdam, Desiré

Cin

Mijn ervaring is prima! Snel goed verpakt een met persoonlijke en touch!

Snelle service persoonlijk kaartje

Nee