Kwaliteit matches
5.6/10

Kiran Ghisaidoobe

Perfecte ervaring met Andre

Thomas

Bastiaan heeft contact met mij opgenomen op basis van een vacature waar ik interesse in heb getoond. Zeer fijn mee samen kunnen werken! Binnen no time had hij nog 10 matchende posities gevonden en... Bastiaan heeft contact met mij opgenomen op basis van een vacature waar ik interesse in heb getoond. Zeer fijn mee samen kunnen werken! Binnen no time had hij nog 10 matchende posities gevonden en kon ik vaak de volgende dag al op gesprek.

Steven

Goede ervaring!

Joost van Leeuwen

Positief

Martijn

Dankzij Hendrik van JouwICTvacature ben ik zeer snel in contact gekomen met meerdere bedrijven en heb ik binnen een paar weken een leuke baan gevonden.

T Martin

Al eerder contact gehad met JouwICTvacature en ze proberen je echt te helpen een baan te vinden. Deze keer binnen drie weken een match gekregen. Top!

Jeffrey

Weinig actie, veel spam via LinkedIn.

Bij deze wil ik Tim van Dorp aanbevelen voor jullie goede dienstverlening. Aardige vent en zeer gedreven. Tussen het afsluiten van een contract met jullie c.q. hem en onze keuze voor een kandidaat,... Bij deze wil ik Tim van Dorp aanbevelen voor jullie goede dienstverlening. Aardige vent en zeer gedreven. Tussen het afsluiten van een contract met jullie c.q. hem en onze keuze voor een kandidaat, zat maar ongeveer één maand. We hadden direct een goeie kandidaat op gesprek en deze week komt hij langs om te tekenen.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Binnen deze krappe arbeidsmarkt heb je een specialist van de recruitmentmarkt nodig

Aces Direct

We waren al enkele maanden zonder positief resultaat op zoek naar een Fullstack Developer, voordat wij bij JouwICTvacature uitkwamen. Hiervoor hadden we meerdere kanalen ingeschakeld.
Vanaf het...
Vanaf het moment dat de samenwerking met JouwICTvacature is opgestart, is het wervingsproces voor ons in een sneltreinvaart verlopen.

Een goede en gedegen intake aan de voorkant, goede communicatie gedurende het proces en binnen 6 weken konden we op deze manier de vacature met een fijne collega invullen. Ook daarna bleef het contact goed en was ook de nazorg vanuit JouwICTvacature goed ingericht.

Onze contactpersoon Tim van Dorp, werkt professioneel, houdt goed de regie en komt zijn afspraken goed na. Ook zijn persoonlijke benadering en oprechte interesse heeft een zeer positief gevoel bij mij achtergelaten.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Goede ervaringen uit het verleden

C-Profile

Fijne samenwerking met JouwICTvacature:
Fijne samenwerking met JouwICTvacature:
Tim van Dorp van JouwICTVacature heeft ons prima geholpen bij onze zoektocht naar ICT professionals. Tim neemt de tijd om zich te verdiepen in de klant, besteedt met zorg aandacht aan het recruitmentproces en het matchen van kandidaten met de opdrachtgever. Afspraken worden goed nagekomen. Tim is een fijne business partner om mee te werken.

Goede dienstverlening