Kwaliteit matches
5.6/10
Betrokkenheid contactpersoon
5.6/10

Cargo Control

Samengewerkt met Marco tijdens het vinden van een nieuwe collega. Erg goed en snel contact. Het prettige voor ons was dat Marco écht kennis heeft van de markt en hierdoor kundig advies kan geven.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

De manier waarop ze werken. Een open en transparant proces

Onze ervaring met JouwICTvacature.nl is tot nu toe heel prettig. De eerste paar weken hebben we wel even moeten wennen aan elkaar, maar al snel kwam Marco met goede profielen. In de eerste maand... Onze ervaring met JouwICTvacature.nl is tot nu toe heel prettig. De eerste paar weken hebben we wel even moeten wennen aan elkaar, maar al snel kwam Marco met goede profielen. In de eerste maand hebben we dan ook de eerste hire weten te realiseren.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Een bewezen trackrecord op het gebied van BI en Data. Marco heeft ons in contact gebracht met zijn (oud-)klanten en deze waren zeer positief.

Formorrow

Het contact met Marco van JouwICTvacature is prettig. Hij stelt goede vragen en geeft advies over hoe wij onze samenwerking kunnen inrichten. In combinatie met korte lijntjes is het fijn... Het contact met Marco van JouwICTvacature is prettig. Hij stelt goede vragen en geeft advies over hoe wij onze samenwerking kunnen inrichten. In combinatie met korte lijntjes is het fijn samenwerken. Omdat we doorlopend op zoek zijn naar IT talenten is het tot nu toe een fijne partner.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Die persoonlijke benadering is voor ons één van de redenen dat de samenwerking met JouwICTvacature zo prettig verloopt. Ook zij gaan namelijk op een persoonlijke manier om met hun kandidaten, en... Die persoonlijke benadering is voor ons één van de redenen dat de samenwerking met JouwICTvacature zo prettig verloopt. Ook zij gaan namelijk op een persoonlijke manier om met hun kandidaten, en luisteren naar waar de kandidaat écht naar op zoek is. Dat was voor ons een must.

Always be Learning

Wij hebben de kans gekregen om samen te werken met Marco. Zijn kennis van de markt, oprechte interesse voor Always be learning en zijn drive om onze ambities waar te maken zorgen voor een tot nu toe... Wij hebben de kans gekregen om samen te werken met Marco. Zijn kennis van de markt, oprechte interesse voor Always be learning en zijn drive om onze ambities waar te maken zorgen voor een tot nu toe al hele succesvolle samenwerking. We hebben korte lijntjes met Marco waardoor ons recruitmentproces zelfs met een extern bureau snel en transparant blijft.

De persoonlijke benadering die JouwICTvacature met kandidaten
De persoonlijke benadering die JouwICTvacature met kandidaten
hanteert past perfect bij de manier waarop wij ook het liefst met onze kandidaten spreken. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen met Marco samen te werken!

Rabi Bakir

Geweldig ervaring! bedankt voor alles Anderè en de hele team van JouwICTvacature.nl! Communicatie en checks tijdens de proces van mijn sollicitatie was echt perfect! Ik heb een toffe... Geweldig ervaring! bedankt voor alles Anderè en de hele team van JouwICTvacature.nl! Communicatie en checks tijdens de proces van mijn sollicitatie was echt perfect! Ik heb een toffe traineeship/baan na mijn eerste sollicitatie via dit pro platform! 👍🏽Thanks mensen en succes met alles!🍻🫡

Reactie JouwICTvacature:

Yes, daar doen we het voor! Top, bedankt voor je berichtje!

SchaapOntwerpers

Oplichters eerste klasse - 13K weggegooid!

Oplichters eerste klasse - 13K weggegooid!

Na overleg hebben wij 2 zoekopdrachten geplaatst. Vooraf betaald uiteraard. Vervolgens was de vaart eruit. Er werd niet of nauwelijks gecommuniceerd, afspraken werden afgezegd, of ze werden vergeten. Ze waren zelfs niet meer op de hoogte van onze zoekopdracht.

Wij hebben uiteindelijk 1 CV ontvangen. Bij het tonen van onze ontevredenheid werd daar niets mee gedaan. Contactpersoon Tim verwees ons naar zijn superieuren.

Ga niet met deze boeven in zee.

Danny

Zeer tevreden over de recruiting proces die ik doorlopen heb samen met Bastiaan. Sociaal en communicatief sterk, maar ook to the point. Toont begrip en luistert naar het verhaal. Hierdoor kreeg ik... Zeer tevreden over de recruiting proces die ik doorlopen heb samen met Bastiaan. Sociaal en communicatief sterk, maar ook to the point. Toont begrip en luistert naar het verhaal. Hierdoor kreeg ik ook bedrijven die relevant zijn aan mijn vaardigheden. Mocht je op zoek zijn naar een baan, dan heb ik maar aanbeveling, Bastiaan.

Reactie JouwICTvacature:

Aaah, bedankt voor de aanbeveling! Heel fijn!

Christiaan Mes

Tim is een professionele en erg fijn persoon om mee samen te werken. Doet moeite om mensen echt te begrijpen en deze aan de beste match te koppelen. Hij is punctueel, doet wat hij zegt en is heel... Tim is een professionele en erg fijn persoon om mee samen te werken. Doet moeite om mensen echt te begrijpen en deze aan de beste match te koppelen. Hij is punctueel, doet wat hij zegt en is heel gezellig in de omgang. Zou zo een biertje met hem kunnen drinken voor de gezelligheid. Daarnaast prikkelt Tim de kandidaat (in dit geval ik) ook waar nodig zodat die tot de beste beslissing komt.

Met onze samenwerking hebben we ervoor gezorgd dat ik mijn nieuwe uitdaging heb gevonden en daar ben ik erg blij mee en dankbaar voor.

Marinka Koenis

Fijn, open, en eerlijk contact. Gesprekken voelden persoonlijk en oprecht, niet een means-to-an-end 'nummer'. Eerste match was meteen raak. Marco is zeker één van de prettigere recruiters waar ik... Fijn, open, en eerlijk contact. Gesprekken voelden persoonlijk en oprecht, niet een means-to-an-end 'nummer'. Eerste match was meteen raak. Marco is zeker één van de prettigere recruiters waar ik contact mee heb gehad.

Ralph Keegstra

Goeie recruiters die de wens van de werknemer en werkgever in het oog houden en kijken naar de beste match!