Kwaliteit matches
Betrokkenheid contactpersoon
5.6/10

Alexander

Helemaal super!
Marre heeft mij uitstekend op weg geholpen naar een nieuwe uitdaging!
Prettige & vlotte communicatie, rond uit alles was top!

Magdalena - Mapcreator

Even though the hiring process didn't turn out successfully for us because candidates found other offers more interesting, working together with YouwICT and Bastiaan was still pleasant, easy and... Even though the hiring process didn't turn out successfully for us because candidates found other offers more interesting, working together with YouwICT and Bastiaan was still pleasant, easy and very human. Regular updates, brainstorming and listening to our needs 100% is standard for them, and we felt taken care of.

JouwICTvacature

Ik heb door Tim Van Dorp een leuke baan gevonden als backend developer. Bedankt voor je hulp.

Raul Delpeche

Marre Brunt van JouwICTvacature heeft mij daadwerkelijk blij verrast met haar kennis op het gebied van IT curriculums en de funkties die daar bij horen. Ik had heel veel specifieke wensen wat mijn... Marre Brunt van JouwICTvacature heeft mij daadwerkelijk blij verrast met haar kennis op het gebied van IT curriculums en de funkties die daar bij horen. Ik had heel veel specifieke wensen wat mijn nieuwe baan betrof zoals bijvoorbeeld dat ik graag in mijn eigen stad wilde werken maar ook het feit dat ik op zoek was naar een lagere funktie dan wat ik de laatste jaren op mijn CV had staan. Marre heeft dat allemaal heel goed begrepen en heeft dat kunnen perfect kunnen vertalen naar werkgevers die op zoek waren naar nieuwe werknemers. Marre begreep meteen dat het heel veel "speciale" wensen waren en is aan de slag gegaan voor mij. 1 week later belde zij mij met de mededeling dat zij de perfecte werkgever had gevonden voor mij. Ik dacht dat het langer zou duren aangezien mijn vele wensen maar zij heeft het toch best snel gedaan vind ik. Ik ben aangenomen bij dit bedrijf die in mijn eigen stad is. Iets wat erg prettig is na 10 jaar lang 3 uur dagelijks reisen naar werk. Ik heb de funktie die lager is dan wat ik heb gedaan afgelopen 13 jaar en alle wensen die ik wilde.

Marre Brunt, bedankt!
Dankzij jou heb ik een nieuwe baan gevonden die perfect past bij de dingen die ik wil in mijn leven op deze leeftijd. Vanaf het punt dat ik besloot om mijzelf in LinkedIn als actief werkzoekende aan te bieden tot aan het tekenen van mijn contract heb jij mij heel goed geholpen. Je bent een kei in ICT recruitment.

Quintus Slingerland

Ik ben erg goed geholpen door Sjoerd Jousma en Marco Boskers. Leuke gesprekken, goede matches en nu als resultaat een nieuwe job, met een vast dienstverband in het vooruitzicht.

Pauline de Jager - KleurrijkWonen

Na een duidelijke intake met goede vragen, zetten wij onze zoekopdracht vol vertrouwen uit bij JouwICTvacature (Marco Boskers). Na een redelijk korte periode, kregen we een aantal goede kandidaten... Na een duidelijke intake met goede vragen, zetten wij onze zoekopdracht vol vertrouwen uit bij JouwICTvacature (Marco Boskers). Na een redelijk korte periode, kregen we een aantal goede kandidaten voorgesteld. Het contact verliep prettig en de reactie was steeds bijzonder snel. Dit alles heeft geresulteerd in een goede nieuwe BI specialist!

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Bart

Dankzij Bernard heb ik een nieuwe baan gevonden die perfect bij mij past. Vanaf het punt dat ik besloot rond te kijken tot aan het tekenen van mijn contract heb ik erg prettig contact gehad. Bernard... Dankzij Bernard heb ik een nieuwe baan gevonden die perfect bij mij past. Vanaf het punt dat ik besloot rond te kijken tot aan het tekenen van mijn contract heb ik erg prettig contact gehad. Bernard luisterde goed naar wat ik zocht in een nieuwe baan, en kwam terug met vacatures die nauwkeurig op mijn wensen aansloten. Deze persoonsgerichte aanpak sprak mij erg aan, en ik heb nooit een opdringerig gevoel ervaren zoals ik dat in eerste instantie zou verwachten bij een recruitmentonderneming.
Daarnaast worden veel dingen die solliciteren stressvol kunnen maken uit handen genomen. Het sollicitatiegesprek voeren moet je natuurlijk wèl nog even zelf doen, maar er is altijd tijd om dit voor te bereiden en achteraf te evalueren, als je daar behoefte aan hebt. Hierdoor weet je uiteindelijk zeker dat je de beste keuze maakt. Kort gezegd: ronduit een top ervaring gehad als werkzoekende, en bedankt Bernard voor de hulp!

Stefan Hoogland

In eerste instantie begreep ik niet goed waarom een tussenpersoon nodig was. Maar de begeleiding van Nienke was erg goed en heel prettig. Een goed luisterend oor die betrokken is bij je situatie.

Mark

Onzeker over het gebruik van een tussen persoon. Maar Bij André in goede handen terecht gekomen. André Luistert goed en gaat niet voor de Quick win maar voor de goeie klik tussen kandidaat en... Onzeker over het gebruik van een tussen persoon. Maar Bij André in goede handen terecht gekomen. André Luistert goed en gaat niet voor de Quick win maar voor de goeie klik tussen kandidaat en Werkgever.

Brisk ICT

Wat ik bijzonder waardeer aan de samenwerking met Jouw ICT is zij mij pro actief op de hoogte houden van de status van sollicitanten. Tegelijk bespreken we dan ook de strategie om vanuit het aanbod... Wat ik bijzonder waardeer aan de samenwerking met Jouw ICT is zij mij pro actief op de hoogte houden van de status van sollicitanten. Tegelijk bespreken we dan ook de strategie om vanuit het aanbod de best passende kandidaat binnen te halen voor Brisk ICT.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Goede organisatie met unieke formule voor recruitment van ICT personeel en natuurlijk de prettige samenwerking met André Stadhouder, mijn vaste contactpersoon die het allemaal regelt.