Kwaliteit matches
5.6/10
Betrokkenheid contactpersoon
5.6/10

Bas van Driel

Bastiaan is een ervaren en gedreven recruiter op gebied van ICT-vacatures. Niet alleen professioneel, maar ook een persoonlijke aanpak waardoor alles voor het bedrijf en de werknemer duidelijk was.... Bastiaan is een ervaren en gedreven recruiter op gebied van ICT-vacatures. Niet alleen professioneel, maar ook een persoonlijke aanpak waardoor alles voor het bedrijf en de werknemer duidelijk was. Een passende werkplek vinden is dus zacht uitgedrukt; hij denkt actief met je mee en zorgt voor een goeie begeleiding.

Wiebe

JouwICTvacature heeft een proactieve houding die mij goed aanstaat.

Bas

Goed en snel, bedankt Andre! Succes met de pool, slim ;)

Dik van der Laan

Je wordt behandeld zoals je dat zelf graag zou willen. De persoon staat voorop. Met dank aan Jurriaan Kraaijeveld voor zijn niet aflatende ijver.

Mitch

Ik heb fijn contact gehad met Tim van dorp. Hij is enthousiast en helpt je graag!

Peter

Goed contact gehad met Tim van Dorp van JouwICTvacature. Binnen een korte periode goede kandidaten gesproken en aangenomen. Prettig in de omgang en duidelijk in de communicatie!

Michel Bergsma

Goed geholpen door Daphne Roorda met het vinden van een nieuwe baan!

R

Goed geholpen door André, duidelijke communicatie en heldere afspraken.

Sjoerd

Bastiaan heeft me goed geholpen met mijn zoektocht naar een nieuwe baan. Prettig om mee samen te werken, en reageerde altijd snel op vragen.

Accent Automatisering

Samenwerking was super elke twee weken een update. Ook werd duidelijk aangegeven hoe kandidaten benaderd werden.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Prettig gesprek gehad met Andre Stadhouder op het kantoor in Groningen.