Kwaliteit matches
5.8/10
Betrokkenheid contactpersoon
5.8/10

Mark

Onzeker over het gebruik van een tussen persoon. Maar Bij André in goede handen terecht gekomen. André Luistert goed en gaat niet voor de Quick win maar voor de goeie klik tussen kandidaat en... Onzeker over het gebruik van een tussen persoon. Maar Bij André in goede handen terecht gekomen. André Luistert goed en gaat niet voor de Quick win maar voor de goeie klik tussen kandidaat en Werkgever.

Brisk ICT

Wat ik bijzonder waardeer aan de samenwerking met Jouw ICT is zij mij pro actief op de hoogte houden van de status van sollicitanten. Tegelijk bespreken we dan ook de strategie om vanuit het aanbod... Wat ik bijzonder waardeer aan de samenwerking met Jouw ICT is zij mij pro actief op de hoogte houden van de status van sollicitanten. Tegelijk bespreken we dan ook de strategie om vanuit het aanbod de best passende kandidaat binnen te halen voor Brisk ICT.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Goede organisatie met unieke formule voor recruitment van ICT personeel en natuurlijk de prettige samenwerking met André Stadhouder, mijn vaste contactpersoon die het allemaal regelt.

Bas van Driel

Bastiaan is een ervaren en gedreven recruiter op gebied van ICT-vacatures. Niet alleen professioneel, maar ook een persoonlijke aanpak waardoor alles voor het bedrijf en de werknemer duidelijk was.... Bastiaan is een ervaren en gedreven recruiter op gebied van ICT-vacatures. Niet alleen professioneel, maar ook een persoonlijke aanpak waardoor alles voor het bedrijf en de werknemer duidelijk was. Een passende werkplek vinden is dus zacht uitgedrukt; hij denkt actief met je mee en zorgt voor een goeie begeleiding.

Wiebe

JouwICTvacature heeft een proactieve houding die mij goed aanstaat.

Bas

Goed en snel, bedankt Andre! Succes met de pool, slim ;)

Dik van der Laan

Je wordt behandeld zoals je dat zelf graag zou willen. De persoon staat voorop. Met dank aan Jurriaan Kraaijeveld voor zijn niet aflatende ijver.

Mitch

Ik heb fijn contact gehad met Tim van dorp. Hij is enthousiast en helpt je graag!

Peter

Goed contact gehad met Tim van Dorp van JouwICTvacature. Binnen een korte periode goede kandidaten gesproken en aangenomen. Prettig in de omgang en duidelijk in de communicatie!

Michel Bergsma

Goed geholpen door Daphne Roorda met het vinden van een nieuwe baan!

R

Goed geholpen door André, duidelijke communicatie en heldere afspraken.