Bas

Goed en snel, bedankt Andre! Succes met de pool, slim ;)

Dik van der Laan

Je wordt behandeld zoals je dat zelf graag zou willen. De persoon staat voorop. Met dank aan Jurriaan Kraaijeveld voor zijn niet aflatende ijver.

Mitch

Ik heb fijn contact gehad met Tim van dorp. Hij is enthousiast en helpt je graag!

Peter

Goed contact gehad met Tim van Dorp van JouwICTvacature. Binnen een korte periode goede kandidaten gesproken en aangenomen. Prettig in de omgang en duidelijk in de communicatie!

Michel Bergsma

Goed geholpen door Daphne Roorda met het vinden van een nieuwe baan!

R

Goed geholpen door André, duidelijke communicatie en heldere afspraken.

Sjoerd

Bastiaan heeft me goed geholpen met mijn zoektocht naar een nieuwe baan. Prettig om mee samen te werken, en reageerde altijd snel op vragen.

Accent Automatisering

Samenwerking was super elke twee weken een update. Ook werd duidelijk aangegeven hoe kandidaten benaderd werden.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Prettig gesprek gehad met Andre Stadhouder op het kantoor in Groningen.

Stefan

Goed geholpen door Nando. Hij luisterd goed naar je wensen en handelt hier naar. Hierdoor een nieuwe en leuke functie gevonden.

Ronald van derFluit

Ik heb al enige tijd contact met jouw ict vacature gehad . diverse vacatures aangeboden gehad en gesprekken gevoerd bij klanten.
Mijn contact persoon is Marnick Joutstra . Marnick is ook...
Mijn contact persoon is Marnick Joutstra . Marnick is ook persoon graag helpt. De belltjes waren altijd leuk met hem veel humor maar ook serieus met mij. Als ik weer eens nieuwe baan nodig zou hebben neem ik graag met hem weer contact op.

Ronald