Kwaliteit matches
Kwaliteit dienstverlening
Snelheid dienstverlening
Betrokkenheid contactpersoon

Ik vond het in eerste instantie aardig om verlost te zijn van de opdringerigheid van no-cure-no-pay recruiters. Maar afgezien van de formule deed jouwictvacature voor mij niet veel anders dan de rest: vooral mensen lastig vallen via linkedin. Slechte inschatting van de slagingskansen, weinig gevoel voor een leuke wervende tekst, en m'n vacature werd alleen geplaatst op hun eigen site, linked-in en een enkele (bijna) gratis site. No drie maanden nul kandidaten gezien, en uiteindelijk alsnog iemand aangenomen via een concurrende recruiter (die had in dezelfde periode wel verschillide interessante kandidaten geonden).

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Ik wilde eens iets anders proberen dan de cowboy benadering van de no-cure-no-pay recruiters, en heb toen een halfjaar-abonnement op jouwdotnetvacature genomen. De recruiter was bij aanvang zeer optimistisch over de slagingskansen; dat trok me over de streep.

Reactie JouwICTvacature:

Beste, bedankt voor je review. Goed om te horen dat onze formule je aan heeft gesproken.Vanzelfsprekend hoort bij deze formule ook een bepaalde werkwijze. Zo benaderen we inderdaad mensen via LinkedIn om het juiste talent op te speuren voor onze klanten, maar ook via onze eigen database en via externe platformen. Op die manier kunnen we ook latent zoekenden bewust maken van het bestaan van jouw bedrijf én vacature(s). Ontzettend jammer dat de kandidaten die we hebben geïntroduceerd niet tot het aannemen van een nieuwe medewerker hebben geleid. Veel succes met alles wat de toekomst jullie bedrijf nog mag brengen!

Score voor JouwICTvacature: 2/5
Zou je jouwICTvacature.nl aanbevelen? Nee