Zeer gebruiksvriendelijk, prachtig resultaat en goede kwaliteit papier.

Melanie Jacobs

Eindresultaat is echt top geworden! Je bent er wat meer tijd aan kwijt dan verwacht, en het ligt er helemaal aan wat je voor input van collega's & vrienden krijgt. Maar het is zo de moeite waard.

Tijdschrift voor vriendin gemaakt met inbreng van vele familie en vrienden. Is een erg mooie glossy geworden, zeer waardevolle tastbare herinnering die erg dankbaar werd ontvangen.
Platform...
Platform is stabiel, laden duurt soms paar tellen, zeer gebruiksvriendelijk. Proefdruk bestellen duurde iets langer dan verwacht maar bezorging was toen ineens weer sneller geregeld. Top. Absolute aanrader!!

Charles van der Wal

Super - ziet er mooi uit en goed geholpen met een herdruk nadat ik een pagina vergeten was, de herdruk kwam ook mooi op tijd! Volgend jaar is er weer een afscheid - dan gaan we Jilster weer... Super - ziet er mooi uit en goed geholpen met een herdruk nadat ik een pagina vergeten was, de herdruk kwam ook mooi op tijd! Volgend jaar is er weer een afscheid - dan gaan we Jilster weer gebruiken hebben we al afgesproken.

Reactie Jilster B.V.:

Hi Charles, dankjewel voor jouw mooie woorden. Gaaf om te horen. Wat een compliment dat jullie volgend jaar weer jullie afscheidsboek met Jilster gaan maken.

Diana Zoon

Super programma en zo leuk om te maken! Ondersteuning van de helpdesk is ook uitstekend én snel.
Heb inmiddels al voor meerdere gelegenheden tijdschriften gemaakt:
- 25 jarige bruiloft...
Heb inmiddels al voor meerdere gelegenheden tijdschriften gemaakt:
- 25 jarige bruiloft van een vriend van mij
- afscheid van een collega die met pensioen ging én één die ging verhuizen
- vakantie herinneringen voor mijn zus die geheugenproblemen heeft (helpt echt als we samen de glossy doorbladeren)
- vakantie herinneringen van 8 citytrips met het zelfde clubje vrienden (was een leuk verjaardagscadeau)
Ik denk dat er nog wel een paar bij gaan komen.

Reactie Jilster B.V.:

Wauw, Diana, dankjewel voor jouw mooie woorden. Superleuk om dit teruggekoppeld te krijgen. Gaaf dat je al zoveel mooie tijdschriften met Jilster hebt kunnen maken :)

Ingrid Jonathans

Zeer positief

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor je compliment, Ingrid :) we zijn blij dit te horen.

Mireille Awater

Het tijdschrift is echt heel erg gaaf geworden.
Daarnaast is jullie service super, want het is allemaal goed gekomen nadat ik een foutief leveringsadres had opgegeven.

Reactie Jilster B.V.:

Te gek, Mireille :) dankjewel voor jouw mooie woorden. Dit waarderen wij zeer. Veel plezier van jouw tijdschrift.

Marjan

Het tijdschrift is supermooi geworden, wel goed om een glossy buitenkant te nemen.
En de levering was heel snel!

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel, Marjan. Wat een mooie feedback. Erg fijn om te horen over jouw ervaring met Jilster :)

Debby

Het is een prachtig tijdschrift geworden en snelle levering, top!

Desiree Van Haaften

Een mooi boek gemaakt ter gelegenheid van afscheid collega (pensioen) zag er fantastisch uit!