Mireille Awater

Het tijdschrift is echt heel erg gaaf geworden.
Daarnaast is jullie service super, want het is allemaal goed gekomen nadat ik een foutief leveringsadres had opgegeven.

Reactie Jilster B.V.:

Te gek, Mireille :) dankjewel voor jouw mooie woorden. Dit waarderen wij zeer. Veel plezier van jouw tijdschrift.

Marjan

Het tijdschrift is supermooi geworden, wel goed om een glossy buitenkant te nemen.
En de levering was heel snel!

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel, Marjan. Wat een mooie feedback. Erg fijn om te horen over jouw ervaring met Jilster :)

Debby

Het is een prachtig tijdschrift geworden en snelle levering, top!

Desiree Van Haaften

Een mooi boek gemaakt ter gelegenheid van afscheid collega (pensioen) zag er fantastisch uit!

Pauline de Kroon

Het levensboek dat als bruidscadeau gemaakt is voor mijn broer en schoonzus is een groot succes geworden. Met familie en vrienden hebben we er samen aan gewerkt. Het boek is prachtig geworden. Door... Het levensboek dat als bruidscadeau gemaakt is voor mijn broer en schoonzus is een groot succes geworden. Met familie en vrienden hebben we er samen aan gewerkt. Het boek is prachtig geworden. Door de goede service van Jilster konden we het cadeau ook nog op tijd geven. Het pakketje was namelijk kwijt geraakt in de post. Een dag voor de bruiloft heeft Jilster het boek nog een keer met spoed laten drukken, en kon ik het in Almere ophalen. Dat heeft ons heel veel stress gescheeld. Het boek dat was kwijtgeraakt met de post is afgelopen week alsnog bij me bezorgd, gratis. Hartstikke tof.

Het programma werkt overigens niet perse heel goed. Er zitten nog een paar 'bugs' in. Het opslaan van een pagina kan ellenlang duren, en ook het verwijderen van pagina's tussendoor is niet zo simpel als het nu klinkt. Tip voor de nieuwkomers, zorg dat je ruim 3 weken de tijd neemt om het boek te finetunen nadat je iedereen z'n pagina hebt laten inleveren. Dan heb je tijd genoeg om te ordenen, dingen te verwijderen, op te slaan, te finaliseren, etc.

Ik heb jarenlang goede ervaringen gehad met Jilster en diverse tijdschriften gemaakt maar de laatste gemaakt in de nieuwe opmaak.
Dit is echt mijn laatste. Ik was blij dat hij klaar was maar...
Dit is echt mijn laatste. Ik was blij dat hij klaar was maar begin er nooit meer aan. Het was zo leuk maar het is het niet meer. Ik hoor ook van anderen dat zij ook balen van de nieuwe opmaak en het niet meer kunnen gebruiken van de oude pagina's. Verder is het nieuwe programma zeer gebruiksonvriendelijk. Een collega die nieuw is met het programma zegt zelfs dat ze er niets aan vindt. Veel succes, ik ga op zoek naar iets anders mocht ik ooit nog overwegen iets te gaan maken. Sorry voor de reactie maar ik kan er niets anders van maken. Ik beveel het dus ook niet aan.
Groeten Wilma Biel

Seren

Ik moest een tijdschrift maken voor mijn afstudeeropdracht. Dankzij jullie heb ik een mooi product geleverd en een cijfer gekregen om mee te pronken! Een verbeterpunt misschien, ik heb dezelfde... Ik moest een tijdschrift maken voor mijn afstudeeropdracht. Dankzij jullie heb ik een mooi product geleverd en een cijfer gekregen om mee te pronken! Een verbeterpunt misschien, ik heb dezelfde beoordeling voorbij zien komen. De programma is inderdaad erg traag, ik was er 4 uur mee bezig terwijl ik mijn teksten kant en klaar had vanuit een andere programma. Voor de rest was alles prima, het is ook heel snel geleverd. Er is ook veel keus op het gebied van lettertypen, kaders en achtergronden. Bedankt!

TL

Ik heb hier twee keer een glossy tijdschrift gemaakt en besteld. Beide keren was het resultaat prachtig, de tweede keer was het zelfs nog mooier dan de eerste. Ik heb zelf lang voor diverse... Ik heb hier twee keer een glossy tijdschrift gemaakt en besteld. Beide keren was het resultaat prachtig, de tweede keer was het zelfs nog mooier dan de eerste. Ik heb zelf lang voor diverse vrouwenbladen gewerkt en heb dus een redelijk hoge standaard, haha, maar ik ben niet teleurgesteld. Gedurende het maken van het blad heeft de klantenservice mij enorm geholpen met mijn vragen en uiteindelijk hebben ze me eveneens erg geholpen met leveren.

Roelof Moorlag

Het nieuwe online programma is supertraag, niet te doen. Waarom is er geen offline alternatief?
Ik zou graag gebruik maken van de sjablonen die Jilster biedt, die zie ik bij andere aanbieders namelijk niet.

Ook is de interface niet intuïtief, zijn er wel echte gebruikers betrokken bij het ontwikkelen ervan?
Zo moet je voor iedere pagina opnieuw uit een sjabloon kiezen. Waarom kan niet het volledige sjabloon (met alle pagina's) in één keer aan je ontwerp worden toegekend? Het opslaan van een pagina, doorgaan naar de volgende en dan weer een selectie maken uit het (hetzelfde) sjabloon als de pagina ervoor is enorm tijdrovend. Het opslaan alleen al duurt meer dan een minuut.

Het is dat er (nog) geen goed alternatief is voor Jilster.

Beste Roelof,
Dank je wel voor jouw waardevolle feedback. We werken hard aan de verbeteringen die je voorstelt. We weten dat een aantal daarvan deze zomer gaan lukken.
We nodigen je graag...
Beste Roelof,
We nodigen je graag uit in de toekomst daar jouw voordeel mee te doen.
Het Jilster-team

H. Bijker

Het was zo geweldig om wederom een glossy te maken. Na het huwelijk van mijn dochter, nu ook voor het huwelijk van mijn zoon. Vele uren heb ik er aan besteed, maar het is dan ook verslavend en het... Het was zo geweldig om wederom een glossy te maken. Na het huwelijk van mijn dochter, nu ook voor het huwelijk van mijn zoon. Vele uren heb ik er aan besteed, maar het is dan ook verslavend en het is fantastisch om te geven. Het lijkt me nu nog een mooie uitdaging om een mooi blad te maken over het leven van mijn ouders. Ik ben benieuwd naar de aanpassingen van Jilster om er nog makkelijker mee te werken. Vriendelijke groet, Truus

Dank je wel Truus.
We waarderen jouw feedback en complimenten. We herkennen het verslavende van Jilster.
We werken ook hard aan een nog beter programma.
Het...
Dank je wel Truus.
We werken ook hard aan een nog beter programma.
Het Jilster-team