Erwin

Het is super leuk om via Jilster een gids aan te maken, wij hebben dit gedaan voor een groep 8. Het eindproduct is fantastisch, met veel blije gezichten als gevolg. Super tevreden!

Het was het tweede jaar. Vorig jaar hebben we een proefexemplaar aangevraagd voordat we definitief gingen bestellen, en dat werkt perfect. Dit jaar dachten we het met een pdf versie te doen, om zo de laatste controle uit te voeren. Dit is niet aan te raden. De PDF versie is van een dusdanige slechte kwaliteit, dat je flink gaat twijfelen of je de gids daadwerkelijk moet gaan aanschaffen. Het was vanwege onze eerdere ervaring van een jaar ervoor dat we besloten hebben alsnog te bestellen, maar ik kan me voorstellen dat mensen afhaken op basis van de pdf.

Dit is iets voor Jilster om bewust van te zijn.

Maar het eindproduct is fantastisch, met veel blije gezichten als gevolg. Super tevreden!

Reactie Jilster B.V.:

Wat gaaf om te horen dat jullie eindproduct zo mooi is geworden, Erwin :)
Dankjewel voor jouw feedback. Dit waarderen we zeer. Wat betreft de pdf die jullie hebben aangevraagd is van lage resolutie inderdaad. Deze is bedoeld om digitaal door te kijken en eventueel te printen om zo fysiek te kunnen nakijken. Uiteraard is dit niet de kwaliteit waarin uiteindelijk gedrukt wordt. We drukken namelijk in 300dpi. Nogmaals dank voor de complimenten, Erwin. Geniet van het eindproduct en de blije gezichten!

Score voor Jilster B.V.: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja