Korine

Een mooi tijdschrift gemaakt voor mijn ouders
Als dank voor de mooie reis naar italie met de hele familie

Pieter Quist

Met Jilster, een "Glossy" gemaakt, voor onze ouders die 55 jaar huwelijk mochten herdenken.
Mooie kwaliteit drukwerk.
Het programma zelf zou wel wat sneller mogen werken, met name...
Mooie kwaliteit drukwerk.
Het programma zelf zou wel wat sneller mogen werken, met name opslaan duurt erg lang.
Levering was daarentegen mooi op tijd,en ook netjes verpakt.

Marielle van het hof

Een glossy gemaakt voor m’n zusje die 40 werd. Was super leuk en mooi geworden. Ze was echt verrast. Makkelijk programma.

Mo

Boek gemaakt met harde kaft voor een collega die met pensioen ging. Super leuk cadeau om te geven en te krijgen. Moesten wel even puzzelen hoe alles werkte met lay-out ect, maar toen we dat door... Boek gemaakt met harde kaft voor een collega die met pensioen ging. Super leuk cadeau om te geven en te krijgen. Moesten wel even puzzelen hoe alles werkte met lay-out ect, maar toen we dat door hadden ging het super makkelijk.
Een week na de bestelling in huis. Goed ingepakt zodat het niet kon beschadigen.
Voor herhaling vatbaar.

Olga

Ik was super blij met het resultaat! Op heel mooi papier gedrukt en ook de foto’s waarvan de kwaliteit iets minder was, kwamen prima uit. We hebben zo een mooi pensioenmagazine voor mijn vader... Ik was super blij met het resultaat! Op heel mooi papier gedrukt en ook de foto’s waarvan de kwaliteit iets minder was, kwamen prima uit. We hebben zo een mooi pensioenmagazine voor mijn vader kunnen maken!

HJ

Het is zo ontzettend leuk om te doen! Mijn moeder vond het een prachtig cadeau, heeft er enorm van genoten. Ze kreeg het voor haar 75 ste verjaardag.

Het is een heel mooi tijdschrift geworden.
En wat een blije gezichten van onze ouders die 55 jaar getrouwd waren toen ze het tijdschrift uitpakten.

Femmie turksema

Een super tijdschrift. Iedereen vond hem mooi. En ook erg leuk om hem te maken.

Het tijdschrift is heel mooi geworden maar ik had slechts 8 pagina’s en de prijs was €30, wat ik aan de dure kant vond.

Prachtig tijdschrift en op tijd geleverd. Een klein probleem werd ook zonder discussie meteen opgelost.
De ontvanger was ook erg blij met dit originele cadeau.