Renske van der Burgt

Wat een mooie en fijne website om mee te werken! Resultaat was geweldig!

Anneke

In één woord, geweldig! Programma werkt eenvoudig, goede service.

Ik heb een tijdschrift gemaakt voor de 21ste verjaardag van mijn vriend. Hij was er erg blij mee maar helaas zag ikzelf veel foutjes door het drukken. Alles was een paar cm naar links verschoven... Ik heb een tijdschrift gemaakt voor de 21ste verjaardag van mijn vriend. Hij was er erg blij mee maar helaas zag ikzelf veel foutjes door het drukken. Alles was een paar cm naar links verschoven waardoor er aan de linker kant wat af viel en aan de rechter kant wat bij kwam van een andere bladzijde. Dit vond ik wel een teleurstelling. Ik zou het dan ook niet nog eens doen.

Loes

Tijdschrift gemaakt met fotos en verhalen voor onze (klein)kinderen. Heel mooi geworden. Hoe meer ik er mee bezig was hoe meer mogelijkheden ik ontdekte in het programma. Het werken met formats is... Tijdschrift gemaakt met fotos en verhalen voor onze (klein)kinderen. Heel mooi geworden. Hoe meer ik er mee bezig was hoe meer mogelijkheden ik ontdekte in het programma. Het werken met formats is fijn, daardoor ziet het er nu heel echt uit. Voor onze kinderen en voor ons een mooi aandenken.

Weinig bewerkingsopties in het programma dus ik werk alleen met pdf's die al zijn opgemaakt. Het daadwerkelijke product is erg mooi. Er zaten wat foutjes in maar dat werd meteen opgelost.

Het tijdschrift maken was soms best moeilijk (oude editor, geen ervaring met de nieuwe). Jammer bijvoorbeeld dat afbeeldingen niet bij te snijden zijn of dat er geen spellingscontrole op de tekst... Het tijdschrift maken was soms best moeilijk (oude editor, geen ervaring met de nieuwe). Jammer bijvoorbeeld dat afbeeldingen niet bij te snijden zijn of dat er geen spellingscontrole op de tekst mogelijk is. Ook kopiëren en plakken van de ene naar de andere pagina (met dezelfde opmaak e.d.) zou handig zijn. Toch is het ook heel mooi dat er zoveel standaardplaatjes en voorbeelden inzitten. Dat gaf inspiratie om er een mooi product van te maken. Het eindresultaat is desondanks prachtig geworden. De ontvangers (opa en oma) waren er ook erg blij mee en laten hem aan de hele familie zien.

Erg mooi geworden het herinneringsmagazine voor mijn dochter die meegedaan heeft aan de 100 dagen Mustang Make-over Germany. Als trotse moeder ben je dan blij dat je gebruik kan maken van de... Erg mooi geworden het herinneringsmagazine voor mijn dochter die meegedaan heeft aan de 100 dagen Mustang Make-over Germany. Als trotse moeder ben je dan blij dat je gebruik kan maken van de gemakken van Jilster, maar ook dat er genoeg ruimte is voor je eigen creativiteit. Ga ik zeker nog eens doen.

Heel mooi familie kookboek gemaakt voor alle kinderen die nu op zichzelf wonen .

Heleen Vellekoop

De Glossy is heel mooi geworden ! Voor beide ouders die 80 werden. Super handig dat iedereen vanaf zijn eigen laptop een pagina kan maken. Je moet je wel even verdiepen in de mogelijkheden die het... De Glossy is heel mooi geworden ! Voor beide ouders die 80 werden. Super handig dat iedereen vanaf zijn eigen laptop een pagina kan maken. Je moet je wel even verdiepen in de mogelijkheden die het programma heeft, maar dan heb je ook wat!!

Nancy

Na de succes glossy voor mijn 75 jarige moeder, ook succes met tijdschrift voor 80 jarige vader. Prachtig en mooi geworden, het zijn net echte tijdschriften en dan met eigen verhalen en foto's.... Na de succes glossy voor mijn 75 jarige moeder, ook succes met tijdschrift voor 80 jarige vader. Prachtig en mooi geworden, het zijn net echte tijdschriften en dan met eigen verhalen en foto's. Gebruikersvriendelijk programma en veel keus uit sjablonen en deze naar eigen smaak te wijzigen....2 aanbevelingen; meer keuze uit foto's uploaden, bijv rechtstreeks uit google drive halen. Nu eerst foto's opslaan en dan pas uploaden. Per pagina publiceren duurt lang, kan dat sneller, of een paar tegelijk.
Het kost wel even tijd, maar dan heb je ook wat.