Gabrielle van Duffelen

Prachtig resultaat!

Romy

Ik heb hier een persoonlijk tijdschrift gemaakt en besteld! Super goede kwaliteit van m'n pagina's, het ziet er prachtig uit! Veel mogelijkheden. Prijzig, maar dan heb je ook wat!

Zeer tevreden over het resultaat! Inmiddels door de jaren heen voor diverse gelegenheden een stuk of 10 Glossy's gemaakt en het blijft veel werk maar is verslavend als je er aan begint! En de... Zeer tevreden over het resultaat! Inmiddels door de jaren heen voor diverse gelegenheden een stuk of 10 Glossy's gemaakt en het blijft veel werk maar is verslavend als je er aan begint! En de ontvangers vinden het iedere keer weer geweldig!

Sociaal Werk Klas 2F

Je kan zulke mooie tijdschriften maken!
Ik ben zo tevreden.

Hartstikke tevreden met het eindresultaat. De foto's die we erin plaatsten waren soms van zo'n slechte kwaliteit, maar het werd toch heel mooi. Op een gegeven moment liep het programma vast.... Hartstikke tevreden met het eindresultaat. De foto's die we erin plaatsten waren soms van zo'n slechte kwaliteit, maar het werd toch heel mooi. Op een gegeven moment liep het programma vast. Waarschijnlijk waren we met teveel mensen tegelijk aan het werken en foto's aan het uploaden. Maar daarna ging het weer prima. Heel fijn programma om mee te werken. Het kwam binnen de gestelde tijd al binnen. Wat mij veel rust gaf. PDF bestandjes zijn ook heel fijn om te hebben.

Hartstikke tevreden met het eindresultaat, de bezorgtijden en de software. Je ziet ook tijdens het maken dat deze laatste steeds wordt bijgewerkt. Ik vond het fijn om te merken dat er dus nog steeds... Hartstikke tevreden met het eindresultaat, de bezorgtijden en de software. Je ziet ook tijdens het maken dat deze laatste steeds wordt bijgewerkt. Ik vond het fijn om te merken dat er dus nog steeds verbeteringen worden doorgevoerd.

Paul

Wat een ontzettend mooi product en fantastische service!
Ik heb een magazine besteld maar de tekst bleek niet goed leesbaar (witte letters op een transparante achtergrond).
Volledig...
Wat een ontzettend mooi product en fantastische service!
Volledig kosteloos een nieuw exemplaar toegestuurd gekregen met letters in een andere kleur.
De afwerking ziet er super strak uit en de foto's zijn van hoge resolutie. #aanrader

Michel

Fijn programma om mee te werken. Veel leuke sjablonen en mogelijkheden om een mooie persoonlijke glossy te maken. Uploaden duurt soms wat lang.

Stephanie

Jilster is een aangenaam programma om tijdschriften mee te maken. Ook hele goeie kwaliteit. Het enige wat ik miste is dat ik geen zaken kan kopiëren uit een vorig tijdschrift, dit maakt het soms... Jilster is een aangenaam programma om tijdschriften mee te maken. Ook hele goeie kwaliteit. Het enige wat ik miste is dat ik geen zaken kan kopiëren uit een vorig tijdschrift, dit maakt het soms iets makkelijker. Over het algemeen ben ik wel positief over dit bedrijf.

Metaxia Niakas

Heel fijne site met veel sjabloons!
Correcte levering, afhandeling.
Zeer mooi tijdschrift ontvangen!