Comarit

Met Jilster hebben we een mooi tijdschrift voor onze 18-jarige dochter kunnen maken. Gevuld met allemaal leuke bijdragen van vrienden en familie. Voor mensen die niet zo handig zijn met de computer... Met Jilster hebben we een mooi tijdschrift voor onze 18-jarige dochter kunnen maken. Gevuld met allemaal leuke bijdragen van vrienden en familie. Voor mensen die niet zo handig zijn met de computer is het nog best lastig om in Jilster iets te maken, dus veel inbrengers heb ik flink moeten helpen om er iets van te maken. Dochter was blij met het eindresultaat en daar ging het uiteindelijk om.

Jilster is een fijn programma om mee te werken. Ik was zeer tevreden over de vlotte en adequate reacties van de helpdesk.

a.s.r.

Programma makkelijk mee te werken. Voor definitieve afdruk ontving ik nog reactie over één pagina. Hierdoor nog aanpassing kunnen doen. Prima geholpen en fijn persoon aan de telefoon.

E. Overvelde

Fijn programma waar je mee kan werken. Helaas miste ik een aantal opties binnen het programma, waaronder het bijsnijden van afbeeldingen. Nadat het tijdschrift geleverd was, ontdekte ik een... Fijn programma waar je mee kan werken. Helaas miste ik een aantal opties binnen het programma, waaronder het bijsnijden van afbeeldingen. Nadat het tijdschrift geleverd was, ontdekte ik een drukfout, Jilster heeft dit opgelost door op hun kosten een nieuw exemplaar te laten drukken. Hele goede service!
Heel erg blij met het eindresultaat, het is van zeer goede kwaliteit!

Online tool om het tijdschrift in elkaar te zetten werkte goed en bood veel opties. Last minute heb ik voor de glanzende kaft gekozen en daar was ik erg blij om. Het tijdschrift zag er luxe uit.... Online tool om het tijdschrift in elkaar te zetten werkte goed en bood veel opties. Last minute heb ik voor de glanzende kaft gekozen en daar was ik erg blij om. Het tijdschrift zag er luxe uit. Vind het wel erg prijzig, enige minpunt.

Ann

De klantenservice is erg goed!

angela beerens

Al 3 jilsters gemaakt en de vierde moet nog. Zeer geschikt voor verschillende gelegenheden. en ook erg leuk om te krijgen.
ik heb deze met verschillende mensen gemaakt wat erg goed werkt. Je...
ik heb deze met verschillende mensen gemaakt wat erg goed werkt. Je maakt samen iets moois voor de ontvanger.
ben dan ook benieuwd wat mijn vriendinnen voor ons gemaakt heeft.

Rico Ririmasse

Vergeleken met andere websites die soortgelijk product aanbieden, is Jilster het meest gebruiksvriendelijk. Ik had tips en tools snel onder controle dankzij de handleiding. Personeel is warm,... Vergeleken met andere websites die soortgelijk product aanbieden, is Jilster het meest gebruiksvriendelijk. Ik had tips en tools snel onder controle dankzij de handleiding. Personeel is warm, hartelijk en handelt snel en adequaat bij vragen. Jammer van de drukkerij Gigaprint in Almere. Ondanks de superervaring met Jilster verknalde deze drukkerij mijn eindproduct: een gele streep door elke pagina aan de bovenzijde. Een onvergeeflijke fout. Helaas had ik geen tijd meer om een nieuwe te vragen gezien de jarige de dag er op 70 jaar oud werd. In voetbaltermen: goeie wedstrijd gespeeld, helaas geen doelpunt gescoord. Jilster: superbedankt. Drukkerij: schaam je diep. Was er geen extra controle door de superviser of zo? In Japan waar ik vandaan kom, zou de manager op staande voet worden ontslagen.

SandraV

Weer een heel mooi tijdschrift met behulp van Jilster kunnen maken. Ik denk dat ik er inmiddels al meer dan 5 heb gemaakt, je wordt er snel erg bedreven in.
Wel jammer dat de eerdere...
Wel jammer dat de eerdere exemplaren niet bewaard kunnen blijven, ik maakte altijd dankbaar gebruik van mijn eigen "sjablonen". maar dat zal met server-capaciteit te maken hebben?
Maar een echte fan hier!