Heb Jilster gebruikt om een boekwerk te maken voor een pensionering van een college. Het programma biedt een veelvoud van sjabloons om te gebruiken en een mooi boek te maken.
Gebruik van...
Gebruik van foto's is wel wat lastig om deze in de juiste formaat te krijgen. Maar gaandeweg wordt het gebruik steeds gemakkelijker.

We hebben een boekwerk bested en de afwerking en papiersoort was perfect. Hadden een echt afscheidscadeau.

Maaike

Ik heb een hele goede ervaring met Jilster. Ik heb voor mijn ouders die 50 jaar getrouwd zijn een tijdschrift gemaak! Echt super! Werkt makkelijk en uiteindelijk klaar en op papier ziet het er... Ik heb een hele goede ervaring met Jilster. Ik heb voor mijn ouders die 50 jaar getrouwd zijn een tijdschrift gemaak! Echt super! Werkt makkelijk en uiteindelijk klaar en op papier ziet het er geweldig uit!

Net omdat ik altijd zo tevreden ben, heb ik al 3 tijdschriften gemaakt, voor verchillende doeleinden. Telkens een schot in de roos.
In het begin is het even zoeken, maar mede dankzij de...
In het begin is het even zoeken, maar mede dankzij de sjablonen en wat experimenteren (je kan het altijd ongedaan maken) geraak je er vlot mee weg.

Het is voor de 3e keer dat ik een tijdschrift zelf mocht maken, ook ben ik er al eens voor uitgenodigd. Het is enorm leuk om te doen en een dankbaar geschenk om te geven.

Ben echt heel tevreden, snelle antwoorden en veel mogelijkheden, ook snelle verzending. echte prima!

Klantenservice is top, snel antwoord, alles kan. De mogelijkheden om het tijdschrift te maken zijn eindeloos. Veel sjablonen ter inspiratie of te gebruiken, veel mogelijkheden om zelf op te maken.... Klantenservice is top, snel antwoord, alles kan. De mogelijkheden om het tijdschrift te maken zijn eindeloos. Veel sjablonen ter inspiratie of te gebruiken, veel mogelijkheden om zelf op te maken. Het resultaat was prachtig en de reacties lovend. Het kost wat tijd, maar het is een enorm leuk cadeau!

PAJ Pennings

Super tevreden. Voor mij was het de eerste keer dat ik met Jilster een tijdschrift maakte. En heb in het begin 2 of 3 keer contact met de klantenservice gehad. Snel contact en prima geholpen.... Super tevreden. Voor mij was het de eerste keer dat ik met Jilster een tijdschrift maakte. En heb in het begin 2 of 3 keer contact met de klantenservice gehad. Snel contact en prima geholpen. Eindresultaat was mooi!!
Ik zou het zo weer doen.

Mandy

Lastig programma en prijs-kwaliteit niet in verhouding!

Ik heb nu 2 magazines gemaakt met Jilster. Voor mijn vriendin die 50 werd en voor mijn man die 50 werd. Beiden hebben ze het gelezen met een lach en een traan. Het is zo persoonlijk kado wat je mrt... Ik heb nu 2 magazines gemaakt met Jilster. Voor mijn vriendin die 50 werd en voor mijn man die 50 werd. Beiden hebben ze het gelezen met een lach en een traan. Het is zo persoonlijk kado wat je mrt liefde kan geven.

Désirée

In het begin is het even puzzelen waar alles zit en hoe je dingen kan aanpassen en vergt een beetje geduld. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het geweldig om te maken. Ik ben inmiddels... In het begin is het even puzzelen waar alles zit en hoe je dingen kan aanpassen en vergt een beetje geduld. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het geweldig om te maken. Ik ben inmiddels aan mijn tweede magazine begonnen. Hoe leuk is het om iemand een eigen glossy cadeau te doen.