V.M. Waanders

Echt goed gelukt. Wel even goed opletten dat je wijzigingen opnieuw publiceert, maar verder goed te doen. Het scheelt wel als je iemand in je team hebt die handig is met fotobewerking, maakt het net... Echt goed gelukt. Wel even goed opletten dat je wijzigingen opnieuw publiceert, maar verder goed te doen. Het scheelt wel als je iemand in je team hebt die handig is met fotobewerking, maakt het net iets makkelijker.
Verder leuk om te doen, wel ruim van te voren beginnen.

Frank Schaapsmeerders

Het is een prachtig boek geworden. Aanvankelijk was ik vergeten om "paginanummers" aan te klikken, maar het bedrijf heeft tegen een gereduceerde prijs 2 exemplaren met paginanummers aangeboden,... Het is een prachtig boek geworden. Aanvankelijk was ik vergeten om "paginanummers" aan te klikken, maar het bedrijf heeft tegen een gereduceerde prijs 2 exemplaren met paginanummers aangeboden, geweldige service!

Raija de Hoog

Superservice! Het tijdschrift is prachtig geworden. Gemaakt voor mijn moeders zeventigste verjaardag. Heel handig dat iedereen zijn eigen pagina kon maken. Tijdrovend, maar zo leuk om te doen!... Superservice! Het tijdschrift is prachtig geworden. Gemaakt voor mijn moeders zeventigste verjaardag. Heel handig dat iedereen zijn eigen pagina kon maken. Tijdrovend, maar zo leuk om te doen! Jilster is geweldig!!

Leuk tijdschrift, op tijd geleverd! Veel mogelijkheden, ook om de bladzijden naar andere te sturen zodat iedereen zijn eigen bladzijde maakt.

Danielle van kouwen

Superblij met het mooie tijdschrift. Uitstekende kwaliteit, levering snel en topcadeau om te geven. Collega was erg blij met haar persoonlijke afscheidcadeau van het team.

SUPER! Ik raad Jilster warm aan aan een ieder die op een gemakkelijke manier een bijzonder professioneel uitziend magazine te maken! De website is gebruiksvriendelijk en eenvoudig om mee te werken.... SUPER! Ik raad Jilster warm aan aan een ieder die op een gemakkelijke manier een bijzonder professioneel uitziend magazine te maken! De website is gebruiksvriendelijk en eenvoudig om mee te werken. Het resultaat is verbluffend goed!!!

Op tijd, mooie kwaliteit, heel blij mee!

Wat een mooie mogelijkheid om een uniek, persoonlijk cadeau te maken. Het kost wel iets, maar het resultaat is erg mooi! Ook ideaal dat iedereen zelf in kan loggen en zo zijn eigen pagina kan... Wat een mooie mogelijkheid om een uniek, persoonlijk cadeau te maken. Het kost wel iets, maar het resultaat is erg mooi! Ook ideaal dat iedereen zelf in kan loggen en zo zijn eigen pagina kan inleveren.
Om er optimaal mee te werken, moet je je wel even verdiepen in één en ander. Maar die keuze is dus aan jezelf.
Ook fijn dat je snel antwoord krijgt als je een vraag stelt via de helpdesk.

Arlene Van hulst

Superblij met het eindresultaat !! Het kost wel wat tijd en creativiteit maar het eindresultaat is een heel mooi tijdschrift geworden voor mn zoon zn 21e verjaardag

Kim

Mooi resultaat, denk wel goed na voor je ermee begint; het kost veel tijd en is niet voor iedereen eenvoudig. Tenslotte vond ik het niet goedkoop, een fotoboekje is over het algemeen minder prijzig