M

Ontzettend leuk om te doen en nog leuker om te krijgen. Een tijdschrift maken kan eenvoudig maar ook met een scala aan mogelijkheden voor je eigen creativiteit! Duidelijke website en uitstekende... Ontzettend leuk om te doen en nog leuker om te krijgen. Een tijdschrift maken kan eenvoudig maar ook met een scala aan mogelijkheden voor je eigen creativiteit! Duidelijke website en uitstekende service.

TE MOOI VOOR WOORDEN! en een geweldige service. Als je iets unieks wilt geven? doen !

Kelly

Leuk magazine gemaakt voor een collega die met pensioen ging. We zaten een beetje krap met het inleveren maar Jilster heeft er uitstekend voor gezord dat we het magazine op tijd hadden ontvangen.... Leuk magazine gemaakt voor een collega die met pensioen ging. We zaten een beetje krap met het inleveren maar Jilster heeft er uitstekend voor gezord dat we het magazine op tijd hadden ontvangen. Heel erg bedankt voor de goede service.
Onze collega vond het erg leuk en was er erg blij mee!

Ineke

Prachtig magazine gemaakt. In het begin was het, zonder enige ervaring en met 'twee linkerhanden', even zoeken naar de juiste manier om foto's te bewerken en de juiste tekst erbij te zetten, maar... Prachtig magazine gemaakt. In het begin was het, zonder enige ervaring en met 'twee linkerhanden', even zoeken naar de juiste manier om foto's te bewerken en de juiste tekst erbij te zetten, maar dat kwam snel goed. Er zijn veel mogelijkheden om een nagenoeg professioneel tijdschrift te maken. De afdruk van de foto's is geweldig. Levering is snel en stipt op tijd. Het magazine is goed verpakt en het is een feestje je eigen blad fonkelnieuw uit de verpakking te halen.
Ik kom zeker terug en heb Jilster al bij collega's en vrienden aanbevolen.

Marijke Hopman

Prachtig programma om met meerdere personen een prachtige glossy te maken. Ook heel fijn dat je direct contact kunt hebben als er vragen en/of opmerkingen zijn. Er wordt gezocht naar oplossingen en... Prachtig programma om met meerdere personen een prachtige glossy te maken. Ook heel fijn dat je direct contact kunt hebben als er vragen en/of opmerkingen zijn. Er wordt gezocht naar oplossingen en dat is heel prettig.

Tinka Herszkowicz

Jilster is erg fijn om mee te werken! Ze hebben mijn tijdschrift prachtig afgedrukt en hij was snel in huis.

Steven Beek

Geweldig bedrijf , prachtige producten , zeer toegankelijk en zeer hulpvaardige medewerkers!
Kortom: top!

marc

In het begin iets moeilijker, maar eenmaal op dreef ging het goed, behalve één ding: je eigen tekstblokje invoegen, vertrekkend vanuit een tekstvakje met lettertype 4

Joyce

Heel fijn programma om mee te werken. Erg gebruiksvriendelijk. Mooi eind product. Snelle levering.

JDI Smart web applications

Jilster denkt met je mee en haar service is uitstekend! Ze staan open voor feedback en gaan hiermee aan de slag. Hierdoor maken zij tijdschriften die er toe doen.