B&C International

Jilster zorgt ervoor dat anekdotes, dierbare foto's en prachtige herinneringen verzameld worden zodat er een prachtige blijvende herinnering ontstaat. Kostbaar!

Snelle levering, prachtige kwaliteit!

Heel veel mogelijkheden, met een prachtig resultaat. Bewerkingsprogramma mag wel wat gebruiksvriendelijker.

Gebruiksvriendelijk programma met een topresultaat, waarvoor ik veel complimenten ontving

Cora Poldervaart

Super gaaf kado!
Werken met het programma verliep goed, ging redelijk makkelijk! Enige minpuntje vond ik dat ik foto’s niet kon bijsnijden in het programma zelf.

Na even wennen aan het systeem, ontdekte ik steeds meer mogelijkheden. Het is echt een fijn programma om mee te werken en er is veel mogelijk. De service van Jilster is geweldig. Het resultaat was... Na even wennen aan het systeem, ontdekte ik steeds meer mogelijkheden. Het is echt een fijn programma om mee te werken en er is veel mogelijk. De service van Jilster is geweldig. Het resultaat was heel erg leuk.

Sylvia Minke

Het programma is gebruiksvriendelijk en het eindresultaat precies zoals ik had verwacht. Wat erg fijn is, is dat je niet meteen bij aanvang hoeft te beslissen of je een boek of een tijdschrift... Het programma is gebruiksvriendelijk en het eindresultaat precies zoals ik had verwacht. Wat erg fijn is, is dat je niet meteen bij aanvang hoeft te beslissen of je een boek of een tijdschrift wilt. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de boekvorm.
Het enige puntje van kritiek is dat het niet mogelijk is om in te zoomen als je in de ‘bewerkenmodus’ zit. Je moet eerst de pagina opslaan om in de ‘bekijkenmodus’ de pagina te kunnen bekijken of in te zoomen op een detail. Dit vind ik jammer, ook omdat het extra tijd kost.
Jilster is een klantvriendelijk bedrijf dat snel reageert op vragen en problemen. De eerste keer dat ik het boek in huis kreeg, bleek het boek niet helemaal goed verlijmd te zijn. Het viel niet echt op, maar toch... Mail gestuurd met foto van de verlijming en het boek werd zonder gezeur gratis herleverd.

Ellen

Prachtkado! Mooie kwaliteit, snel geleverd. Fijn programma om mee te werken. Enige verbeterpunt zou in mijn ogen zijn dat je de foto’s bijv nog kunt bijsnijden in blad zelf bijvoorbeeld om deze... Prachtkado! Mooie kwaliteit, snel geleverd. Fijn programma om mee te werken. Enige verbeterpunt zou in mijn ogen zijn dat je de foto’s bijv nog kunt bijsnijden in blad zelf bijvoorbeeld om deze passend in fotoframes te krijgen. Maar verder alles top!

Anita

Met alle kinderen en (achter)kleinkinderen gewerkt aan een tijdschrift voor het 65-jarig huwelijk van onze ouders. Is heel mooi geworden en viel enorm in de smaak. Goede kwaliteit en snel geleverd.

Er ging meer tijd in zitten dan vooraf verwacht maar het resultaat was geweldig!