Wat een gebruikersvriendelijk ding, dat Jilster! En heel fijn dat je hier met meer mensen aan kunt werken, waarbij de 'hoofdredacteur' bepaalt aan welke pagina's iedereen kan werken. Ondanks de... Wat een gebruikersvriendelijk ding, dat Jilster! En heel fijn dat je hier met meer mensen aan kunt werken, waarbij de 'hoofdredacteur' bepaalt aan welke pagina's iedereen kan werken. Ondanks de simpelheid is er toch veel mogelijk met lagen, waardoor je echt iets moois kunt maken. En... wat je nog niet weet tijdens het werken aan het tijdschrift is hoe de kwaliteit van het eindproduct is. Nou, dat is prachtig! Echt een mooie glossy om weg te geven.

Met 12 man uit onze vriendengroep met veel plezier gewerkt aan ons tijdschrift voor de jarige! En wat was het leuk om te doen! Alleen jammer dat je via de website zelf niet zoveel kunt bewerken. Het... Met 12 man uit onze vriendengroep met veel plezier gewerkt aan ons tijdschrift voor de jarige! En wat was het leuk om te doen! Alleen jammer dat je via de website zelf niet zoveel kunt bewerken. Het eindresultaat was nog beter dan verwacht, al met al een super leuk verjaardagscadeau!

Yvonne

Het is altijd even zoeken hoe te beginnen, maar als je het eenmaal door hebt makkelijk om mee te werken. Prima kwaliteit papier en mooie afdrukkwaliteit.

Prachtig blad, snel geleverd, goede kwaliteit. Veel dankbaarheid bij de ontvanger. Dank jullie wel.

Monique van der Elsen

Goede, snelle service, erg klantvriendelijk, als er al een probleem is lossen ze dit zeer deskundig en snel op.

Monique

Ik had last minute een tijdschrift gemaakt via Jilster. Mijn vader vond het een geweldig cadeau en was er enorm blij mee! Het is echt een aanrader om dit via Jilster te doen. Het werd snel geleverd... Ik had last minute een tijdschrift gemaakt via Jilster. Mijn vader vond het een geweldig cadeau en was er enorm blij mee! Het is echt een aanrader om dit via Jilster te doen. Het werd snel geleverd en de kwaliteit is zeer professioneel.

Jacoline

Ik heb al verschillende glossy´s gemaakt en die vallen elke keer weer enorm in de smaak! De kwaliteit van papier en prints zijn ook prima! Ik moet er even inkomen en dan weet ik weer hoe alles... Ik heb al verschillende glossy´s gemaakt en die vallen elke keer weer enorm in de smaak! De kwaliteit van papier en prints zijn ook prima! Ik moet er even inkomen en dan weet ik weer hoe alles werkt. Er mag wat mij betreft nog wat meer keuze in tekeningetjes en achtergronden zijn. Al met al ben ik er zeer tevreden over. Je geeft hiermee echt een persoonlijk cadeau!

Ik heb een magazine gemaakt voor een collega die met pensioen ging. Het werd een mooie glossy. Er zijn veel en mooie sjablonen beschikbaar. Ik vind het niet een heel gebruiksvriendelijk programma.... Ik heb een magazine gemaakt voor een collega die met pensioen ging. Het werd een mooie glossy. Er zijn veel en mooie sjablonen beschikbaar. Ik vind het niet een heel gebruiksvriendelijk programma. Ik ben zelf wel handig, maar collega's die wat minder handig zijn hadden erg moeite om met de sjablonen aan de gang te gaan. Het zou een aanrader zijn als duidelijk was wat in welke laag staat. Dan kan je gemakkelijker een achtergrond of foto of frame etc aanklikken en aanpassen of vervangen. Het zou ook handig zijn als je met 1 klik de voorbeeldfoto van een sjabloon kan vervangen inclusief het gebruikte frame etc. Nu moet je zelf puzzelen.
Het zou ook fijn zijn als je alle pagina's tegelijk kan publiceren ipv allemaal 1 voor 1. Of ik moet die functie niet gevonden hebben.

Ineke Hermans

Ik heb nu een derde tijdschrift gemaakt. Jilster werkt met een eenvoudig programma met veel mogelijkheden. Mocht er een probleem zijn dan wordt er snel gereageerd. Doordat het zo leuk om te doen is,... Ik heb nu een derde tijdschrift gemaakt. Jilster werkt met een eenvoudig programma met veel mogelijkheden. Mocht er een probleem zijn dan wordt er snel gereageerd. Doordat het zo leuk om te doen is, wilde ik steeds een pagina toevoegen. Het resultaat is echt prachtig geworden. Ik ben zeer tevreden over Jilster.

Zeer gebruiksvriendelijk programma. Er mogen van mij nog wel meer tools in maar eindresultaat heel erg blij mee. En kwaliteit van de glossy is fantastisch.